Re: Wat speel je op dit moment?
901Nu terug op kot tot maandag. Maar gisteren of eergisteren ben ik begonnen met NBA 2K16. Buiten de controls is er niet zoveel veranderd met de vorige editie. Het verschil tussen 2K14 en 2K15 was veel groter vond ik. De controls zijn lichtjes anders. Een pick&roll gebeurt nu met L1 ipv met -cirkeltje-, met -cirkeltje- maak je nu bouncepasses, en met -driehoekje- kan je lobpassen en alley-oops doen. Voor de rest is alles min of meer hetzelfde. MyTeam heb ik nog maar 1 match gespeeld, want in die game mode wil ik niet teveel tijd (en geld) meer insteken. In die mode moet je packs kopen met spelers/truitjes/attributes enz om je team op te bouwen, Fifa-spelers herkennen dit ongetwijfeld. Het is het equivalent van Ultimate Team of hoe die mode ook heet, ik ben geen Fifa kenner haha. De MyCareer mode is wel weer fun. Je maakt een eigen speler, al dan niet het fysieke evenbeeld van jezelf, en je begint in de high-school, speelt enkele matchen en daarna speel je aan de universiteit. Vervolgens word je gedraft in de NBA. 2K16 is dus gewoon meer van hetzelfde leuke Basketbal.