Re: Trophy Leaderboards

199
minermb wrote:Eindelijk level 13 geworden :P Ik moet maar eens wat meer games voltooien en niet alleen maar downloaden :silly:
De bedoeling is natuurlijk ook om ze te spelen. Maar ik ken het gevoel !
Image

200
NTGSruler wrote:
minermb wrote:Eindelijk level 13 geworden :P Ik moet maar eens wat meer games voltooien en niet alleen maar downloaden :silly:
De bedoeling is natuurlijk ook om ze te spelen. Maar ik ken het gevoel !
Het komt een beetje door ps+. Dan download ik spellen om ze een keer te spelen en dan speel ik ze niet meer. Ook speel ik de laatste tijd meer op de pc, waardoor ik niet veel zin meer heb op om de ps4 te gaan. En het drukke schooljaar, dat achter de rug is, heeft er ook een beetje mee te maken :-"
Image

201
Mijn doel is 100 plats halen ooit. Die AC Rogue schiet wel niet op mega spelwereld (hoe dat op een schijfje past??, kunst) en dat varen is niet echt mijn ding. Wel leuke spelwereld. Belachelijk veel collectibles weer... Net sequentie 1 voltooid. Ik verken eerst al die locaties dus duurt uren. Totale sync van 15%.
Image

202
@minerb: gewoon genieten van games op PS4 wanneer je kan. En in het algemeen genieten van gametijd eigenlijk.

@Roy: 100 plats wil ik ook halen ooit. Streef ik ook naar. Maar we komen er wel. Traag, maar zeker.
Image

203
Jullie moeten niet zulke lage doelen stellen!!
Binnen 1 of 2 jaar hebben jullie toch beide die 100 wel eens gehaald, verwacht ik. Be ambitious!! :P

NB: ik hoop dit jaar nog 100 te halen... :D Alhoewel ik bang ben dat dit niet zal lukken. Ach, shoot for the stars, toch?
Image

204
Heeft niets met ambitieus te maken. Ik heb nog een leven buiten gamen en heb niet mega veel tijd ivm werk ook. Het hangt er ook vanaf welke games er uitkomen. En ik ga geen crap kopen zoals CSI of een Disney spel voor easy plat. Ik ben een plat hunter ipv trophy want dan had ik er al 100. Ik ga voor completion en ga doordacht te werk gamen is een deeltijdse job door dit leaderbord dus op't gemak :D
Image

205
Kan mij wel vinden in Roy zijn uitleg. 100 platinums halen is al een doel op zich. Het hoeft daarom niet snel te gaan. Genieten van de games en ze proberen platinum te halen ;)
Image

206
NTGSruler wrote:Kan mij wel vinden in Roy zijn uitleg. 100 platinums halen is al een doel op zich. Het hoeft daarom niet snel te gaan. Genieten van de games en ze proberen platinum te halen ;)
Dan zit ik net aan 1/4de haha
Image
nog even te gaan.
Image

208
RoyVdW wrote:Heeft niets met ambitieus te maken. Ik heb nog een leven buiten gamen en heb niet mega veel tijd ivm werk ook. Het hangt er ook vanaf welke games er uitkomen. En ik ga geen crap kopen zoals CSI of een Disney spel voor easy plat. Ik ben een plat hunter ipv trophy want dan had ik er al 100. Ik ga voor completion en ga doordacht te werk gamen is een deeltijdse job door dit leaderbord dus op't gemak :D
Of zoals Goat Simulator :D
Image

209
RoyVdW wrote:Heeft niets met ambitieus te maken. Ik heb nog een leven buiten gamen en heb niet mega veel tijd ivm werk ook. Het hangt er ook vanaf welke games er uitkomen. En ik ga geen crap kopen zoals CSI of een Disney spel voor easy plat. Ik ben een plat hunter ipv trophy want dan had ik er al 100. Ik ga voor completion en ga doordacht te werk gamen is een deeltijdse job door dit leaderbord dus op't gemak :D
Net of heb ik zoveel meer tijd... (ik denk eerder minder met een baan van 50u/wk en 2 kleine kinderen - met bijbehorende vrouw :lol: ....) En ik speel idd ook alleen maar wat ik leuk vind. Ook nog eens veel RPG's.
Maar jullie halen ook best wel veel plats in het jaar, waarom dan 'maar' 100 als ultiem doel stellen vroeg ik me dus af? Als je al een doel stelt (wat op zich niet zo nodig is natuurlijk): waarom dan niet iets ambitieuzer, maar alsnog haalbaar? Of ben je van plan om over 2/3 jaar te stoppen met gamen...? :P

PS: don't be offended! ;)
Image

210
Ja Shampi die GS was best nog lachen maar ja dat was enkel voor plat ik geef het toe.

En ja idd eerst zien dat ik er geraak aan 100 he je moet u doelen niet te hoog stellen zo moet je strategisch te werk gaan en als je dat aantal hebt kan je hoger gaan ik wil op levenstermijn 1000 plats zoals Hakoom :P

Die ene gast die hier lid was kiesmaarwa heeft rond de 250 plats ofzo denk ik maar die heeft zijn trophies verborgen op PSN :silly:
Image