Nu al? Het ging nog niet zo snel, vind ikRoyVdW wrote:Wtf nu al?? Ik vond deze game echt te frustrerend moeilijk dus opgegeven toen ik die time trails even had uitgetest en speedrunsmet0t0 wrote:Eentje in Mirror's Edge:
Still counting
Attain a Time Trial star rating of 50
Bij deze zijn alle trophies voor de time trials gedaan :-)
Nu nog de speedruns proberen doen en dan heb ik de platinum. Als die speedruns van de chapters lukken, tenminste
Heb die game hier nog liggen ik zal eens zien. Denk dat er trouwens een trophy glitched is want die 'head over heels' heb ik nooit kunnen unlocken terwijl ik wel via YouTube heb opgezocht en hetzelfde deed.
Uiteindelijk zijn die time trial-trophies niet zo moeilijk. Voor alle time trials 3 sterren halen, da's pas moeilijk. Er zijn 23 time trials (dus 69 sterren in totaal te verdienen), maar ge hebt maar 50 sterren nodig voor de trophies. Dus heb ik op een paar makkelijke direct 3 sterren gehaald en voor de rest was het niet moeilijk om 2 sterren te halen. Sommige heb ik zelfs maar 1 ster, omdat ik er toch al genoeg had. Dus ik zou het nog veel beter kunnen doen, maar had er eventjes niet veel zin meer in. Het belangrijkste is om altijd goed genoeg alternatieve routes te zoeken en de basis van de game goed door te hebben zodat ge nooit snelheid verliest.
En vreemd dat ge die 'head over heels'-trophy nooit hebt kunnen unlocken. Die is nochtans heel makkelijk. Ik zou zeggen: speel de proloog nog eens en zorg ervoor dat ge altijd net voor uw landing van een hoge sprong op L2 drukt zodat ge altijd rolt, ook al is het misschien niet nodig. Heavy landings zijn trouwens ook de grootste tijdverspillers bij time trials, dus die moogt ge nooit hebben
Veel succes ermee als ge het nog eens zou proberen!