Re: Pronken met je Platinums
827
Platinum 40# Stories the Path Of Destinies
Last edited by coolgamer on 28 Apr 2016 13:15, edited 1 time in total.
831Klopt helemaal! Kijk vooral naar de omschrijving van de platinum. Zou jou toch zeker aan moeten spreken....
832Nog nooit van gehoord, maar toch proficiat met jouw aantal plats van mijn gewicht in kg
En @ Shampi ik vraag me af hoe je 1500 trophies kan hebben zonder ééntje platinum dan ontwijk je die toch speel TWD
En @ Shampi ik vraag me af hoe je 1500 trophies kan hebben zonder ééntje platinum dan ontwijk je die toch speel TWD
Last edited by RoyVdW on 27 Apr 2016 13:40, edited 1 time in total.
833Hahahaha! Nu je het zegt: dat komt bij mij ook aardig in de buurt! Laten we hopen dat m'n gewicht niet met het aantal plats mee gaat groeien... dan kan ik maar beter ophouden met het halen van ....RoyVdW wrote:Nog nooit van gehoord, maar toch proficiat met jouw aantal plats van mijn gewicht in kg
Ik had er voordat ik voor de review inschreef ook nog nooit van gehoord btw. Hoe het me is bevallen valt dus snel op het blog te lezen...
834Als je er nog veel haalt gaat Roy wel wa meer McDonalds moeten halenpaveman wrote:Hahahaha! Nu je het zegt: dat komt bij mij ook aardig in de buurt! Laten we hopen dat m'n gewicht niet met het aantal plats mee gaat groeien... dan kan ik maar beter ophouden met het halen van ....RoyVdW wrote:Nog nooit van gehoord, maar toch proficiat met jouw aantal plats van mijn gewicht in kg
Ik had er voordat ik voor de review inschreef ook nog nooit van gehoord btw. Hoe het me is bevallen valt dus snel op het blog te lezen...
836Nee dat eet ik niet fastfood. En Zenmaster jij hebt mij in't echt gezien en velen zouden niet zeggen dat ik zo veel weeg maar ik was wel bijna een kop groter dan uzenmaster wrote:Als je er nog veel haalt gaat Roy wel wa meer McDonalds moeten halenpaveman wrote:Hahahaha! Nu je het zegt: dat komt bij mij ook aardig in de buurt! Laten we hopen dat m'n gewicht niet met het aantal plats mee gaat groeien... dan kan ik maar beter ophouden met het halen van ....RoyVdW wrote:Nog nooit van gehoord, maar toch proficiat met jouw aantal plats van mijn gewicht in kg
En waarom plats vermijden wat maakt het uit pfff haha.
837Nah ik vermijd ze niet echt hoor
Dat zeg ik maar.
Nontheless TWD sprak me niet aan dus heb ik er niet voort mee gedaan.
Ik ga geen game spelen puur voor een plat als die me niet intereseert.
Al de trophies die ik heb zijn allemaal gekomen door gewoon te spelen.
Niet 1 trophy heb ik speciaal gedaan.
Dat zeg ik maar.
Nontheless TWD sprak me niet aan dus heb ik er niet voort mee gedaan.
Ik ga geen game spelen puur voor een plat als die me niet intereseert.
Al de trophies die ik heb zijn allemaal gekomen door gewoon te spelen.
Niet 1 trophy heb ik speciaal gedaan.
838Nu pas gezien Nice! Ze kennen hun klassiekers daar.paveman wrote:Klopt helemaal! Kijk vooral naar de omschrijving van de platinum. Zou jou toch zeker aan moeten spreken....
839
Platinum #106: Hitman: Absolution
Platinum #107: Hitman GO: Definitive Edition
Platinum #107: Hitman GO: Definitive Edition
840Jesus, twee ineens. Wist da vrouwen beter kunnen multi-tasken, ma dit is erover
Proficiat
Proficiat