++ Leuke dag gehad
++ Foto's genomen in verlaten gebouw
+ beer pong
+++ Vanavond naar de Charlatan voor de finale van het EK met Freddy de Vadder
Wow oké.... Sterkte man! Gelukkig is het in ieder geval redelijk goed afgelopen!itsjustme wrote:-mijn gloednieuwe scootertje volledig in puin gereden. Waarom laten ze die ouwe trage mensen achter het stuur?
+mijn helm heeft mijn hoofd gered.
Tja . . . of die jonge, wild rijdende, gasten nog geen rijbewijs geven?paveman wrote:Wow oké.... Sterkte man! Gelukkig is het in ieder geval redelijk goed afgelopen!itsjustme wrote:-mijn gloednieuwe scootertje volledig in puin gereden. Waarom laten ze die ouwe trage mensen achter het stuur?
+mijn helm heeft mijn hoofd gered.
Enneh Frans... misschien na dit akkefietje dan toch maar rijbewijs inleveren....
Hehe tx. Was weer es plezant namiddagsje racen :-D. Kben benieuwd naar de review!NTGSruler wrote:++++ Valentino Rossi The Game review is af. Hopelijk vind Sanity het ok!
++++ Gelukkig zijn, dat is de boodschap in het leven. En ja ik ben het volledig.![]()
++++ Valentino Rossi spelen samen met Sterchele. Super kerel.
----- Waarom zijn de badkamer en de keuken die we kiezen en volledig ons ding is zo duur? We hebben er toch voor gekozen!
++++ Mijn zus en haar nieuwe spruit, GUUS genaamd.
Ma man, zoooo slechtNTGSruler wrote:++++ Valentino Rossi The Game review is af. Hopelijk vind Sanity het ok!
++++ Gelukkig zijn, dat is de boodschap in het leven. En ja ik ben het volledig.![]()
++++ Valentino Rossi spelen samen met Sterchele. Super kerel.
----- Waarom zijn de badkamer en de keuken die we kiezen en volledig ons ding is zo duur? We hebben er toch voor gekozen!![]()
++++ Mijn zus en haar nieuwe spruit, GUUS genaamd.

+++ Gefeliciteerd! Je bent goed bezig!Colossus wrote:@ itjustme sterkte hoor
+++ als alles goed mag verlopen, mag ik mijzelf in Februari weer papa gaan noemen!![]()
![]()
Dat word extra PlayStation controllers aanschaffen
Proficiat! We gaan bijna een subforum moeten openen voor de PRtX-baby'sColossus wrote:+++ als alles goed mag verlopen, mag ik mijzelf in Februari weer papa gaan noemen!![]()
![]()
+++ Gefeliciteerd!! Je bent er vroeg bij om het te melden, zeker?Colossus wrote:@ itjustme sterkte hoor
+++ als alles goed mag verlopen, mag ik mijzelf in Februari weer papa gaan noemen!
Als je een subforum opent voor de baby's, zal het niet erg veel gelijktijdige leden houden, ben ik bang...W.O.L.F. wrote:Proficiat! We gaan bijna een subforum moeten openen voor de PRtX-baby's
+++ Straks komt mijn wafelijzer toe