Re: Trophy Leaderboards

376
Sanity penguin wrote:Volgens lijst alles op openbaar staan, maar psnprofiles beweert toch nog dat er 9 hidden trophies zijn. Weird :)
Kan het zijn dat er nog trophy's van PS3 of PSVita een aparte behandeling behoeven?
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

377
paveman wrote:Heel goed Tjeefkeuh. Zoals je al aangeeft is het informeel en voor de leuk. Ik heb zelf in ieder geval ook nooit de insteek gehad bewust zaken in mijn voordeel uit te laten komen door trophies te verbergen (excuses als iemand dat wel zo ervaren heeft). De oplossing die je geeft lijkt me redelijk en ook een prima oplossing.

Ik ben gisteravond mijn lijst doorgegaan op PSNProfiles en mijn eigen lijst. Blijkt dat er nog best een heel aantal mist, waarvan letterlijk elke game in ieder geval ook speelbaar is op PS4... Blijkbaar gaat er daar iets mis. Misschien dat iemand wil kijken of hij/zij de volgende games wél op mijn profiel kan bekijken? Het gaat om de volgende games:
Borderlands Pre-Sequel
Borderlands 2 PS4 :Tp:
Dust: an Elysian Tale
FEZ
Hustle Kings
MGS V: Ground Zeroes
Middle Earth: Shadow of Mordor
NFS Rivals
Odin Sphere: Leifthrasir :Tp:
OlliOlli2
PvZ Garden Warfare
Rainbow Moon
Stick it tot he Man
Table Top Racing: World Tour
Towerfall Ascension
Waar er dus nog eens 2 platinum van tussen zit ook... Ik begrijp er echt niets van waarom de trophies niet gewoon zichtbaar zijn. Ik zal me dus maar even tot Sony richten, al zou het wel handig zijn als mijn verhaal daadwerkelijk klopt... Vandaar dus ook de vraag of iemand het zou willen checken.
Voor zover ik het kan zien dan, jouw games staan op 'not public' maar zijn via comparison e.d. wel zichtbaar, zie ik bovenstaande games niet terug in de lijsten. noch op PSN noch op PSNprofiles.

Kan het zijn dat je ooit op een andere PS4 hebt gegamed en op die andere PS4 onder een ander account of nooit hebt gesynct?
Kan het zijn dat je ooit een HDD hebt vervangen of iets van dien aard?
Tja, ik probeer gewoon iets te bedenken. Als je met een andere PS4 of een andere HDD nooit online was, dan valt er ook niets te syncen. Hmm, de vraag is dan wel, hoe komt PSNprofiles er dan op dat ze hidden zijn? Die theorie klopt dus ook niet. :(
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

378
RoyVdW wrote:
Tjeefkeuh wrote:Dat trophies verbergen keur ik enkel goed bij games met servers die gesloten zijn. Het probleem is dat ge dus niet weet welke er verborgen zijn.
Dat is dus bij mij het geval bij Resistance 2 die plat is unobtainable. Niet dat ik het spel nog ging spelen, maar die trophies zou ik dan mogen verbergen in de boards of gwn niks meer als je gedacht veranderd is na al die posts? Het gaat maar om 18 stuks. Heb nu terug alles op unhidden staan heb nog wat gehunt :P

Als het gaat om leaderboards zoals hier vind ik nu toch dat alles zichtbaar moet staan, al is het maar om het voor iedereen duidelijk te houden.
Ik heb Resistance 2 en een hoop oude FIFA games bvb. ook nog in mijn lijst staan. Niet dat ik een hoog completion % heb, maar toch.

379
Sora_Lizard wrote:
Sanity penguin wrote:Volgens lijst alles op openbaar staan, maar psnprofiles beweert toch nog dat er 9 hidden trophies zijn. Weird :)
Kan het zijn dat er nog trophy's van PS3 of PSVita een aparte behandeling behoeven?
Geen idee, mijn ps3 staat momenteel in Nederland in de stacaravan van mijn schoonouders :p
Maar je kan de lijst van trophies voor zowel ps3 en ps4 raadplegen via ps4. Tenzij ze daar natuurlijk,niet allemaal zouden worden weergegeven...
Image

380
Tjeefkeuh wrote:
RoyVdW wrote:
Tjeefkeuh wrote:Dat trophies verbergen keur ik enkel goed bij games met servers die gesloten zijn. Het probleem is dat ge dus niet weet welke er verborgen zijn.
Dat is dus bij mij het geval bij Resistance 2 die plat is unobtainable. Niet dat ik het spel nog ging spelen, maar die trophies zou ik dan mogen verbergen in de boards of gwn niks meer als je gedacht veranderd is na al die posts? Het gaat maar om 18 stuks. Heb nu terug alles op unhidden staan heb nog wat gehunt :P

Als het gaat om leaderboards zoals hier vind ik nu toch dat alles zichtbaar moet staan, al is het maar om het voor iedereen duidelijk te houden.
Ik heb Resistance 2 en een hoop oude FIFA games bvb. ook nog in mijn lijst staan. Niet dat ik een hoog completion % heb, maar toch.
Idd oké dat is dan uitgeklaard :cool:
Image

387
ShAmPi wrote:Verdien ik geen trophy omdat ik als enigste geen platinum heb? :p
Zo enig vind ik je nou ook weer niet. Zo zijn er best een hoop andere forumleden die ik een hoop eniger vind. Het valt me wel op dat je als enige geen platinum hebt... :P :P

Fantastisch: ik heb reactie van de helpdesk van Sony.... Hierbij een handleiding hoe je trophies met PSN kunt synchroniseren. Buiten dat kunnen we je niet helpen: neem maar contact op met de ontwikkelaar van het spel. WTF? Kom ik over als een 4-jarige die niet weet wat ie doet of zo? Wat voor amateurs zitten er daar bij de helpdesk?
Image

389
Nope.. Had hier ook al even naar gekeken. Dat van gamefaqs kan ik nog wel even proberen, maar dan zou ik een idee moeten hebben van welke van de hidden games de boel tegenhoudt. En vervolgens daar een trophy van halen...: het heeft een reden dat ik de games niet meer speel... :|
Image