Week 14 Update

271
Overall

gamerke1992 stijgt van plaats 12 naar 11
fsterchele23 stijgt een trophy level naar 24, terwijl paveman zakt naar level 27

Platinums

fsterchele23 haalt zijn 30e platinum trophy

Rarity

paveman stijgt naar de 4e plaats en neemt de bronzen medaille over
gamerke1992 en ik delen de 9e plaats niet meer, waardoor de helft zakt. Ik stijg nog een plaats naar 8e
Sanity penguin stijgt naar de 12e plaats

Re: Trophy Leaderboards

273
Dat zal ik eens gaan doen, mij god ik heb zoveel games waar ik maar 1% van de trophies heb... :lol:
Dan heb ik straks volgens psn nog maar 350 games gespeeld ofzo ipv de 500+ :lol:

Niet dat ik het van plan ben ;) Wil die "h" niet op mijn profiel
Image

274
Marty wrote:Dat zal ik eens gaan doen, mij god ik heb zoveel games waar ik maar 1% van de trophies heb... :lol:
Dan heb ik straks volgens psn nog maar 350 games gespeeld ofzo ipv de 500+ :lol:

Idem hier :p
Ik vind het alleen jammer als mensen dat doen, heb dan altijd het gevoel dat ze zich ergens voor schamen of dat ze zich beter willen voordoen ofzo :(
Image

275
Kolm wrote:
Marty wrote:Dat zal ik eens gaan doen, mij god ik heb zoveel games waar ik maar 1% van de trophies heb... :lol:

Idem hier :p
Ik vind het alleen jammer als mensen dat doen, heb dan altijd het gevoel dat ze zich ergens voor schamen of dat ze zich beter willen voordoen ofzo :(
Om die reden doe ik het niet, hoewel ik liever geen 2 verschillende versies van games op mijn profiel zou hebben (PS3 en PS4)

278
Kolm wrote:Heeft paveman stiekem wat trophies zitten hiden dus :O

Zo kan ik mijn completion ook snel opkrikken ;(
Dat zou je misschien denken..., maar dat is dus niet zo...! Echt heel erg raar dat ik ineens een level gezakt ben... Ze hebben toch ook niet de levelgrens veranderd? Ik heb wel een aantal hidden trophies. maar dat is alleen van (Plus) spellen waar ik binnen een half uur klaar mee was, omdat het m'n ding niet is.

Edit: ik zie dat ik mijn 92ste platinum ook kwijt ben....???? :(
Ik heb het met mijn lijstje nagekeken en blijkbaar ben ik Borderlands 2 op de PS4 kwijt. Misschien iets mis gegaan met synchroniseren en wordt ik volgende week gewoon weer genoemd! ;)
Image

280
Goed om te weten dat ik niet de enige ben... :D
Zal vast wel weer vanzelf goed komen. Kan ik met de volgende update gewoon wéér genoemd worden doordat ik (alweer) level 28 ben! :D
Image

282
Mmmm dat moet ik eens checken dan. Ik hide geen trophies. Trots op mijn profiel hoe het is. ;)

edit: hmm volgens mij klopt er ook iets niet op PSNprofiles. Heb net mijn account geupdated en Personal Decorator (Black Ops 3) is blijkbaar niet gesynct? Ook een paar zombie trophies gehaald en die staan er ook niet bij...
Image

Week 15 Update

283
Overall

Marty's trophy level stijgt naar 42
coolgamer haalt 7,000 trophies in totaal, Mr.Wolf 3,000 bronze trophies

Platinums

RoyVdW stijgt naar plaats 4 en deelt de bronzen medaille alweer met NTGSruler. Benieuwd of hij hem dit keer voorbijsteekt :P
Elexus haalt haar 20e platinum

Completion

daviduvel stijgt naar de 8e plaats en Maxidomino naar de 15e

285
RoyVdW wrote:Met het voltooien van AC Rogue heb ik nu meer dan 100000 trofee punten :cool:
Nice :cool:
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image