Kolm wrote:
Ik kan me wel vinden in voorstel 1.
Ik kan er wel iets voor maken dat ik aan jou kan doorsturen, maar als ik het wil integreren in de website zijn er heel veel uitdagingen op gebied van security. En wat dat betreft ken ik gewoon te weinig van de werking van WordPress.
Als het geen subdomein wordt, maar iets dat die posts op een of andere manier automatisch aanpast, dan heb ik ook geen mogelijkheid meer om alles samen te vatten in updates.
Of bedoelt ge elke week de gewijzigde versie doorsturen?
Sora_Lizard wrote:
Mijn voorstel:
Daar het een nogal plotselinge aanpassing van de reglementen is stel ik voor dat we het de komende week laten zoals het is, waarbij mensen met hidden trophy's een "H" voor de naam krijgen. Ze krijgen een week de tijd om die "H" weg te werken.
- Zondag 25 september wordt dan de stand opnieuw opgemaakt, zoals altijd;
- indien de "H" in PSN verdwenen is komt de persoon gewoon weer op het Leaderboard voor, zo nodig met aanpassing van de stand;
- indien de "H" in PSN niet is verdwenen, wordt de persoon uit het overzicht verwijderd; (of aan het einde van de lijst toegevoegd zonder plaatsvermelding)
- dit geldt alleen voor de Leaderboards "Completion" en "Rarity".
EDIT: De uiteindelijke beslissing ligt imo bij Tjeefkeuh.
Ik twijfel tussen 1 en 2 omdat de aanpassing zoals Roy hieronder zegt vrij laat komt.
RoyVdW wrote:Dit vind ik belachelijk laat alles toch zoals het was niemand heeft er probs mee. Als ik er niet over begonnen was wist niemand het en dat is al sinds het begin het geval. Dan gaan die leaderboards weer veranderen en geef je jezelf werk. Sommige hebben toch redelijk wat hidden zoals paveman Nee Frans je geeft mij geen week de tijd je kan niemand dwingen en een deadline opleggen mensen die bv op reis zijn, geen gametijd hebben of geen trophie halen anders update het niet of dit gwnweg niet lezen worden dus verwijderd? Slecht idee. Niet dat het voor mij iets veranderd want ik had per ongeluk dingen op hidden gezet ik blijf plat bij completion maar wat boeit het nu precies of dit is o zo officieel we zijn maar een besloten forummetje hoor geen Guinness world record freaken zoals Hakoom of dergelijke statistieken tssss hou het plezant hé en informeel Dus mensen met een tweede account spelen dan ook vals dan als het zo zit dan moeten ze een dubbele statistiek hebben want anders kunnen ze hun goed account ook zo perfect mogelijk eruit laten zien. Onzin. Dit bezorgt me stress om die plat positie te behouden iki durf bijna geen games in het gleufje steken ik moet platten platten platten jajajaj
Maar in principe ga ik wel akkoord als iedereen en dan ook iedereen die hidden mogelijkheid niet gebruikt. We gaan niet beginnen met die H erbij te zetten hé met wat ben je dan bezig het zijn ook maar virtuele bekertjes hé?
Als gij er niet over begonnen waart hadden we ook geen leaderboards
En als ik optie 1 kies geef ik mijzelf minder werk.
In dat geval kunnen mensen die nu op vakantie zijn mij trouwens gewoon een bericht sturen van zodra ze terug zijn en die trophies weer zichtbaar zijn.
Het is inderdaad allemaal informeel en maakt niet zoveel uit, maar voor een paar mensen wel, waaronder gij dacht ik.
Dit was gewoon iets waar ik nog niet echt bij stilgestaan had, maar dankzij u nu wel. Als dit een probleem is voor u dan heb ge het wel zelf gecreëerd