Overall
gamerke1992 stijgt van plaats 12 naar 11
fsterchele23 stijgt een trophy level naar 24, terwijl paveman zakt naar level 27
Platinums
fsterchele23 haalt zijn 30e platinum trophy
Rarity
paveman stijgt naar de 4e plaats en neemt de bronzen medaille over
gamerke1992 en ik delen de 9e plaats niet meer, waardoor de helft zakt. Ik stijg nog een plaats naar 8e
Sanity penguin stijgt naar de 12e plaats
Re: Trophy Leaderboards
272Heeft paveman stiekem wat trophies zitten hiden dus
Zo kan ik mijn completion ook snel opkrikken
273Dat zal ik eens gaan doen, mij god ik heb zoveel games waar ik maar 1% van de trophies heb...
Dan heb ik straks volgens psn nog maar 350 games gespeeld ofzo ipv de 500+
Niet dat ik het van plan ben Wil die "h" niet op mijn profiel
274Idem hierMarty wrote:Dat zal ik eens gaan doen, mij god ik heb zoveel games waar ik maar 1% van de trophies heb...
Ik vind het alleen jammer als mensen dat doen, heb dan altijd het gevoel dat ze zich ergens voor schamen of dat ze zich beter willen voordoen ofzo
275Om die reden doe ik het niet, hoewel ik liever geen 2 verschillende versies van games op mijn profiel zou hebben (PS3 en PS4)Kolm wrote:Idem hierMarty wrote:Dat zal ik eens gaan doen, mij god ik heb zoveel games waar ik maar 1% van de trophies heb...
Ik vind het alleen jammer als mensen dat doen, heb dan altijd het gevoel dat ze zich ergens voor schamen of dat ze zich beter willen voordoen ofzo
277Ik heb enkel aan zee een vita game uitgespeelddaviduvel wrote:Afgelopen week zijn sommige mensen precies druk bezig geweest
278Dat zou je misschien denken..., maar dat is dus niet zo...! Echt heel erg raar dat ik ineens een level gezakt ben... Ze hebben toch ook niet de levelgrens veranderd? Ik heb wel een aantal hidden trophies. maar dat is alleen van (Plus) spellen waar ik binnen een half uur klaar mee was, omdat het m'n ding niet is.Kolm wrote:Heeft paveman stiekem wat trophies zitten hiden dus
Edit: ik zie dat ik mijn 92ste platinum ook kwijt ben....????
Ik heb het met mijn lijstje nagekeken en blijkbaar ben ik Borderlands 2 op de PS4 kwijt. Misschien iets mis gegaan met synchroniseren en wordt ik volgende week gewoon weer genoemd!
279Op psnprofiles is er zelfs een topic over dat meerdere mensen dat hebben dat er ineens veel trophies hidden zijn, terwijl ze dat zelf niet gedaan hebben
280Goed om te weten dat ik niet de enige ben...
Zal vast wel weer vanzelf goed komen. Kan ik met de volgende update gewoon wéér genoemd worden doordat ik (alweer) level 28 ben!
Zal vast wel weer vanzelf goed komen. Kan ik met de volgende update gewoon wéér genoemd worden doordat ik (alweer) level 28 ben!
281brrr, spookyMarty wrote:Op psnprofiles is er zelfs een topic over dat meerdere mensen dat hebben dat er ineens veel trophies hidden zijn, terwijl ze dat zelf niet gedaan hebben
282Mmmm dat moet ik eens checken dan. Ik hide geen trophies. Trots op mijn profiel hoe het is.
edit: hmm volgens mij klopt er ook iets niet op PSNprofiles. Heb net mijn account geupdated en Personal Decorator (Black Ops 3) is blijkbaar niet gesynct? Ook een paar zombie trophies gehaald en die staan er ook niet bij...
edit: hmm volgens mij klopt er ook iets niet op PSNprofiles. Heb net mijn account geupdated en Personal Decorator (Black Ops 3) is blijkbaar niet gesynct? Ook een paar zombie trophies gehaald en die staan er ook niet bij...
Week 15 Update
283Overall
Marty's trophy level stijgt naar 42
coolgamer haalt 7,000 trophies in totaal, Mr.Wolf 3,000 bronze trophies
Platinums
RoyVdW stijgt naar plaats 4 en deelt de bronzen medaille alweer met NTGSruler. Benieuwd of hij hem dit keer voorbijsteekt
Elexus haalt haar 20e platinum
Completion
daviduvel stijgt naar de 8e plaats en Maxidomino naar de 15e
Marty's trophy level stijgt naar 42
coolgamer haalt 7,000 trophies in totaal, Mr.Wolf 3,000 bronze trophies
Platinums
RoyVdW stijgt naar plaats 4 en deelt de bronzen medaille alweer met NTGSruler. Benieuwd of hij hem dit keer voorbijsteekt
Elexus haalt haar 20e platinum
Completion
daviduvel stijgt naar de 8e plaats en Maxidomino naar de 15e
285NiceRoyVdW wrote:Met het voltooien van AC Rogue heb ik nu meer dan 100000 trofee punten