Re: Trophy Leaderboards
196Leuk mijn rarity zal wat gestegen zijn door de 3 vita games die ik op vakantie heb gespeeld als mijn vriendin zich aan het klaarmaken was.
Moderator: Leaderboard Group
De bedoeling is natuurlijk ook om ze te spelen. Maar ik ken het gevoel !minermb wrote:Eindelijk level 13 geworden Ik moet maar eens wat meer games voltooien en niet alleen maar downloaden
Het komt een beetje door ps+. Dan download ik spellen om ze een keer te spelen en dan speel ik ze niet meer. Ook speel ik de laatste tijd meer op de pc, waardoor ik niet veel zin meer heb op om de ps4 te gaan. En het drukke schooljaar, dat achter de rug is, heeft er ook een beetje mee te makenNTGSruler wrote:De bedoeling is natuurlijk ook om ze te spelen. Maar ik ken het gevoel !minermb wrote:Eindelijk level 13 geworden Ik moet maar eens wat meer games voltooien en niet alleen maar downloaden
Dan zit ik net aan 1/4de haha nog even te gaan.NTGSruler wrote:Kan mij wel vinden in Roy zijn uitleg. 100 platinums halen is al een doel op zich. Het hoeft daarom niet snel te gaan. Genieten van de games en ze proberen platinum te halen
De snelheid is niet belangrijkgamerke1992 wrote: Dan zit ik net aan 1/4de haha nog even te gaan.
Of zoals Goat SimulatorRoyVdW wrote:Heeft niets met ambitieus te maken. Ik heb nog een leven buiten gamen en heb niet mega veel tijd ivm werk ook. Het hangt er ook vanaf welke games er uitkomen. En ik ga geen crap kopen zoals CSI of een Disney spel voor easy plat. Ik ben een plat hunter ipv trophy want dan had ik er al 100. Ik ga voor completion en ga doordacht te werk gamen is een deeltijdse job door dit leaderbord dus op't gemak
Net of heb ik zoveel meer tijd... (ik denk eerder minder met een baan van 50u/wk en 2 kleine kinderen - met bijbehorende vrouw ....) En ik speel idd ook alleen maar wat ik leuk vind. Ook nog eens veel RPG's.RoyVdW wrote:Heeft niets met ambitieus te maken. Ik heb nog een leven buiten gamen en heb niet mega veel tijd ivm werk ook. Het hangt er ook vanaf welke games er uitkomen. En ik ga geen crap kopen zoals CSI of een Disney spel voor easy plat. Ik ben een plat hunter ipv trophy want dan had ik er al 100. Ik ga voor completion en ga doordacht te werk gamen is een deeltijdse job door dit leaderbord dus op't gemak
Return to “PlayStation Network Gaming”