Re: Verjaardagstopic
302Gefeliciteerd met je verjaardag W.O.L.F
En Metotto gefeliciteerd met je vriendin
En Metotto gefeliciteerd met je vriendin
303Gelukkige verjaardag W.O.L.F. !
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2
305BedanktColossus wrote:En Metotto gefeliciteerd met je vriendin
Is dat een Nederlandse gewoonte om de partner ook te feliciteren ofzo? Ik heb het hier eigenlijk nog nooit gehoord
306Jup! Ik herinner me mijn eerste verjaardagsfeest hier in Nederland nog... Iedereen feliciteert iedereen bij het binnenkomen. Dus bij iedere nieuwe persoon die binnenkomt gaat ie het hele rondje af met handen schudden en/of kussen te geven! Soms bijna onmogelijk in een kleine woonkamer die propvol mensen zitmet0t0 wrote:Bedankt
Is dat een Nederlandse gewoonte om de partner ook te feliciteren ofzo? Ik heb het hier eigenlijk nog nooit gehoord
308Nooit aan gedacht dat ik er raar aan deed eigenlijk ben het inderdaad gewent dus vandaarKolm wrote:Jup! Ik herinner me mijn eerste verjaardagsfeest hier in Nederland nog... Iedereen feliciteert iedereen bij het binnenkomen. Dus bij iedere nieuwe persoon die binnenkomt gaat ie het hele rondje af met handen schudden en/of kussen te geven! Soms bijna onmogelijk in een kleine woonkamer die propvol mensen zitmet0t0 wrote:Bedankt
309Ik moet zeggen dat ik het zelf altijd ook een beetje raar vind om iedereen te feliciteren, terwijl ik zelf ook een Nederlander benColossus wrote:Nooit aan gedacht dat ik er raar aan deed eigenlijk ben het inderdaad gewent dus vandaarKolm wrote:Jup! Ik herinner me mijn eerste verjaardagsfeest hier in Nederland nog... Iedereen feliciteert iedereen bij het binnenkomen. Dus bij iedere nieuwe persoon die binnenkomt gaat ie het hele rondje af met handen schudden en/of kussen te geven! Soms bijna onmogelijk in een kleine woonkamer die propvol mensen zitmet0t0 wrote:Bedankt
Nog gefeliciteerd W.O.L.F.
Last edited by minermb on 11 Sep 2016 10:13, edited 1 time in total.
311Dagje te laat, maar toch gefeliciteerd!
Sent from my ONE E1003 using Tapatalk
Sent from my ONE E1003 using Tapatalk
312En in onze familie en vrienden groep word het juist asociaal gevonden als je binnen kom en niemand anders feliciteer dan alleen de jarige,minermb wrote:Ik moet zeggen dat ik het zelf altijd ook een beetje raar vind om iedereen te feliciteren, terwijl ik zelf ook een Nederlander benColossus wrote:Nooit aan gedacht dat ik er raar aan deed eigenlijk ben het inderdaad gewent dus vandaarKolm wrote:Jup! Ik herinner me mijn eerste verjaardagsfeest hier in Nederland nog... Iedereen feliciteert iedereen bij het binnenkomen. Dus bij iedere nieuwe persoon die binnenkomt gaat ie het hele rondje af met handen schudden en/of kussen te geven! Soms bijna onmogelijk in een kleine woonkamer die propvol mensen zitmet0t0 wrote:Bedankt
Wij doen het zo, als we binnenkomen lopen we iedereen voorbij en feliciteren we als eerste de jarige, daarna gaan we iedereen af met een hand enof 3 kussen om iedereen te feliciteren, en als het echt heel netjes moet dan heeft het nog een volgorde ook en feliciteer je na de jarige eerst de aanhang en gezin van de jarige.
Komen we op een verjaardag waar we bijna niemand kennen dan doen we ook nog wel eens gewoon in de menigte roepen: iedereen gefeliciteerd he!!! En dan krijg je een groepsbrul terug van: JOOO! BEDANKT! JIJ OOK ALLEEN of JEEEJ
313Wij feliciteren ook altijd iedereen, maar ik vind het gewoon een beetje raarColossus wrote:En in onze familie en vrienden groep word het juist asociaal gevonden als je binnen kom en niemand anders feliciteer dan alleen de jarige,minermb wrote:Ik moet zeggen dat ik het zelf altijd ook een beetje raar vind om iedereen te feliciteren, terwijl ik zelf ook een Nederlander benColossus wrote:Nooit aan gedacht dat ik er raar aan deed eigenlijk ben het inderdaad gewent dus vandaarKolm wrote:Jup! Ik herinner me mijn eerste verjaardagsfeest hier in Nederland nog... Iedereen feliciteert iedereen bij het binnenkomen. Dus bij iedere nieuwe persoon die binnenkomt gaat ie het hele rondje af met handen schudden en/of kussen te geven! Soms bijna onmogelijk in een kleine woonkamer die propvol mensen zitmet0t0 wrote:Bedankt
Wij doen het zo, als we binnenkomen lopen we iedereen voorbij en feliciteren we als eerste de jarige, daarna gaan we iedereen af met een hand enof 3 kussen om iedereen te feliciteren, en als het echt heel netjes moet dan heeft het nog een volgorde ook en feliciteer je na de jarige eerst de aanhang en gezin van de jarige.
Komen we op een verjaardag waar we bijna niemand kennen dan doen we ook nog wel eens gewoon in de menigte roepen: iedereen gefeliciteerd he!!! En dan krijg je een groepsbrul terug van: JOOO! BEDANKT! JIJ OOK ALLEEN of JEEEJ
314Ik woon vlak bij jou, misschien word het daarom in dezelfde streek allemaal zo gedaan.minermb wrote:
Wij feliciteren ook altijd iedereen, maar ik vind het gewoon een beetje raar
Ik ben ervan overtuigt dat ze het in Friesland bijvoorbeeld weer anders doen.
En dan scheelt het natuurlijk ook per familie en situatie natuurlijk
315Ik vind het echt een hele vreemde gewoonte. Is dat dan zo van 'proficiat' je hebt het al zoveel jaar volgehouden bij die persoon? Hoe dan ook elk land zijn trekjes hé