Re: No Man's Sky

256
Toon8 wrote:Voorlopig blijf ik wel spelen, de game slaagt er wel goed in om jezelf hersenloos bezig te houden :P Zal wel zien wat ik doe als ik in dat atlas stelsel geraak, nog 3 of 4 warps.
Ik moet nog steeds mijn hyperdrive upgraden dus ik ben nog lang bij het middelpunt dat terwijl ik echt al meer dan 24 uur in de game erop heb zitten. :lol:
Image

258
Ben nu een kleine 2 uur bezig geweest om alle beesten op een planeet te vinden, hoe kan ik mijn geld claimen? Staat dat ik 225 000u zou kunnen krijgen. Ik heb de planeet wel al een naam gegeven, maar hopelijk is dit niet het probleem?
Image

259
Toon8 wrote:Ben nu een kleine 2 uur bezig geweest om alle beesten op een planeet te vinden, hoe kan ik mijn geld claimen? Staat dat ik 225 000u zou kunnen krijgen. Ik heb de planeet wel al een naam gegeven, maar hopelijk is dit niet het probleem?
Je moet dan in het balkje waar de 100% staat X ingedrukt houden. Kan ook vierkantje zijn.
Image

260
Marty wrote:
Toon8 wrote:Ben nu een kleine 2 uur bezig geweest om alle beesten op een planeet te vinden, hoe kan ik mijn geld claimen? Staat dat ik 225 000u zou kunnen krijgen. Ik heb de planeet wel al een naam gegeven, maar hopelijk is dit niet het probleem?
Je moet dan in het balkje waar de 100% staat X ingedrukt houden. Kan ook vierkantje zijn.
Enkel met de X werkt. Dat wordt voor de rest niet in de game uitgelegd dus het was voor mij in het begin ook ff zoeken. De game gooit je echt in het diepe qua controls.
Image

261
ah ok, zal ik vlug eens proberen.

Wat is jullie beste methode om snel veel geld te verdienen?
Ik was bezig warp cells te maken omdat er stond dat ze een waarde hadden van 45 000u, maar achter dat ik er 7 gemaakt had en wou verkopen merkte ik dat je het niet kan verkopen :angry:
Zag ook op youtube een filmpje van een kerel die op een planeet zat vol met planten die parels hadden, maar je moet waarschijnlijk veel geluk hebben tot je zo'n planeet vind.
Image

262
Toon8 wrote:ah ok, zal ik vlug eens proberen.

Wat is jullie beste methode om snel veel geld te verdienen?
Ik was bezig warp cells te maken omdat er stond dat ze een waarde hadden van 45 000u, maar achter dat ik er 7 gemaakt had en wou verkopen merkte ik dat je het niet kan verkopen :angry:
Zag ook op youtube een filmpje van een kerel die op een planeet zat vol met planten die parels hadden, maar je moet waarschijnlijk veel geluk hebben tot je zo'n planeet vind.
Veel goud verzamelen. Ik kwam op een planeet vol met goud dus daar was ik flink aan het minen. Voor de rest kun je vaak bij de monolieten veel zeldzame loot krijgen en dat weer verpatsen voor wat units.
Image

264
Voor 1 Milestone om op 10 te krijgen moet je 8 uur zonder dood te gaan op een extreme planet overleven. Je kan niet van de planeet af want dan reset de teller weer :| Heb nu een planeet met extreme sentinals dus heb ik wel geluk. Ga gewoon in een huiske zitten, paar afleveringen van Homeland kijken en ondertussen even mijn zuurstof in de gaten houden.
Image

265
Marty wrote:Voor 1 Milestone om op 10 te krijgen moet je 8 uur zonder dood te gaan op een extreme planet overleven. Je kan niet van de planeet af want dan reset de teller weer :| Heb nu een planeet met extreme sentinals dus heb ik wel geluk. Ga gewoon in een huiske zitten, paar afleveringen van Homeland kijken en ondertussen even mijn zuurstof in de gaten houden.
Was het niet dat je een dacht/nachtcyclus op een planeet moest blijven zonder te schuilen? Ik vond deze milestone nogal vaak eerlijk gezegd.
Image

267
Marty wrote:Ja en om de Milestone op 10 moet je 32 cyclussen doorbrengen op de planeet. Maar je mag gewoon in een huisje zitten. De counter telt dan gewoon door
Ah, das fijn om te weten. Dan moet ik dat ook maar ff doen. :D
Image