Haha! Nee, blijf maar lekker doorgaan met wat je doet: NL doet het lang zo goed niet als België op psnprofiles... Het lijkt wel op voetbal...
Dus als je een of 500 zou kunnen halen in de komende paar weken, zou dat mooi zijn!
Re: Trophy Leaderboards
167Binnenkort heb ik 6 medailles die van 1500 posts en Platinums als in NietTeGelovenSpeler inhaal, meeste van heel forum en allemaal verschillende ik ben flexibel man
Verdomme zie net dat die NTGS er ook al 6 heeft dat is echt altijd mijn enige concurrent
Verdomme zie net dat die NTGS er ook al 6 heeft dat is echt altijd mijn enige concurrent
168Ik ben er ook totaal niet mee bezig hoor met het aantal posts. Ik vind het wel leuk dat je er iets voor onder je naam krijgt En kwa platinumhunten zal het de volgende 2 weken niet teveel zijn. Ben begonnen aan Tour de France 2016 en ik ben volop de controls aant leren...RoyVdW wrote:Binnenkort heb ik 6 medailles die van 1500 posts en Platinums als in NietTeGelovenSpeler inhaal, meeste van heel forum en allemaal verschillende ik ben flexibel man
170zenmaster wrote:Kibbelen jullie maar. Langzaam kom ik dichterbij... Moehahahaaa!
171Haha. Zag je het sarcasme er niet vanaf druipen? Completion zal wel wat stijgen binnenkort.
172Hier ook gelukkig, LBP2 DLC tikt behoorlijk aan... Ondertussen was zowat de helft van de trophies voor de DLC
174Inderdaad, ik verschoot er ook van. Heb ondertussen de Move controllers die onderweg zijn, maar ben volgende week op verlof.Kolm wrote:Hier ook gelukkig, LBP2 DLC tikt behoorlijk aan... Ondertussen was zowat de helft van de trophies voor de DLC
Week 8 Update
176Overall
fsterchele23 neemt zijn 5e plaats alweer terug van NTGSruler
coolgamer haalt 5,000 bronze trophies, fsterchele23 5,000 in totaal
Completion
Sora_Lizard steekt met0t0 en Sanity penguin voorbij en komt in de top 10 terecht
coolgamer neemt de 14e plaats over van Maxidomino
Is dat geel leesbaar genoeg? Bij mij valt het mee maar misschien bij jullie niet?
fsterchele23 neemt zijn 5e plaats alweer terug van NTGSruler
coolgamer haalt 5,000 bronze trophies, fsterchele23 5,000 in totaal
Completion
Sora_Lizard steekt met0t0 en Sanity penguin voorbij en komt in de top 10 terecht
coolgamer neemt de 14e plaats over van Maxidomino
Is dat geel leesbaar genoeg? Bij mij valt het mee maar misschien bij jullie niet?
178Dat van de gouden trophies en 25-50% completionfsterchele23 wrote:welk geel tjeefkeuh?
179Das goed zichtbaar zenne :-)Tjeefkeuh wrote:Dat van de gouden trophies en 25-50% completionfsterchele23 wrote:welk geel tjeefkeuh?
Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk