RoyVdW wrote:
Wtf dus je kan de game gwn op makkelijk uitspelen en plat halen via tweaks die trophies dus niet locken hoe stom is dat. Te easy. Moet je dan ook geen guide meer gebruiken voor schatten of is er een radar toegevoegd die dat aangeeft? En nu al plat op paar uur van volume hoe simpel is die dan. Dit is niet meer geloofwaardig.
De schatten en andere collectibles moet je nog altijd zelf zoeken
Er wordt wel voor elk type aangegeven hoeveel je er hebt in elke chapter, net als in de vorige games. Maar hij is door die bonussen is hij wel een stuk makkelijker dan de vorige games. Al was ik uiteindelijk toch nog een 40-tal uur bezig. Naar mijn gevoel is de eerste op PS3 nog altijd de lastigste. De collection op PS4 heb ik nog niet gespeeld.
En VOLUME was wel meer dan een 'paar' uur. In die 12u completion time van mij zitten mss 2-3u pauze alles samen. Toch 100 levels voor moeten uitspelen en dat zonder guide gedaan. Echt moeilijk was het niet maar ook niet dat ik er supersnel door was. Vergelijk het beetje met de telltale games, Life is strange, Everybody's gone to the rapture, Ether one, Hitman GO, ... Niet moeilijk maar ook niet ff snel op een avondje afgehaspeld, heb zowat de hele dag niks anders gedaan. Na 3 weken U4 kon ik wel een paar kortere games gebruiken.