Re: No Man's Sky

241
Daar is inderdaad niet veel te beleven.

Maar hoe heb jij je hud dan helemaal ingesteld dat er niets in beeld is, afgezien van middenboven de radar?

Wat afbeeldingen:
Image
Image
Image
Image
One Big Gold Monster
Image
Image
draw me like one of your french girls
Image
Image
Dit is geen plant maar een dier
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Last edited by Marty on 12 Aug 2016 17:27, edited 1 time in total.
Image

242
heh.

It would be nearly impossible to meat each other. But when you do you'll see each other.

Dag 1: 2 mensen zitten op zelfde planeet en zien elkaar niet

It will be nearly impossible to go to planets discovered by others.
Dag 2: mensen klagen dat ze constant op planeten komen die al ontdekt zijn.

Game beetje overhyped in mijn ogen.
En de 10/10 mensen kunnen gewoon niet verkroppen dat ze beetje duped zijn of leven nog in euforie in mijn ogen.
En de 0/10 mensen kunnen niet verkroppen dat de game is wat ze ervan verwachte :D
Image

243
ShAmPi wrote:heh.

It would be nearly impossible to meat each other. But when you do you'll see each other.

Dag 1: 2 mensen zitten op zelfde planeet en zien elkaar niet

It will be nearly impossible to go to planets discovered by others.
Dag 2: mensen klagen dat ze constant op planeten komen die al ontdekt zijn.

Game beetje overhyped in mijn ogen.
En de 10/10 mensen kunnen gewoon niet verkroppen dat ze beetje duped zijn of leven nog in euforie in mijn ogen.
Dat heeft eerder met de slechte lokalisering van de game te maken. Mensen zijn te dicht bij elkaar gedropt en dan krijg je van dit soort leuke fratsen. De servers zijn ook vaak offline en er zijn meerdere andere kleine problemen. Ik zal dit nog wel benoemen in de review.

@Marty, dat kwam waarschijnlijk omdat dit een planeet was waar het klimaat normaal was en ik dus niet de hele tijd wat van mijn bescherming verloor. Normaal gesproken is alles wel in beeld.
Image

244
Buiten het feit dat je;

Rond vliegt naar een planeet, eenzaam beestjes zie, dingen verzameld op een planeet, beetje eenzaam rondschiet, weer de ruimte in ga, misschien vijanden tegen kom, je spullen verkoop, en naar de volgende planeet ga,

Is er meer te doen dan alleen dit??
Zit er verhaal/ filmpjes/ gestroomlijnde gameplay in deze game of is dit het?!!!
Image

245
Colossus wrote:Buiten het feit dat je;

Rond vliegt naar een planeet, eenzaam beestjes zie, dingen verzameld op een planeet, beetje eenzaam rondschiet, weer de ruimte in ga, misschien vijanden tegen kom, je spullen verkoop, en naar de volgende planeet ga,

Zit er verhaal/ filmpjes/ gestroomlijnde gameplay in deze game of is dit het?!!!
Ga je voor uitgebreid verhaal = deze game niet kopen.
Ga je voor gestroomlijnde gameplay = deze niet kopen.
Ga je voor exploratie = deze game kopen.
Ga je voor ultieme vrijheid = deze game kopen.
Image

246

Je hebt alleszins goed opgesomd wat ik aan het doen ben. Ik ben nu 3 dagen aan het spelen (ongeveer 12 uur) en probeer geld te verdienen om een beter schip te kopen om sneller te kunnen reizen. Mijn doel is nu om naar een zonnestelsel te gaan van atlas, soort god in dit spel, waardoor ik dan een atlas pas kan krijgen. Dan is het doel om naar het centrum verder te gaan. Ik denk dat ik het al beu zal zijn voor ik het centrum haal.
Ik denk dat het voor jou beter is om dat spel niet te kopen, zeker omdat je al zoveel twijfels erover hebt.

Anders vind ik het spel niet slechter dan bijvoorbeeld minecraft, word een beetje hetzelfde gedaan. Ik zal het waarschijnlijk in periodes spelen, nu nog een paar dagen om het dan een maand ofzo te laten liggen en dan weer op te pikken.
Moest er een structuur van missies in zitten zou ik het persoonlijk leuker vinden. Zo vond ik de eerste uren van het spel leuk omdat je dingen moest maken en zoeken om verder te komen.
Image

247
Toon8 wrote:

Je hebt alleszins goed opgesomd wat ik aan het doen ben. Ik ben nu 3 dagen aan het spelen (ongeveer 12 uur) en probeer geld te verdienen om een beter schip te kopen om sneller te kunnen reizen. Mijn doel is nu om naar een zonnestelsel te gaan van atlas, soort god in dit spel, waardoor ik dan een atlas pas kan krijgen. Dan is het doel om naar het centrum verder te gaan. Ik denk dat ik het al beu zal zijn voor ik het centrum haal.
Ik denk dat het voor jou beter is om dat spel niet te kopen, zeker omdat je al zoveel twijfels erover hebt.

Anders vind ik het spel niet slechter dan bijvoorbeeld minecraft, word een beetje hetzelfde gedaan. Ik zal het waarschijnlijk in periodes spelen, nu nog een paar dagen om het dan een maand ofzo te laten liggen en dan weer op te pikken.
Moest er een structuur van missies in zitten zou ik het persoonlijk leuker vinden. Zo vond ik de eerste uren van het spel leuk omdat je dingen moest maken en zoeken om verder te komen.
Bedankt voor je tip!
Ik denk inderdaad dat ik de game niet ga halen, of misschien voor een heel goedkoop prijsje.

Ik zat enorm vast tussen de twijfels, hierdoor werd ik misschien wat irritant met mijn vragen maar ik ben er nu uit :smug:
billie91 wrote:

Ga je voor uitgebreid verhaal = deze game niet kopen.
Ga je voor gestroomlijnde gameplay = deze niet kopen.
Ga je voor exploratie = deze game kopen.
Ga je voor ultieme vrijheid = deze game kopen.
Thnkx Billymans, :smug:
Ik waardeer je hulp enorm :D
Image

249
Ik heb ook al 2 "lege" planeten gevonden. Wel handig voor de mile stone om planeten te uploaden met 100%
Let wel op als je dat doet, dat alle planeten die je op dat moment bezocht hebt ook op 100% komen te staan en je dan niet meer dat geld kan krijgen.
De planeten die je daarna vind staan gewoon weer op 0% totdat je weer een planeet upload die 100% is
Image

250
Ik ben eigenlijk wel blij dat ik deze game niet impulsief heb besteld. Na al die info van de laatste weken begon het toch te kriebelen, maar ben blij dat ik hem niet besteld heb. Het begin lijkt me wel leuk, exploreren en dieren etc ontdekken, maar geef toe, dat gaat toch snel vervelen. Ik vind het jammer dat er niet meer verhaal inzit, zoals Toon al zei. Zelfs met hun random generated planeten hadden ze toch personages kunnen doen spawnen en meer missies kunnen geven. Als No Man's Sky zo'n €40 zal kosten, zal ik hem eens aanschaffen. Op deze moment wacht ik liever nog even. Hopelijk zijn alle planeten nog niet ontdekt binnen enkele maanden. :P
Image

251
Marty wrote:Ik heb ook al 2 "lege" planeten gevonden. Wel handig voor de mile stone om planeten te uploaden met 100%
Let wel op als je dat doet, dat alle planeten die je op dat moment bezocht hebt ook op 100% komen te staan en je dan niet meer dat geld kan krijgen.
De planeten die je daarna vind staan gewoon weer op 0% totdat je weer een planeet upload die 100% is
Hmm, dat klopt niet helemaal. Als je naar een ander zonnestelsel gaat wordt de boel blijkbaar weer normaal en kun je weer voor de 100% gaan, althans dat heb ik ondervonden. Het is op dit vlak dat de game wel wat plank misslaat. Ik hoop dat ze hier snel een patch voor uitbrengen.
Maxidomino wrote:Ik ben eigenlijk wel blij dat ik deze game niet impulsief heb besteld. Na al die info van de laatste weken begon het toch te kriebelen, maar ben blij dat ik hem niet besteld heb. Het begin lijkt me wel leuk, exploreren en dieren etc ontdekken, maar geef toe, dat gaat toch snel vervelen. Ik vind het jammer dat er niet meer verhaal inzit, zoals Toon al zei. Zelfs met hun random generated planeten hadden ze toch personages kunnen doen spawnen en meer missies kunnen geven. Als No Man's Sky zo'n €40 zal kosten, zal ik hem eens aanschaffen. Op deze moment wacht ik liever nog even. Hopelijk zijn alle planeten nog niet ontdekt binnen enkele maanden. :P
Wees gerust, we laten wel een paar voor je over. :D
Image

252
billie91 wrote:
Marty wrote:Ik heb ook al 2 "lege" planeten gevonden. Wel handig voor de mile stone om planeten te uploaden met 100%
Hmm, dat klopt niet helemaal. Als je naar een ander zonnestelsel gaat wordt de boel blijkbaar weer normaal en kun je weer voor de 100% gaan, althans dat heb ik ondervonden. Het is op dit vlak dat de game wel wat plank misslaat. Ik hoop dat ze hier snel een patch voor uitbrengen.
Dat moet ik dan nog maar eens proberen. Maar dat kost me weer 3 warpcores heen en 3 terug... niet de moeite lijkt me :lol:
En genoeg andere planeten nog :relief:
Image

253
Maxidomino wrote:Ik ben eigenlijk wel blij dat ik deze game niet impulsief heb besteld. Na al die info van de laatste weken begon het toch te kriebelen, maar ben blij dat ik hem niet besteld heb. Het begin lijkt me wel leuk, exploreren en dieren etc ontdekken, maar geef toe, dat gaat toch snel vervelen. Ik vind het jammer dat er niet meer verhaal inzit, zoals Toon al zei. Zelfs met hun random generated planeten hadden ze toch personages kunnen doen spawnen en meer missies kunnen geven. Als No Man's Sky zo'n €40 zal kosten, zal ik hem eens aanschaffen. Op deze moment wacht ik liever nog even. Hopelijk zijn alle planeten nog niet ontdekt binnen enkele maanden. :P

Dit is gewoon precies mijn verhaal!
Prachtig herkenbaar.

Alleen haal ik hem wel als hij 20 is en ik echt momenteel niks anders te spelen heb.
Image