+++ Eens door Leuven kermis gewandeld en smoutebollen van 't wit madammeke gegeten
+++ pokémons gevangen
+++ Gaan kijken voor een nieuwe auto
+++ Gratis 75 cl Brugse Zot + glas gaan halen
Ik heb hem voor het plaatsen van mijn bestelling zelfs nog eens doorgenomenCaptain Witwicky wrote:Was mijn Unboxing niet duidelijk genoeg? :-Dmet0t0 wrote:Nee, bij Game Mania kost hij nog altijd €100 ofzo, maar een beetje in prijs gedaald. Bij bol.com staat hij voor €60Captain Witwicky wrote:Bij de Game Mania? Soms heeft men geluk dat er nog CE's zijn die dan een prijsdaling krijgen... Had het al zien aankomen toen niet alle CE's van UC4 waren verkocht bij release ;-)
+++ Uncharted 4 collector's edition is prachtig
Dat is awesome!met0t0 wrote:Ik heb hem voor het plaatsen van mijn bestelling zelfs nog eens doorgenomenCaptain Witwicky wrote:Was mijn Unboxing niet duidelijk genoeg?
Heel duidelijk, maar het is toch anders om hem dan eindelijk in het echt te zien
pannenkoekentaart ? wat is dat ? ik ben nu voor de verandering eens serieus ! ik zou dat wel eens willen proeven...W.O.L.F. wrote:+++ Straks feestje
+++ met0t0 die gisteren zelf een cake en wafeltjes heeft gebakken
+++ Nu nog pannenkoekentaart maken
Mijn vrouw loopt ook al minimaal zo lang met zoiets rond. Ze heeft al zooltjes van een podoloog, paar maanden helemaal niet gesport, maar dan nog is het niet weg. Schijnt een van de meest hardnekkige blessures te zijn die je kunt hebben.....Maxidomino wrote:+ op restaurant geweest met mijn gezin, mijn vriendin, en mijn grootouders
+ daarachter gesport tot ik mijn t-shirt kon uitwringen
+ morgen voor vijf dagen naar de Ardennen
- zal toch is een afspraak moeten maken om mijn peesontsteking in mijn scheenbenen te controleren. Het blijft maar meer en meer doen na 4 maanden.
Sent from my ONE E1003 using Tapatalk
https://dagelijksekost.een.be/gerechten ... oekentaartGamefreak wrote:pannenkoekentaart ? wat is dat ? ik ben nu voor de verandering eens serieus ! ik zou dat wel eens willen proeven...W.O.L.F. wrote:+++ Straks feestje
+++ met0t0 die gisteren zelf een cake en wafeltjes heeft gebakken
+++ Nu nog pannenkoekentaart maken
wat metoto betreft, hij heeft ze zeker zelf allemaal soldaat gemaakt ?
Ik heb een stressfractuur, loop er al bijna een jaar mee...paveman wrote:Mijn vrouw loopt ook al minimaal zo lang met zoiets rond. Ze heeft al zooltjes van een podoloog, paar maanden helemaal niet gesport, maar dan nog is het niet weg. Schijnt een van de meest hardnekkige blessures te zijn die je kunt hebben.....Maxidomino wrote:+ op restaurant geweest met mijn gezin, mijn vriendin, en mijn grootouders
+ daarachter gesport tot ik mijn t-shirt kon uitwringen
+ morgen voor vijf dagen naar de Ardennen
- zal toch is een afspraak moeten maken om mijn peesontsteking in mijn scheenbenen te controleren. Het blijft maar meer en meer doen na 4 maanden.
Sent from my ONE E1003 using Tapatalk
Toch een groot deel ervan jaGamefreak wrote:wat metoto betreft, hij heeft ze zeker zelf allemaal soldaat gemaakt ?