Re: Trophy Leaderboards

166
Haha! Nee, blijf maar lekker doorgaan met wat je doet: NL doet het lang zo goed niet als België op psnprofiles... Het lijkt wel op voetbal...
Dus als je een :Tp: of 500 zou kunnen halen in de komende paar weken, zou dat mooi zijn! ^^
Image

167
Binnenkort heb ik 6 medailles die van 1500 posts en Platinums als in NietTeGelovenSpeler inhaal, meeste van heel forum en allemaal verschillende ik ben flexibel man :smug: :lol:

Verdomme zie net dat die NTGS er ook al 6 heeft dat is echt altijd mijn enige concurrent :angry: :D
Image

168
RoyVdW wrote:Binnenkort heb ik 6 medailles die van 1500 posts en Platinums als in NietTeGelovenSpeler inhaal, meeste van heel forum en allemaal verschillende ik ben flexibel man :smug: :lol:

Verdomme zie net dat die NTGS er ook al 6 heeft dat is echt altijd mijn enige concurrent :angry: :D
Ik ben er ook totaal niet mee bezig hoor met het aantal posts. Ik vind het wel leuk dat je er iets voor onder je naam krijgt :p En kwa platinumhunten zal het de volgende 2 weken niet teveel zijn. Ben begonnen aan Tour de France 2016 en ik ben volop de controls aant leren...
Image

174
Kolm wrote:Hier ook gelukkig, LBP2 DLC tikt behoorlijk aan... Ondertussen was zowat de helft van de trophies voor de DLC :O
Inderdaad, ik verschoot er ook van. :| Heb ondertussen de Move controllers die onderweg zijn, maar ben volgende week op verlof. :P
Image

Week 8 Update

176
Overall

fsterchele23 neemt zijn 5e plaats alweer terug van NTGSruler
coolgamer haalt 5,000 bronze trophies, fsterchele23 5,000 in totaal

Completion

Sora_Lizard steekt met0t0 en Sanity penguin voorbij en komt in de top 10 terecht
coolgamer neemt de 14e plaats over van Maxidomino

Is dat geel leesbaar genoeg? Bij mij valt het mee maar misschien bij jullie niet?

179
Tjeefkeuh wrote:
fsterchele23 wrote:welk geel tjeefkeuh?
Dat van de gouden trophies en 25-50% completion
Das goed zichtbaar zenne :-)

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Image

180
Dat geel is prima zichtbaar, ook bij mij. :)
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu