BedanktTjeefkeuh wrote:Bij deze zijt ge toegevoegd en zijn een hele hoop mensen overal een plek doorgeschoven.klosjaar wrote:Mag ik ook meedoen?
psn: klosjaar
Re: Trophy Leaderboards
302Is dat gewoon good old klosjaar die de Pure clan weer heeft weten te vinden...?
303Dat dacht ik dus ook al?paveman wrote:Is dat gewoon good old klosjaar die de Pure clan weer heeft weten te vinden...?
Week 19 Update
304Overall
NTGSruler stijgt naar de 5e plaats, Elexus ook en staat uitzonderlijk gedeeld 15e met met0t0, en tenslotte stijgt Sora_Lizard naar de 17e plaats
NTGSruler stijgt naar de 5e plaats, Elexus ook en staat uitzonderlijk gedeeld 15e met met0t0, en tenslotte stijgt Sora_Lizard naar de 17e plaats
Re: Week 19 Update
306Maar voor hoe lang? Het is nek aan nek met FstercheleTjeefkeuh wrote:Overall
307Ik ga er alles aandoen om mijn 5de plek weer op te eisen alleszins xdNTGSruler wrote:Maar voor hoe lang? Het is nek aan nek met FstercheleTjeefkeuh wrote:Overall
Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
308Verdomme mijn leaderbord klopt niet ze uploaden nog steeds niet op PSN??
309Bij gamefreak is het ondertussen opgelost... Hij heeft wel een mailtje gestuurd met zijn probleem maar daar heeft hij geen antwoord op gekregen. Hij probeerde het een dag later ofzo nog eens en dan werkte het plots terug na ruim een maand.RoyVdW wrote:Verdomme mijn leaderbord klopt niet ze uploaden nog steeds niet op PSN??
310Oei, ik kan hier binnenkort ingehaald worden
Hopelijk haal ik snel die platinum van Assassin's Creed Unity
Hopelijk haal ik snel die platinum van Assassin's Creed Unity
311Heb ook maar een mail gestuurd bij mij is het nu al langer dan een week en heb dagelijks paar keer geprobeerd dus weet niet wat ik nog kan doen gwn afwachten...Kolm wrote:Bij gamefreak is het ondertussen opgelost... Hij heeft wel een mailtje gestuurd met zijn probleem maar daar heeft hij geen antwoord op gekregen. Hij probeerde het een dag later ofzo nog eens en dan werkte het plots terug na ruim een maand.RoyVdW wrote:Verdomme mijn leaderbord klopt niet ze uploaden nog steeds niet op PSN??
312GELUKT! Heb antwoord gekregen op de mail dat ik de privacy settings moest aanpassen want die stonden blijkbaar op 'enkel vrienden' die trophies konden zien. Daarbij kwam nog eens die nieuwe systeem software update die ik ook nog moest downloaden.
Daar is ie dan de 90% COMPLETION
Zie wel dat ik wat trophies kwijt ben?? Eens kijken wat dat juist is
Hmm blijkbaar is dat MW2 en Resistance 2 waar ik maar paar trophies van heb dan zal ik die op verborgen gezet hebben ergens dan moet ik dat terug aanpassen dan zakt die terug onder de 90 normaal.
Daar is ie dan de 90% COMPLETION
Zie wel dat ik wat trophies kwijt ben?? Eens kijken wat dat juist is
Hmm blijkbaar is dat MW2 en Resistance 2 waar ik maar paar trophies van heb dan zal ik die op verborgen gezet hebben ergens dan moet ik dat terug aanpassen dan zakt die terug onder de 90 normaal.
313Netjes Roy
Maar inderdaad je hebt 44 trophies verborgen. Snel terugzetten
Maar inderdaad je hebt 44 trophies verborgen. Snel terugzetten
314Dat trophies verbergen keur ik enkel goed bij games met servers die gesloten zijn. Het probleem is dat ge dus niet weet welke er verborgen zijn.
315Waarom anders niet? Anderen gebruiken een 2de account om bijv. Plus games o.i.d. te testen. Ik heb ervoor gekozen die gewoon met mijn eigen account te spelen en de crap waar ik 1% op heb gehaald te verbergen. Buiten dat keur ik werkelijk alles goed: trophies haal je voor jezelf, dus je moet ook lekker zelf weten wat je wel/niet laat zien...Tjeefkeuh wrote:Dat trophies verbergen keur ik enkel goed bij games met servers die gesloten zijn. Het probleem is dat ge dus niet weet welke er verborgen zijn.