Zet me er ook maar in xd
Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Re: Trophy Leaderboards
32Vind ik wel een mooie toevoeging. Wel eventjes nog nadenken over de uitwerking ervan. Het kan gebeuren dat er regelmatig van usertitle zal moeten veranderd worden indien er echt competitie ontstaat.Tjeefkeuh wrote:Om het nog wat uit te breiden dacht ik daarnet eventueel aan 3 gebruikerstitels voor degenen op de eerste plaats.
Mss kunnen we het anders doen om de usertitles uit te delen en als toevoeging op de leaderboards hier.
Bijvoorbeeld een bepaalde periode afspreken, laten we zeggen een maand om te beginnen waarin er deelnemers zijn die proberen zoveel mogelijk platinums te halen? Of het meeste trophies in het algemeen? Proberen hun bestaande completion percentage omhoog te brengen? Het is allemaal relatief hé natuurlijk. Het moet altijd een gezonde competitie blijven en GEEN fysieke prijzen a à la games etc. Maar wel bijhorende usertitles die we eventueel door jullie allemaal laten stemmen eens er genoeg keuzes zijn.
Just a thougth. Don't shoot the messenger....
33Details zullen we na voorstellen van Tjeefkeuh in de mod lounge bespreken.
34Is allemaal wat werk he. Nog een mod nodig?
Ik zou misschien inderdaad elke week ofzo een update doen van de leaderboards en elke maand een speciale usertitle geven als beloning.
Het moet inderdaad gezonde competitie blijven en plezant.
Ik zou misschien inderdaad elke week ofzo een update doen van de leaderboards en elke maand een speciale usertitle geven als beloning.
Het moet inderdaad gezonde competitie blijven en plezant.
35Als mijn stage gedaan is over 3 weken kan ik er helemaal voor gaan om te stijgen in de lijst
36Back to Playstation, ipv PCdaviduvel wrote:Als mijn stage gedaan is over 3 weken kan ik er helemaal voor gaan om te stijgen in de lijst
379 titels in 3 kleuren zou een beetje teveel worden waarschijnlijkSora_Lizard wrote: Hmm, aan de eerste plaatsen zie ik hier nog niet zo snel veel veranderen. Bij completion zit de spanning er vanaf de 2e plaats en bij overall en platinums pas vanaf de 3e plaats.
Maar kom maar met voorstellen die wij dan in mod lounge kunnen bespreken.
Ook een goed idee, alleen zie ik sommigen dan zeer simpele games kiezen, wat de anderen dan niet eerlijk gaan vinden enz.NTGSruler wrote: Vind ik wel een mooie toevoeging. Wel eventjes nog nadenken over de uitwerking ervan. Het kan gebeuren dat er regelmatig van usertitle zal moeten veranderd worden indien er echt competitie ontstaat.
Mss kunnen we het anders doen om de usertitles uit te delen en als toevoeging op de leaderboards hier.
Bijvoorbeeld een bepaalde periode afspreken, laten we zeggen een maand om te beginnen waarin er deelnemers zijn die proberen zoveel mogelijk platinums te halen? Of het meeste trophies in het algemeen? Proberen hun bestaande completion percentage omhoog te brengen? Het is allemaal relatief hé natuurlijk. Het moet altijd een gezonde competitie blijven en GEEN fysieke prijzen a à la games etc. Maar wel bijhorende usertitles die we eventueel door jullie allemaal laten stemmen eens er genoeg keuzes zijn.
Just a thougth. Don't shoot the messenger....
38Zeeeeeer leuk idee Je mag mij toevoegen!
Lijkt mij op termijn misschien leuk/haalbaar om er effectief een soort spin-off site voor te make met subdomein PXTR.
Lijkt mij op termijn misschien leuk/haalbaar om er effectief een soort spin-off site voor te make met subdomein PXTR.
39Ik zie nog niet echt direct in wat je bedoelt? Zogezegd een community binnen een community? (Zoals TeamOPM?) Dat zou misschien kunnen werken maar dan zouden we wel eerst eens wat meer leden moeten hebben...Sanity penguin wrote:Zeeeeeer leuk idee Je mag mij toevoegen!
40Je mag mij wel toevoegen. Ik ben benieuwd hoe ver ik onderaan sta
@divided Ik denk dat penguin een soort psnprofiles bedoelt, maar dan alleen waar de mensen van dit forum op staan
@divided Ik denk dat penguin een soort psnprofiles bedoelt, maar dan alleen waar de mensen van dit forum op staan
41Als er iemand iets beter is in scripten dan mij zou dat zeer welkom zijn, dat bespaart een hoop werk. Dit wordt ook steeds onoverzichtelijker om te bewerken.
Edit: Sora en Penguin hebben blijkbaar exact dezelfde completion %
Edit: Sora en Penguin hebben blijkbaar exact dezelfde completion %
42Zoietsminermb wrote:Je mag mij wel toevoegen. Ik ben benieuwd hoe ver ik onderaan sta
Het zou dan inderdaad via een soort script kunnen verlopen dat automatisch update en er dan liefst nog wat mooi uitziet ook
Als jullie (community) ideeën heeft, schiet maar raak. Als het enigszins doenbaar is, staan wij altijd open voor suggesties
43Het zou eventueel achter een extra tab kunnen staan in het hoofdmenu? Misschien met dezelfde stats als nu, maar waarbij de volgorde dan ook automatisch bijgewerkt wordt om de 12 uur ofzo.Sanity penguin wrote: Zoiets
Het zou dan inderdaad via een soort script kunnen verlopen dat automatisch update en er dan liefst nog wat mooi uitziet ook
Als jullie (community) ideeën heeft, schiet maar raak. Als het enigszins doenbaar is, staan wij altijd open voor suggesties
45Lijkt mij super!!! Ben er zeker van dat de mensen hier met meer technische knowhow dit wel weten te fixen! )Tjeefkeuh wrote:Het zou eventueel achter een extra tab kunnen staan in het hoofdmenu? Misschien met dezelfde stats als nu, maar waarbij de volgorde dan ook automatisch bijgewerkt wordt om de 12 uur ofzo.Sanity penguin wrote: Zoiets
Nu ik nog eens mijn Psn Card bekijk: De zeldzaamheid (rarety) percentage van je aantal behaalde trophies lijkt mij ook wel nog een leuke categorie.. En levert mss een extra usertitle op..