Die nieuwe mode is echt chaotisch....
En ik hou van chaotisch
Re: Rocket League
377Zo je zien hele tijd krijg ik geen painted item. Van het weekend 1 gekregen van Tjeefkeuh... en wat dropped er nu. Juist een painted item
Had me een mooi doelpunt gemaakt. Werd steeds geteleporteerd, 3 keer achter elkaar en toen ik kreeg ik mijn spikes. Pak de bal. Doe barrel rolls in de lucht tot ik in het doel ben. Wat blijkt... was mn eigen doel
Was een beetje gedissorienteerd. was ook op een rocket labs level met die pilaren
Had me een mooi doelpunt gemaakt. Werd steeds geteleporteerd, 3 keer achter elkaar en toen ik kreeg ik mijn spikes. Pak de bal. Doe barrel rolls in de lucht tot ik in het doel ben. Wat blijkt... was mn eigen doel
Was een beetje gedissorienteerd. was ook op een rocket labs level met die pilaren
378Zoiets soortgelijks gebeurde bij mij ook; ik had die ontstopper en doordat ik heen en weer werd gedraaid, scoorde ik in het verkeerde goalMarty wrote:Zo je zien hele tijd krijg ik geen painted item. Van het weekend 1 gekregen van Tjeefkeuh... en wat dropped er nu. Juist een painted item
Ik was met die grappling hook een keer bijna heel het veld over gereisd en toen maakte ik ook nog een save
Ik vind het vooral erg leuk om met spikes doelpunten te scoren
380Ik heb er een artikel van gemaakt.Marty wrote:Nieuwe arena (gratis) en 2 nieuwe cars(€1,99 per stuk)
Komt in oktober
381Ik dacht dat de arena effectief gevuld ging zijn met water, jammer dat het gewoon een reskin is.
382Dat had ik ook gedacht toen ik de naam hoorde, jammer dat dat niet zo isTjeefkeuh wrote:Ik dacht dat de arena effectief gevuld ging zijn met water, jammer dat het gewoon een reskin is.
De trailer doet me wel heel erg aan Bioshock denken
383De nieuwe arena is al beschikbaar netzoals de 2 nieuwe auto's.
Als er mensen zijn die niets met hun crates doen ... hou ik mij aanbevolen. Liefst championship 3 crates. Ik wil die Darkmatter boost.
Ik heb namelijk nog 2 keys om te gebruiken
Als er mensen zijn die niets met hun crates doen ... hou ik mij aanbevolen. Liefst championship 3 crates. Ik wil die Darkmatter boost.
Ik heb namelijk nog 2 keys om te gebruiken
388Ben nu weer in het bezit van 6 championscrates. Maar ik krijg ze van andere mensen, aangezien ze bij mij 1 keer in de 6 uur droppen ofzo
En van degene die mij er 6 gaf had me begin van de week ook al zijn kratten gegeven. Hij heeft denk ik geluk met de drops
En van degene die mij er 6 gaf had me begin van de week ook al zijn kratten gegeven. Hij heeft denk ik geluk met de drops
389Ik krijg ongeveer per 5 matches een item en per 20 een crate.Marty wrote:Ben nu weer in het bezit van 6 championscrates. Maar ik krijg ze van andere mensen, aangezien ze bij mij 1 keer in de 6 uur droppen ofzo
390Normale items krijg ik ook rond de 5 matches.
Ik heb nu een antenne equipped waar ik nu iets meer dan 5 uur mee gespeeld heb en nog geen crate mogen zien
Ik heb nu een antenne equipped waar ik nu iets meer dan 5 uur mee gespeeld heb en nog geen crate mogen zien