Re: No Man's Sky

275
Ja dat zeker. Misschien komt er nog wat verandering dichter naar het centrum toe.
Iets van grote spinnen of zo, of grotere beesten onder water

Krijg wel steeds vaker crashes nu. Vooral als ik snel achter elkaar warp...

edit:

Als we het er over hebben: Een Prayingmantiscrabspider thingy
Image
Image

277
billie91 wrote:Nou moet ik wel zeggen dat de dieren soms verrekte veel op elkaar lijken. Er is genoeg variatie, maar je ziet overduidelijk bepaalde basiselementen. Ik had hier eerlijk gezegd wat meer verwacht.
een paar trekken net op een hert :smug:

278
Dus wat is nu de bedoeling van dit alles? Wat beestjes en grondstoffen verzamelen om je schip of wapenuitrusting te upgraden en dan meer werelden verkennen? Lijkt me best saai als ik zo op YT filmpjes kijk. Doelloos ronddwalen. En dit spel is oneindig maar je kan wel platinum halen op een paar dagen? Lijkt me een vreemde game.
Image

279
RoyVdW wrote:Dus wat is nu de bedoeling van dit alles? Wat beestjes en grondstoffen verzamelen om je schip of wapenuitrusting te upgraden en dan meer werelden verkennen? Lijkt me best saai als ik zo op YT filmpjes kijk. Doelloos ronddwalen. En dit spel is oneindig maar je kan wel platinum halen op een paar dagen? Lijkt me een vreemde game.
Dat je op een paar dagen platinum kan halen is toch reden genoeg voor jou om te spelen? :music:
Image

280
RoyVdW wrote:Dus wat is nu de bedoeling van dit alles? Wat beestjes en grondstoffen verzamelen om je schip of wapenuitrusting te upgraden en dan meer werelden verkennen? Lijkt me best saai als ik zo op YT filmpjes kijk. Doelloos ronddwalen. En dit spel is oneindig maar je kan wel platinum halen op een paar dagen? Lijkt me een vreemde game.
Het is omdat de trophies ook niet moeilijk zijn eh. Leer zoveel woorden, verdien zoveel geld, ontmoet zoveel aliens, ... als je gewoon bezig houd in het spel komt dat vanzelf.
Doel is om het centrum te bereiken, als je dat zelf wil natuurlijk. Komt erop neer dat jezelf je doelen kan stellen. Ik ben bezig het pad van de atlas aan het volgen, die weg leid van het centrum. Om dit allemaal te blijven doen heb je betere uitrusting nodig, dus moet je sowieso ook veel verkennen.
Image

282
Ja had er op het laatst ook veel last van, vooral tijdens het warpen. Ik wacht nu ff met verder spelen tot er wat aan gedaan is.
Op een gegeven moment ging ik maar offline spelen en daar had ik wel minder vaak crashes, maar dan kun je niets oploaden
Image

283
Colossus wrote:
Dat je op een paar dagen platinum kan halen is toch reden genoeg voor jou om te spelen? :music:
Moest deze stomme opmerking vallen? Ik wist het. Niet grappig. Ik koop geen games enkel voor trophies. Toon geeft tenminste een waardevolle onderbouwde mening. Ik weet niet of het mijn ding zal zijn ziet er nog altijd vreemd uit :|
Image

284
RoyVdW wrote:
Colossus wrote:
Moest deze stomme opmerking vallen? Ik wist het. Niet grappig. Ik koop geen games enkel voor trophies. Toon geeft tenminste een waardevolle onderbouwde mening. Ik weet niet of het mijn ding zal zijn ziet er nog altijd vreemd uit :|
Sorry man :cool:
Was niet de bedoeling :flow:

Maar deel jou mening over de game dat hij wat vreemd blijft ogen. De review van Billy zal binnenkort wel verschijnen dan kunnen we het op het gemakje even nalezen.
Image