Re: Opvallende filmpjes

94
W.O.L.F. wrote:Ik krijg alleen maar 'this video is private' te zien, maar dat kan ook zijn omdat mijn internet weigert mee te werken vandaag :(
Sorry, ik kan hem ook niet meer zien. De eigenaar schijnt hem privé gezet te hebben en zelfs ingelogd zie ik hem niet meer. Ik vraag me af waarom iemand iets op YT zet en dan vindt dat anderen hem niet mogen zien. :think:
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

100
Sora_Lizard wrote:. . . . en zo kan ie wel weer . . .

De aarde is plat beste mensen, echt waar! :saint:

:dizzy : : D
Het ergste is dat die mensen dat echt geloven eh :p

Ze vertellen er o.a. dat de tanden van de dinosaurussen er zijn om harde vruchten te openen, aangezien ze voor de zondeval (als ik mij niet vergis is dat als Eva van de appel eet) iedereen vegetarisch was (dus dieren erlkaar niet opaten en in vrede mer elkaar leefde ) :p
Ik moet eerlijk zeggen dat als ik er ooit in de buurt ben ik echt eens ga kijken, gewoon, omdat het ongelofelijk is wat mensen geloven. Ieder zo zijn ding uiteraard, zo lang je er niemand kwaad mee doet :)

O ja, wie ooit wat stof wil om te discussiëren met mensen die geloven dat een god (of dat nu de katholieke, islamitische, joodse, .... versie is) de wereld schiep en dat hij/zij/het de wereld perfect maakte, er zitten een heleboel foutjes in, neem bv de blinde vlek in ons oog, mocht een perfect wezen het oog ontwerpen, dan was onze oogzenuw niet vertrokken vanuit het midden van ons etvlies... :)

102
Sora_Lizard wrote:Heerlijk . . . . kijk zo kan het dus ook!

Op de tapatalk preview van deze post zag ik enkel staan 'heerlijk, zo kan het dus ook', en ik was 99% zeker dat dit filmpje er zou bijstaan :p and it looks like I am right :lol:
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

103
W.O.L.F. wrote: Het ergste is dat die mensen dat echt geloven eh :p

Ze vertellen er o.a. dat de tanden van de dinosaurussen er zijn om harde vruchten te openen, aangezien ze voor de zondeval (als ik mij niet vergis is dat als Eva van de appel eet) iedereen vegetarisch was (dus dieren erlkaar niet opaten en in vrede mer elkaar leefde ) :p
Ik moet eerlijk zeggen dat als ik er ooit in de buurt ben ik echt eens ga kijken, gewoon, omdat het ongelofelijk is wat mensen geloven. Ieder zo zijn ding uiteraard, zo lang je er niemand kwaad mee doet :)

O ja, wie ooit wat stof wil om te discussiëren met mensen die geloven dat een god (of dat nu de katholieke, islamitische, joodse, .... versie is) de wereld schiep en dat hij/zij/het de wereld perfect maakte, er zitten een heleboel foutjes in, neem bv de blinde vlek in ons oog, mocht een perfect wezen het oog ontwerpen, dan was onze oogzenuw niet vertrokken vanuit het midden van ons etvlies... :)
Elke persoon die ze van hun zever overtuigen kan tellen als kwaad doen.

En i.v.m. die discussie: dat is een verloren zaak. Als die mensen rationeel zouden denken zouden ze al nooit religieus geworden en gebleven zijn.