RoyVdW wrote:Hoe bedoel je dat is nu toch ook al? MGS4 8 speelbeurten hoe absurd. En ja ik ben het eens de plats moeten simpeler van die ultra rare gevallen xp en het is ook vaak dat mensen opgeven zoals ik gedaan had en daarom is die 1 percent maar iedereen kan het als ik het kan.
Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
Ik bedoel dat als ge zegt "elke casual gamer zou elke platinum moeten kunnen halen" de moeilijkheid van platinums gelijk zou moeten getrokken worden. Ofwel zouden korte simpele games veel keer moeten herspeeld worden en zouden er lange grindtrophies in moeten zitten, ofwel zou de platinum bij lange moeilijke games ergens in het begin al unlockbaar moeten zijn. Bij casual gamers zou het de laatste optie zijn en dan is een platinum niks meer waard.
Wat ge waarschijnlijk bedoelt is in elke game een gelijkaardig soort trophies steken, nergens een lastige waarvoor ge extra moeite moet doen. Enkel trophies om completion van de game aan te duiden. Maar sommige games zijn gewoon op zich al moeilijk dus dat gaat niet.
Ik blijf erbij, zolang trophylijsten niet geheel wisbaar zijn moeten multiplayertrophies eruit. Niet dat ik games zou wissen als ik enkel de multiplayer niet gespeeld heb, maar het gaat om het principe. Zet ze desnoods apart zoals bij DLC.