Re: Rocket League

377
Zo je zien hele tijd krijg ik geen painted item. Van het weekend 1 gekregen van Tjeefkeuh... en wat dropped er nu. Juist een painted item :lol:

Had me een mooi doelpunt gemaakt. Werd steeds geteleporteerd, 3 keer achter elkaar en toen ik kreeg ik mijn spikes. Pak de bal. Doe barrel rolls in de lucht tot ik in het doel ben. Wat blijkt... was mn eigen doel :shh: :L:
Was een beetje gedissorienteerd. was ook op een rocket labs level met die pilaren
Image

378
Marty wrote:Zo je zien hele tijd krijg ik geen painted item. Van het weekend 1 gekregen van Tjeefkeuh... en wat dropped er nu. Juist een painted item :lol:

Had me een mooi doelpunt gemaakt. Werd steeds geteleporteerd, 3 keer achter elkaar en toen ik kreeg ik mijn spikes. Pak de bal. Doe barrel rolls in de lucht tot ik in het doel ben. Wat blijkt... was mn eigen doel
Was een beetje gedissorienteerd. was ook op een rocket labs level met die pilaren
Zoiets soortgelijks gebeurde bij mij ook; ik had die ontstopper en doordat ik heen en weer werd gedraaid, scoorde ik in het verkeerde goal ;( :L:

Ik was met die grappling hook een keer bijna heel het veld over gereisd en toen maakte ik ook nog een save :P

Ik vind het vooral erg leuk om met spikes doelpunten te scoren XD
Image

382
Tjeefkeuh wrote:Ik dacht dat de arena effectief gevuld ging zijn met water, jammer dat het gewoon een reskin is.
Dat had ik ook gedacht toen ik de naam hoorde, jammer dat dat niet zo is :(

De trailer doet me wel heel erg aan Bioshock denken :idea:
Image

383
De nieuwe arena is al beschikbaar netzoals de 2 nieuwe auto's.

Als er mensen zijn die niets met hun crates doen :saint: ... hou ik mij aanbevolen. Liefst championship 3 crates. Ik wil die Darkmatter boost.
Ik heb namelijk nog 2 keys om te gebruiken
Image

388
Ben nu weer in het bezit van 6 championscrates. Maar ik krijg ze van andere mensen, aangezien ze bij mij 1 keer in de 6 uur droppen ofzo :think:
En van degene die mij er 6 gaf had me begin van de week ook al zijn kratten gegeven. Hij heeft denk ik geluk met de drops
Image

389
Marty wrote:Ben nu weer in het bezit van 6 championscrates. Maar ik krijg ze van andere mensen, aangezien ze bij mij 1 keer in de 6 uur droppen ofzo :think:
En van degene die mij er 6 gaf had me begin van de week ook al zijn kratten gegeven. Hij heeft denk ik geluk met de drops
Ik krijg ongeveer per 5 matches een item en per 20 een crate.