Dat staat meestal ook in de lijst van quests. Daar zie je de aangeraden lvl hoogte. Je lvl moet minstens 35 zijn om de DLC fatsoenlijk te kunnen spelen en geloof me, je hebt dat echt nodig om te overleven. De vijanden zijn gewoon een stuk lastiger te verslaan en dus is goede gear nu echt van levensbelang.Colossus wrote:Weet je of je een bepaald level moet zijn om de DLC te spelen? Ben nu level 21 en in Skellinge , kan ik hem gewoon spelen of moet ik eerst de game uitspelen?gamerke1992 wrote:Heb ik ook nog maar een tijd geleden gedaan en dat maakt de wereld al direct veel groter en voegt veel toeColossus wrote:The Witcher 3
En dat zal nog wel even zo blijven want ga de DLC halen heb ik besloten
Re: The Witcher 3: Wild Hunt
152Spijtig dat er nog steeds geen release date bekend is van de blood & wine DLC. Dit is de eerste game waar ik echt uitkijk naar DLC, normaal koop ik dat nooit.
153Voor de geïnteresseerden, morgen komt de laatste expansion van de game uit. Blood and Wine is nu al te bestellen voor €18,00.
154Die DLC is wellicht een musthave voor de TW3 fans. Nieuwe map, nieuwe faction gwent cards, rond de 20 uur gameplay, nieuwe monsters, nieuwe quests, nieuwe.... (think you gets it). Wellicht kopen na de examens!
155Ik koop het ook sowieso,maar ik wacht even een leuke aanbieding afThe Wastelander wrote:Die DLC is wellicht een musthave voor de TW3 fans. Nieuwe map, nieuwe faction gwent cards, rond de 20 uur gameplay, nieuwe monsters, nieuwe quests, nieuwe.... (think you gets it). Wellicht kopen na de examens!
156De expansion is ook 14GB groot! Voor de mensen met een trage verbinding is dit een ramp.
157Ik heb het spel op release gekocht. 5 uurtjes gespeeld en toen effe weggelegd omdat ik nog veel te veel andere dingen. In de vakantie waarschijnlijk aan beginnen.
158De DLC was te pre-loaden sinds een dag of twee dacht ik, zou voldoende moeten zijn voor hun.billie91 wrote:De expansion is ook 14GB groot! Voor de mensen met een trage verbinding is dit een ramp.
Ik moet nog de eerste DLC afwerken vooraleer ik deze aanschaf. Stiekem hopen op een korting tijdens de summer sales.
PSN tichke
159Ik ga de dlc subiet afhalen in gm met die qwent cards. Voor de download allemaal nie erg dat effe gaat duren toch nog bezig me bully en valkyria xd
Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
160Lijkt me straf dat ze die al aan korting gaan geven maar ge kunt maar hopen i guess.tichke wrote:De DLC was te pre-loaden sinds een dag of twee dacht ik, zou voldoende moeten zijn voor hun.billie91 wrote:De expansion is ook 14GB groot! Voor de mensen met een trage verbinding is dit een ramp.
Ik moet nog de eerste DLC afwerken vooraleer ik deze aanschaf. Stiekem hopen op een korting tijdens de summer sales.
161Wie niet waagt ...The Wastelander wrote:Lijkt me straf dat ze die al aan korting gaan geven maar ge kunt maar hopen i guess.tichke wrote:De DLC was te pre-loaden sinds een dag of twee dacht ik, zou voldoende moeten zijn voor hun.billie91 wrote:De expansion is ook 14GB groot! Voor de mensen met een trage verbinding is dit een ramp.
Zullen wel zien wanneer ik Heart of Stone uitspeel. Heb het in die DLC trouwens lastiger dan in heel de originele game! Zo goed als nooit gestorven tijdens bossfights, nu al iedere boss paar keren moeten proberen.
PSN tichke
162De bazen in Hearts of Stone waren vele malen lastiger. Ik ging vooral met de Caretaker vaak dood.tichke wrote:Wie niet waagt ...The Wastelander wrote:Lijkt me straf dat ze die al aan korting gaan geven maar ge kunt maar hopen i guess.tichke wrote:De DLC was te pre-loaden sinds een dag of twee dacht ik, zou voldoende moeten zijn voor hun.billie91 wrote:De expansion is ook 14GB groot! Voor de mensen met een trage verbinding is dit een ramp.
Zullen wel zien wanneer ik Heart of Stone uitspeel. Heb het in die DLC trouwens lastiger dan in heel de originele game! Zo goed als nooit gestorven tijdens bossfights, nu al iedere boss paar keren moeten proberen.
163Op zich mocht dat wel, ik vond de originele content soms iets te simpel ...
Begon al met die kikker ... dan die mage op het strand, en nu bezig met die ene aan de settlement dat in de fik staat.
Begon al met die kikker ... dan die mage op het strand, en nu bezig met die ene aan de settlement dat in de fik staat.
PSN tichke
164Ik ging zelfs door die everzwijnen doodbillie91 wrote:De bazen in Hearts of Stone waren vele malen lastiger. Ik ging vooral met de Caretaker vaak dood.tichke wrote:Wie niet waagt ...The Wastelander wrote:Lijkt me straf dat ze die al aan korting gaan geven maar ge kunt maar hopen i guess.tichke wrote:De DLC was te pre-loaden sinds een dag of twee dacht ik, zou voldoende moeten zijn voor hun.billie91 wrote:De expansion is ook 14GB groot! Voor de mensen met een trage verbinding is dit een ramp.
165Die everzwijnen hebben mij ook enkele malen afgemaakt. Maar ik vond vooral de Caretaker echt te lastig. Ik had een YouTube guide nodig om te zien hoe je die gozer een keer kon neerhalen.