Re: Trophy Leaderboards
257Nieuwe game begonnen deze week en toch zelfde completion weten te behouden
Afgelopen weken amper trophies gehaald en nu even aan een klein inhaalslagje bezig met LBP Karting
Afgelopen weken amper trophies gehaald en nu even aan een klein inhaalslagje bezig met LBP Karting
258Hmmm kben normaal wel niveau 24 zenne xd
... Ofwel staat dat er nogal net nie bij voor deze week xd
Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
... Ofwel staat dat er nogal net nie bij voor deze week xd
Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
259AHA!Elexus wrote:Oeioei, Sanity komt bij me in de buurt met Platinum score. Time to act!
Zit nu met FIFA 16 en mad max. Mad max lukt nog wel denk ik, alleen zal het niet op korte termijn gebeuren
260Verdekke toch nog twee (en een half) op vijf
1. No plat, no buy - Ja, al een paar keer gehad zoals bij Firewatch bv. Een plat had leuker geweest zoals bij Ether One of Super Exploding Zoo.
2. Renting - Nee, wel geleend, nog niet voor betaald. PS+ telt niet mee maar ik heb daar toch ook al een paar extra plats door.
3. Peripherals - Nee, ik zou nooit extra geld uitgeven aan meerdere controllers als dat nodig is voor plat. Zou de game zelfs uit principe niet kopen dan.
4. Stacking - Ja, gedaan met het Geitenspel, Sound Shapes, twee Telltale games en Murdered, ben Prototype 2 nog van plan om eens te herspelen en uiteraard op PS4 als die goedkoper staat dan voor de extra plat.
5. Shame - Nee, dat zal niet gebeuren want ik speel geen easy crap speciaal voor plat. Terminator was een slechte game en een goudmijn, maar ik schaam me er niet voor dat ik die plat heb.
Conclusie: Ik ben niet trofee verslaafd, enkel een plat hunter ipv trophy hunter
1. No plat, no buy - Ja, al een paar keer gehad zoals bij Firewatch bv. Een plat had leuker geweest zoals bij Ether One of Super Exploding Zoo.
2. Renting - Nee, wel geleend, nog niet voor betaald. PS+ telt niet mee maar ik heb daar toch ook al een paar extra plats door.
3. Peripherals - Nee, ik zou nooit extra geld uitgeven aan meerdere controllers als dat nodig is voor plat. Zou de game zelfs uit principe niet kopen dan.
4. Stacking - Ja, gedaan met het Geitenspel, Sound Shapes, twee Telltale games en Murdered, ben Prototype 2 nog van plan om eens te herspelen en uiteraard op PS4 als die goedkoper staat dan voor de extra plat.
5. Shame - Nee, dat zal niet gebeuren want ik speel geen easy crap speciaal voor plat. Terminator was een slechte game en een goudmijn, maar ik schaam me er niet voor dat ik die plat heb.
Conclusie: Ik ben niet trofee verslaafd, enkel een plat hunter ipv trophy hunter
261Tel die toch maar mee danRoyVdW wrote: 3. Peripherals - Nee, ik zou nooit extra geld uitgeven aan meerdere controllers als dat nodig is voor plat. Zou de game zelfs uit principe niet kopen dan.
262Waarom? Of een controller lenen. Dan heb ik nog maar 3 he ;pTjeefkeuh wrote:Tel die toch maar mee danRoyVdW wrote: 3. Peripherals - Nee, ik zou nooit extra geld uitgeven aan meerdere controllers als dat nodig is voor plat. Zou de game zelfs uit principe niet kopen dan.
Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
263Just out of curiosity: waarom heb je Terminator dan wél gespeeld, aangezien je het wel echt een slechte game vindt...?RoyVdW wrote:5. Shame - Nee, dat zal niet gebeuren want ik speel geen easy crap speciaal voor plat. Terminator was een slechte game en een goudmijn, maar ik schaam me er niet voor dat ik die plat heb.
264Die had ik geleend voor de easy plat en alvorens kon ik niet weten hoe die was hé enkel uit reviews maar die zijn subjectief. Net zoals dat geitenspel dat ook crap wordt gevonden maar best nog meevalt omdat het grappig en doelloos ispaveman wrote:Just out of curiosity: waarom heb je Terminator dan wél gespeeld, aangezien je het wel echt een slechte game vindt...?RoyVdW wrote:5. Shame - Nee, dat zal niet gebeuren want ik speel geen easy crap speciaal voor plat. Terminator was een slechte game en een goudmijn, maar ik schaam me er niet voor dat ik die plat heb.
Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
265Ah zo. Dus eigenlijk was het wel easy crap speciaal voor plat ? Als je maar van je speelsessie genoten hebt, toch?
Tenminste: het interesseert mij iig niet zoveel wat mensen van mijn trophylist vinden. Ik game omdat ik het leuk vind en ik haal plats omdat ik het leuk vind. Ik haal alleen diegene die ik leuk vind op te halen en als ik de game echt superleuk vind kan het zijn dat ik 'm nog eens haal op een ander systeem (zoals Rayman Legends of de Uncharted serie). Gewoon omdat het kan en omdat ik het leuk vind. Zodra ik een plat haal die ik niet leuk vond om te halen, ga ik in een hoekje zitten om me te schamen!
NB: Reviews zijn inderdaad subjectief, maar.... als een game een gemiddelde metacritic score heeft van 43% mag je er toch wel vanuit gaan dat het utter shit is, toch (goat simulator komt dan in ieder geval nog op een voldoende uit...)?
Tenminste: het interesseert mij iig niet zoveel wat mensen van mijn trophylist vinden. Ik game omdat ik het leuk vind en ik haal plats omdat ik het leuk vind. Ik haal alleen diegene die ik leuk vind op te halen en als ik de game echt superleuk vind kan het zijn dat ik 'm nog eens haal op een ander systeem (zoals Rayman Legends of de Uncharted serie). Gewoon omdat het kan en omdat ik het leuk vind. Zodra ik een plat haal die ik niet leuk vond om te halen, ga ik in een hoekje zitten om me te schamen!
NB: Reviews zijn inderdaad subjectief, maar.... als een game een gemiddelde metacritic score heeft van 43% mag je er toch wel vanuit gaan dat het utter shit is, toch (goat simulator komt dan in ieder geval nog op een voldoende uit...)?
266Hmm, het ziet er niet naar uit dat ik snel ergens zal stijgen, tenzij ik in sneltempo door AC Unity zou gaan
267Dus je koopt geen game omdat er geen platinum trophy bijzit? Wa een zever.RoyVdW wrote:Verdekke toch nog twee (en een half) op vijf
268Die game kost €20 wat ik veel vind voor een psn game zonder plat dus aanzie het niet als een volwaardig spel. Je zou ervan verschieten hoeveel mensen dit vindendaviduvel wrote:Dus je koopt geen game omdat er geen platinum trophy bijzit? Wa een zever.RoyVdW wrote:Verdekke toch nog twee (en een half) op vijf
En ik krijg weer zoveel commentaren erop hé ik kon het weten
269Haha! Je mag natuurlijk helemaal lekker zelf weten hoe je gamet Roy!
Persoonlijk kan ik het best jammer vinden dat een game geen plat heeft, maar ik zal een aankoop er nooit om laten: het gaat natuurlijk om de spelervaring. Het kan wel zo zijn dat een spel dat me even leuk lijkt enige voorrang op de backlog krijgt .
Persoonlijk kan ik het best jammer vinden dat een game geen plat heeft, maar ik zal een aankoop er nooit om laten: het gaat natuurlijk om de spelervaring. Het kan wel zo zijn dat een spel dat me even leuk lijkt enige voorrang op de backlog krijgt .
270Platinum of niet, €20 euro is sowieso al te veel voor Firewatch omdat het vrij kort is En zoals Paveman zegt, je kiest volledig zelf hoe je kiest welke games je speelt. Het zou alleen jammer zijn dat je een goed verhaal zonder platinum laat liggen voor een minder goed verhaal die wel een platinum heeftRoyVdW wrote:Die game kost €20 wat ik veel vind voor een psn game zonder plat dus aanzie het niet als een volwaardig spel. Je zou ervan verschieten hoeveel mensen dit vindendaviduvel wrote:Dus je koopt geen game omdat er geen platinum trophy bijzit? Wa een zever.RoyVdW wrote:Verdekke toch nog twee (en een half) op vijf
En ik krijg weer zoveel commentaren erop hé ik kon het weten