Ik vind het zo juist leukerTjeefkeuh wrote:Nog een update doorgevoerd.
Is het duidelijk en niet te druk?
Re: Trophy Leaderboards
395Super!Tjeefkeuh wrote:Nog een update doorgevoerd.
Gewoon in een woord .. eh .. twee woorden. Prachtig, professioneel!
Maar is dat niet veel extra werk beste Tjeefkeuh?
396Valt wel mee, er wijzigt niet zo heel veel elke weekSora_Lizard wrote:Super!Tjeefkeuh wrote:Nog een update doorgevoerd.
Gewoon in een woord .. eh .. twee woorden. Prachtig, professioneel!
Maar is dat niet veel extra werk beste Tjeefkeuh?
401Eigenlijk zou er elke week een blogpost van de leaderbords moeten komen. Dat genereert ook wellicht wat meer mensen om zich in te schrijven. Ik ben namelijk wat later achter deze topic gekomen om eerlijk te zijn.
403Leuk met die pijltjes enz. erbij
Ik zal dus vooral moeten blijven inzetten op rarity als ik ergens goed wil scoren
Ik zal dus vooral moeten blijven inzetten op rarity als ik ergens goed wil scoren
404@Tjeefkeuh: Nice!
@paveman: Je niet te snel laten afschepen... ze hebben een standaardlijst aan antwoorden. Je grof antwoord kunnen reageren met 'ik heb al x jaar een ps3, y jaar een vita, z jaar ps4 en 5700 trophies. Volgens mij weet ik wel hoe ik mijn trophies moet synchroniseren.' Maar daarmee gaan ze je nog niet helpen.
Je kan aangeven dat het om meerdere games gaat en dus niet een probleem gerelateerd aan 1 game is. Dat voor verschillende van deze games de trophies voordien wel zichtbaar waren voor anderen. Dat je ook al gecontroleerd hebt dat voor deze games alles op public staat en niet verborgen.
Ik zag ook dat er vandaag aanpassingen waren in de privacy settings en als je de eerste keer je PS4 opstart moet je die even doorlopen. Mogelijk dat ze een fout gemaakt hebben toen ze bezig waren met dat te implementeren... Het zou me niet verbazen na alles wat ik al gehoord heb in die 1,5jaar dat ik aan het werk ben
@paveman: Je niet te snel laten afschepen... ze hebben een standaardlijst aan antwoorden. Je grof antwoord kunnen reageren met 'ik heb al x jaar een ps3, y jaar een vita, z jaar ps4 en 5700 trophies. Volgens mij weet ik wel hoe ik mijn trophies moet synchroniseren.' Maar daarmee gaan ze je nog niet helpen.
Je kan aangeven dat het om meerdere games gaat en dus niet een probleem gerelateerd aan 1 game is. Dat voor verschillende van deze games de trophies voordien wel zichtbaar waren voor anderen. Dat je ook al gecontroleerd hebt dat voor deze games alles op public staat en niet verborgen.
Ik zag ook dat er vandaag aanpassingen waren in de privacy settings en als je de eerste keer je PS4 opstart moet je die even doorlopen. Mogelijk dat ze een fout gemaakt hebben toen ze bezig waren met dat te implementeren... Het zou me niet verbazen na alles wat ik al gehoord heb in die 1,5jaar dat ik aan het werk ben
405Ik kreeg gister ook een mailtje van iemand die wat meer behulpzaam was (na mijn reactie op hun eerdere antwoord). Hij kwam met wat minder evidente zaken aan zoals inderdaad aanpassingen in de privacy settings en opnieuw instellen van licenties.
Helaas zonder het gewenste effect.....
Helaas zonder het gewenste effect.....