Re: Wat speel je op dit moment?

77
@Shampignon; Zo weinig trophies, ik word ziek van die lijst. Voltooi die shit zodat je geld het waard is! Hoe kan je trouwens zo weinig hebben want sommige hebben 0, je steekt de game erin en speelt niet omdat het niet uw goesting is :p
@minerb; Ja inderdaad dat zijn belachelijke trophies. Begrijp dat je het niet wilt halen maar een nachtje je PS4 laten draaien voor een plat. Dat zou ik nog wel doen :D
@meneer pingwin; Grave vrouw zo gwn mee volgen. Het is dan ook zo goed als een film.

Ben zo een trophy hunter dat ik het zeer belachelijk vind dat ik geen plat heb op COD WAW, Mirrir's Edge, LBP en Fallout 3 :angry:
Image

79
Ligeiro wrote:Bioshock Infinite.

ben net aangespoeld met die Elisabeth, maar ik vind de game ongeloofelijk hard op Dishonored lijken..
Het verhaal en de stijl waarop alles gebracht wordt, zijn volgens mij toch wel verschillende genoeg. Maar ik heb Dishonored nog niet zelf gespeeld :p

80
met0t0 wrote:
Ligeiro wrote:Bioshock Infinite.

ben net aangespoeld met die Elisabeth, maar ik vind de game ongeloofelijk hard op Dishonored lijken..
Het verhaal en de stijl waarop alles gebracht wordt, zijn volgens mij toch wel verschillende genoeg. Maar ik heb Dishonored nog niet zelf gespeeld :p
Allebei een beetje steam punk en het gebruik van magie, ik kan wel verstaan dat ze een beetje op elkaar trekken
Image

85
RoyVdW wrote:Hoe vind je Sherlock want ik zie het aan je trophycard :)
Best ok eigenlijk. De vele laadschermen zijn soms wat hinderlijk, maar niet meer dan dat.
Wel heel makkelijke puzzels allemaal. Nog geen ene breinbreker tegengekomen. Het wordt allemaal een beetje te veel voorgekauwd vind ik.

Wordt wel weer een makkelijke platinum lijkt mij :p
Image

89
dividedx11 wrote:Hotline Miami 2, fantastisch spel, wel weer veel te moeilijk :p
Heb ik net gekocht. Misschien zal ik het dit weekend spelen als ik wat tijd heb. Dat het eerste spel zo moeilijk was vond ik juist leuk. De eerste Hotline Miami was dan ook geniaal. Op een trophy na had ik dan ook de platinum van dat spel, maar dan moest ik op alle levels een "A" hebben, wat niet normaal moeilijk is :angry:
Image

90
Maxidomino wrote:
dividedx11 wrote:Hotline Miami 2, fantastisch spel, wel weer veel te moeilijk :p
Heb ik net gekocht. Misschien zal ik het dit weekend spelen als ik wat tijd heb. Dat het eerste spel zo moeilijk was vond ik juist leuk. De eerste Hotline Miami was dan ook geniaal. Op een trophy na had ik dan ook de platinum van dat spel, maar dan moest ik op alle levels een "A" hebben, wat niet normaal moeilijk is :angry:
Ik heb de platinum van de eerste :D EN ik ben vastberaden ook te gaan voor de tweede, maar dan wel na de examens :)
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image