@itsjustme sterkte!
++ Leuke dag gehad
++ Foto's genomen in verlaten gebouw
+ beer pong
+++ Vanavond naar de Charlatan voor de finale van het EK met Freddy de Vadder
Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?
4622Wow oké.... Sterkte man! Gelukkig is het in ieder geval redelijk goed afgelopen!itsjustme wrote:-mijn gloednieuwe scootertje volledig in puin gereden. Waarom laten ze die ouwe trage mensen achter het stuur?
+mijn helm heeft mijn hoofd gered.
Enneh Frans... misschien na dit akkefietje dan toch maar rijbewijs inleveren....
4623++ nog 5 dagen en 't is vakantie
++ kunnen uitslapen
++ nog ff gamen nu en/of iZombie kijken
++ The Intouchables is inderdaad een erg mooie film!
++ kunnen uitslapen
++ nog ff gamen nu en/of iZombie kijken
++ The Intouchables is inderdaad een erg mooie film!
4624+++ Home made pizza vanavond (dus ook zelf deeg gemaakt, zo simpel, ik snap niet waarom je het in de supermarkt zou kopen)
4625++++ Valentino Rossi The Game review is af. Hopelijk vind Sanity het ok!
++++ Gelukkig zijn, dat is de boodschap in het leven. En ja ik ben het volledig.
++++ Valentino Rossi spelen samen met Sterchele. Super kerel.
----- Waarom zijn de badkamer en de keuken die we kiezen en volledig ons ding is zo duur? We hebben er toch voor gekozen!
++++ Mijn zus en haar nieuwe spruit, GUUS genaamd.
++++ Gelukkig zijn, dat is de boodschap in het leven. En ja ik ben het volledig.
----- Waarom zijn de badkamer en de keuken die we kiezen en volledig ons ding is zo duur? We hebben er toch voor gekozen!
4626Tja . . . of die jonge, wild rijdende, gasten nog geen rijbewijs geven?paveman wrote:Wow oké.... Sterkte man! Gelukkig is het in ieder geval redelijk goed afgelopen!itsjustme wrote:-mijn gloednieuwe scootertje volledig in puin gereden. Waarom laten ze die ouwe trage mensen achter het stuur?
+mijn helm heeft mijn hoofd gered.
Enneh Frans... misschien na dit akkefietje dan toch maar rijbewijs inleveren....
Ik weet ook niet of ik in de bedoelde categorie val. Oud wel, maar traag?
Ik hoop dat het voor itsjustme verder goed afloopt en dat hem geen schuld kan worden toegewezen zodat zijn WA verzekering inderdaad voldoende is.
4627Hehe tx. Was weer es plezant namiddagsje racen :-D. Kben benieuwd naar de review!NTGSruler wrote:++++ Valentino Rossi The Game review is af. Hopelijk vind Sanity het ok!
-- geen 23 jaar nie mer
-- bikan heel Den dag misselijk
+ was in avond gelukkig wa verbeterd
+ voorgenomen voor gezonder te proberen eten (of toch klein beetje)
+ de vele verjaardagswensen hier
- nie kunnen gamen op men verjaardag, schande xd
Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
4628Ma man, zoooo slechtNTGSruler wrote:++++ Valentino Rossi The Game review is af. Hopelijk vind Sanity het ok!
Neenee, grapje hé
4629--- ik wil terug naar Griekenland
--- stom weer in België
+++ nog een week verlof
+++ waarschijnlijk straks aan assassins creed syndicate beginnen
+++ bye bye goat simulator
--- stom weer in België
+++ nog een week verlof
+++ waarschijnlijk straks aan assassins creed syndicate beginnen
+++ bye bye goat simulator
4630---- tegenwoordig weer opflakkeringen van lichamelijke kwaaltjes, zeker op't werk verre van aangenaam
++ vanavond citytrip boeken
++ na vandaag nog maar 3 dagen werken
++ plezier maken op het werk
++ ze hebben hier goeie thee!
++ content van laptop
++ cooling pad gekocht voor laptop zodat ie niet zou oververhitten bij het gamen
++ cadeautje van de mama
++ iZombie is nu echt spannend
++ 26 juli naar Fantasialand
++ vanavond citytrip boeken
++ na vandaag nog maar 3 dagen werken
++ plezier maken op het werk
++ ze hebben hier goeie thee!
++ content van laptop
++ cooling pad gekocht voor laptop zodat ie niet zou oververhitten bij het gamen
++ cadeautje van de mama
++ iZombie is nu echt spannend
++ 26 juli naar Fantasialand
4631Bedankt voor de lieve woordjes was die avond nog best ziek geworden met koppijn en zo. Nu veel last van schouder maar voor de rest gaat het wel goed.
- rare dromen vannacht en zijknat van zweet wakker geworden. Kon niet meer slapen na 4 uur...
+ zo mijn scooter ophalen. Gelukkig heeft mijn oom een aanhanger. Ben benieuwd wat ze morgen te zeggen hebben bij de scooterzaak.
- rare dromen vannacht en zijknat van zweet wakker geworden. Kon niet meer slapen na 4 uur...
+ zo mijn scooter ophalen. Gelukkig heeft mijn oom een aanhanger. Ben benieuwd wat ze morgen te zeggen hebben bij de scooterzaak.
4632@ itjustme sterkte hoor
+++ als alles goed mag verlopen, mag ik mijzelf in Februari weer papa gaan noemen!
Dat word extra PlayStation controllers aanschaffen
+++ als alles goed mag verlopen, mag ik mijzelf in Februari weer papa gaan noemen!
4633+++ Gefeliciteerd! Je bent goed bezig!Colossus wrote:@ itjustme sterkte hoor
4634Proficiat! We gaan bijna een subforum moeten openen voor de PRtX-baby'sColossus wrote:+++ als alles goed mag verlopen, mag ik mijzelf in Februari weer papa gaan noemen!
+++ Straks komt mijn wafelijzer toe
4635+++ Gefeliciteerd!! Je bent er vroeg bij om het te melden, zeker?Colossus wrote:@ itjustme sterkte hoor
Als je een subforum opent voor de baby's, zal het niet erg veel gelijktijdige leden houden, ben ik bang...W.O.L.F. wrote:Proficiat! We gaan bijna een subforum moeten openen voor de PRtX-baby's
+++ Straks komt mijn wafelijzer toe
Maar ik ben absoluut voor, als het voor PXtR kids is!! Die 2 van mij schrijf ik bij deze gelijk in!