Re: No Man's Sky

91
En je moet bijvoorbeeld ook je schip verbeteren om verder te gaan naar het middelpunt, door handel te drijven met npc's of ze te overvallen. Of door grondstoffen van planeten te halen maar als je dit te veel doet krijg je de sentinels achter je.
Ik denk dat ik me wel ga kunnen bezig houden met deze game en kijk er ook wel naar uit ;)
Image

95
Interessant om toch iets meer over crafting te zien. Het lijkt mij heel leuk om stap voor stap meer te weten te komen over welke grondstoffen ge op welke planeten zou kunnen vinden (bv. verder of dichter bij een zon). Ik denk dat de game echt wel lang genoeg interessant zal kunnen blijven :)

96
met0t0 wrote:Interessant om toch iets meer over crafting te zien. Het lijkt mij heel leuk om stap voor stap meer te weten te komen over welke grondstoffen ge op welke planeten zou kunnen vinden (bv. verder of dichter bij een zon). Ik denk dat de game echt wel lang genoeg interessant zal kunnen blijven :)
totdat je in het rusthuis zit dus :P

98
Hmmmm, nu ze eindelijk wat interessantere beelden beginnen tonen, wordt mijn interesse steeds meer opgewekt.
Ik had wat schrik dat alle planeten wat leeg gingen aanvoelen maar alles lijkt toch goed gevuld.
Maar er is geen coop zeker? Want dat zou wel perfect zijn in zo'n game zoals deze.

Een andere coole video is deze demo van Sean Murray en Anthony Carboni.
Image

99
Maxidomino wrote:Maar er is geen coop zeker? Want dat zou wel perfect zijn in zo'n game zoals deze.
Er is bewust geen co-op. Het moet net extra speciaal aanvoelen als ge plots iemand zou tegenkomen in zo'n enorm universum ;)

101
tichke wrote:Er gaan geruchten rond dat ze de game nog wat gaan uitstellen. Het zou wel niet over maanden gaan.
Afwachten, vandaag wordt er nieuws verwacht van Hello Games.
Juli of ten laatste augustus las ik.
Image

105
Elexus wrote:Was vrij voorspelbaar dat het spel de releasedatum niet ging halen. Hopelijk moeten we er niet al te lang meer op wachten.
Hoezo voorspelbaar? Was nergens een echte indicatie dat de game de datum van niet 22 juni zou halen. Overigens heb ik nog niet gelezen dat het is bevestigd.
Image