Weer een gratis game in de store, geen idee of het een foutje is
Doodle God Ultimate Collection voor de ps3 staat gratis in de store
Re: Het budgetgaming-topic
317Thnx! Ik dacht nog even dat het misschien was omdat ik ze op de vita heb, maar op de vita heb ik die kingdom niet. Vermoedelijk foutje dus xDMarty wrote:Weer een gratis game in de store, geen idee of het een foutje is
Doodle God Ultimate Collection voor de ps3 staat gratis in de store
318To buy or not to buy?
- Dead Island PS4 - 20 euro
- Homefront: the Revolution - 20 euro
?
- Dead Island PS4 - 20 euro
- Homefront: the Revolution - 20 euro
?
319Nah. Ik denk dat zeker Homefront binnen een paar maand uit de budgetbak te vissen is voor slechts een paar €.
320Er staan een hoop digitale games in de korting, deel is denk ik enkel voor PSPlus maar niet zeker.
OddWorld new 'n' tasty (PS4) staat ook gratis in de store. Geen idee of dit een foutje is of dat ik misschien ooit al een andere versie had gekocht, kon de game nadien voor alle platformen downen.
OddWorld new 'n' tasty (PS4) staat ook gratis in de store. Geen idee of dit een foutje is of dat ik misschien ooit al een andere versie had gekocht, kon de game nadien voor alle platformen downen.
321Die heeft toch in de ps+ gezeten? en de game is crossbuy dus je krijgt dan alles.Kolm wrote:Er staan een hoop digitale games in de korting, deel is denk ik enkel voor PSPlus maar niet zeker.
Waarschijnlijk staat ie op gratis omdat er de vita versie bij toegevoegd is en daarom niet als "gekocht" staat
EDIT:
Doom Collectors Edition bij de Mediamarkt voor €39,99
EDIT 2 Niet meer leverbaar
Last edited by Marty on 04 Aug 2016 16:43, edited 1 time in total.
322Als er nog Tim Burton liefhebbers zijn. 8 movie collectie voor maar €20(bluray) of €15(dvd) bij de mediamarkt (NL)
Tim Burton Collection Bluray
Tim Burton Collection dvd
Deze 8 films staan er op:
- Beetlejuice
- Charlie And The Chocolate Factory
- Corpse Bride
- Sweeney Todd
- Mars Attacks
- Batman
- Batman Returns
- Dark Shadows
Tim Burton Collection Bluray
Tim Burton Collection dvd
Deze 8 films staan er op:
- Beetlejuice
- Charlie And The Chocolate Factory
- Corpse Bride
- Sweeney Todd
- Mars Attacks
- Batman
- Batman Returns
- Dark Shadows
323Dju, zou het direct gedaan hebben moest het ook in de Belgische MM zijn. D:
324Heb even op de belgische site gekeken en die kennen helemaal geen Tim BurtonElexus wrote:Dju, zou het direct gedaan hebben moest het ook in de Belgische MM zijn. D:
325hun Belgische website bevat echt bijzonder weinig artikelenMarty wrote:Heb even op de belgische site gekeken en die kennen helemaal geen Tim BurtonElexus wrote:Dju, zou het direct gedaan hebben moest het ook in de Belgische MM zijn. D:
326jawel hoor, die was gewoon euh, uitverkocht !!Marty wrote:Heb even op de belgische site gekeken en die kennen helemaal geen Tim BurtonElexus wrote:Dju, zou het direct gedaan hebben moest het ook in de Belgische MM zijn. D:
(wie the f*ck is TIm Bu.....)
327for real?Gamefreak wrote:jawel hoor, die was gewoon euh, uitverkocht !!Marty wrote:Heb even op de belgische site gekeken en die kennen helemaal geen Tim BurtonElexus wrote:Dju, zou het direct gedaan hebben moest het ook in de Belgische MM zijn. D:
(wie the f*ck is TIm Bu.....)
328euh, ik heb al eens van die naam gehoord maar ik gok een komiek ofzo....
en nu check ik heel serieus het internet, moment....
hm, regisseur en filmproducent... toch bijna juist!!
en nu check ik heel serieus het internet, moment....
hm, regisseur en filmproducent... toch bijna juist!!
329Wat zijn dat weer voor Shenanigans op de PS Store. Een Assassin's Creed triple pack met Black Flag, Unity en Syndicate samen kost nu €40 ipv €100. En AC: Syndicate apart kost €70.
330als dat waar is, fail van SonyMaxidomino wrote:Wat zijn dat weer voor Shenanigans op de PS Store. Een Assassin's Creed triple pack met Black Flag, Unity en Syndicate samen kost nu €40 ipv €100. En AC: Syndicate apart kost €70.