zalig !!Sora_Lizard wrote:In deze wereld geven de dieren het goede voorbeeld . . . .
Re: Opvallende filmpjes
92Prachtig filmpje
Ook straf dat het katje zo lang z'n balans kan houden op het glas, dat zouden de grote katten van bij ons al lang niet meer kunnen
Ook straf dat het katje zo lang z'n balans kan houden op het glas, dat zouden de grote katten van bij ons al lang niet meer kunnen
93Ik krijg alleen maar 'this video is private' te zien, maar dat kan ook zijn omdat mijn internet weigert mee te werken vandaag
94Sorry, ik kan hem ook niet meer zien. De eigenaar schijnt hem privé gezet te hebben en zelfs ingelogd zie ik hem niet meer. Ik vraag me af waarom iemand iets op YT zet en dan vindt dat anderen hem niet mogen zien.W.O.L.F. wrote:Ik krijg alleen maar 'this video is private' te zien, maar dat kan ook zijn omdat mijn internet weigert mee te werken vandaag
95Heeft je kind geen zin om brood te eten?
Een Japanse bakker weet er wel raad mee . . . .
96Leuk voor kinderen. Ben benieuwd hoe ze dat maken.Sora_Lizard wrote:Heeft je kind geen zin om brood te eten?
99. . . . en zo kan ie wel weer . . .
De aarde is plat beste mensen, echt waar!
100Het ergste is dat die mensen dat echt geloven ehSora_Lizard wrote:. . . . en zo kan ie wel weer . . .
:dizzy : : D
Ze vertellen er o.a. dat de tanden van de dinosaurussen er zijn om harde vruchten te openen, aangezien ze voor de zondeval (als ik mij niet vergis is dat als Eva van de appel eet) iedereen vegetarisch was (dus dieren erlkaar niet opaten en in vrede mer elkaar leefde )
Ik moet eerlijk zeggen dat als ik er ooit in de buurt ben ik echt eens ga kijken, gewoon, omdat het ongelofelijk is wat mensen geloven. Ieder zo zijn ding uiteraard, zo lang je er niemand kwaad mee doet
O ja, wie ooit wat stof wil om te discussiëren met mensen die geloven dat een god (of dat nu de katholieke, islamitische, joodse, .... versie is) de wereld schiep en dat hij/zij/het de wereld perfect maakte, er zitten een heleboel foutjes in, neem bv de blinde vlek in ons oog, mocht een perfect wezen het oog ontwerpen, dan was onze oogzenuw niet vertrokken vanuit het midden van ons etvlies...
102Op de tapatalk preview van deze post zag ik enkel staan 'heerlijk, zo kan het dus ook', en ik was 99% zeker dat dit filmpje er zou bijstaan and it looks like I am rightSora_Lizard wrote:Heerlijk . . . . kijk zo kan het dus ook!
103Elke persoon die ze van hun zever overtuigen kan tellen als kwaad doen.W.O.L.F. wrote: Het ergste is dat die mensen dat echt geloven eh
Ze vertellen er o.a. dat de tanden van de dinosaurussen er zijn om harde vruchten te openen, aangezien ze voor de zondeval (als ik mij niet vergis is dat als Eva van de appel eet) iedereen vegetarisch was (dus dieren erlkaar niet opaten en in vrede mer elkaar leefde )
Ik moet eerlijk zeggen dat als ik er ooit in de buurt ben ik echt eens ga kijken, gewoon, omdat het ongelofelijk is wat mensen geloven. Ieder zo zijn ding uiteraard, zo lang je er niemand kwaad mee doet
O ja, wie ooit wat stof wil om te discussiëren met mensen die geloven dat een god (of dat nu de katholieke, islamitische, joodse, .... versie is) de wereld schiep en dat hij/zij/het de wereld perfect maakte, er zitten een heleboel foutjes in, neem bv de blinde vlek in ons oog, mocht een perfect wezen het oog ontwerpen, dan was onze oogzenuw niet vertrokken vanuit het midden van ons etvlies...
En i.v.m. die discussie: dat is een verloren zaak. Als die mensen rationeel zouden denken zouden ze al nooit religieus geworden en gebleven zijn.