Ben ik ook aan bezig.Ligeiro wrote:Bioshock Infinite.
ben net aangespoeld met die Elisabeth, maar ik vind de game ongeloofelijk hard op Dishonored lijken..
Heb die niet gespeeld dus kan het niet zeggen
Vind het enkel een heel goed spel.
Ben ik ook aan bezig.Ligeiro wrote:Bioshock Infinite.
ben net aangespoeld met die Elisabeth, maar ik vind de game ongeloofelijk hard op Dishonored lijken..
Het verhaal en de stijl waarop alles gebracht wordt, zijn volgens mij toch wel verschillende genoeg. Maar ik heb Dishonored nog niet zelf gespeeldLigeiro wrote:Bioshock Infinite.
Allebei een beetje steam punk en het gebruik van magie, ik kan wel verstaan dat ze een beetje op elkaar trekkenmet0t0 wrote:Het verhaal en de stijl waarop alles gebracht wordt, zijn volgens mij toch wel verschillende genoeg. Maar ik heb Dishonored nog niet zelf gespeeldLigeiro wrote:Bioshock Infinite.
Ik heb inderdaad verre van klagen met mijn vrouwRoyVdW wrote:@meneer pingwin; Grave vrouw zo gwn mee volgen. Het is dan ook zo goed als een film.
Best ok eigenlijk. De vele laadschermen zijn soms wat hinderlijk, maar niet meer dan dat.RoyVdW wrote:Hoe vind je Sherlock want ik zie het aan je trophycard
Heb ik net gekocht. Misschien zal ik het dit weekend spelen als ik wat tijd heb. Dat het eerste spel zo moeilijk was vond ik juist leuk. De eerste Hotline Miami was dan ook geniaal. Op een trophy na had ik dan ook de platinum van dat spel, maar dan moest ik op alle levels een "A" hebben, wat niet normaal moeilijk isdividedx11 wrote:Hotline Miami 2, fantastisch spel, wel weer veel te moeilijk
Ik heb de platinum van de eerste EN ik ben vastberaden ook te gaan voor de tweede, maar dan wel na de examensMaxidomino wrote:Heb ik net gekocht. Misschien zal ik het dit weekend spelen als ik wat tijd heb. Dat het eerste spel zo moeilijk was vond ik juist leuk. De eerste Hotline Miami was dan ook geniaal. Op een trophy na had ik dan ook de platinum van dat spel, maar dan moest ik op alle levels een "A" hebben, wat niet normaal moeilijk isdividedx11 wrote:Hotline Miami 2, fantastisch spel, wel weer veel te moeilijk