Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?
5161Veel sterkte Metoto!! En ik hoop mee het beste voor jou Gamefreak
Ik ben ermee bezig, maar gaat nog lang duren, veel games tegelijkertijd aan het spelenSanity penguin wrote:++ eindelijk Mad Max uit (en platinum)!
Is dat voor Zeurpiet van het jaar 2016?Sora_Lizard wrote:+++ Die titel "Zeurpiet van het jaar" verdien jij wis en waarachtig!
Dan cancel je die tweede toch gewoon!
Gohja, ik heb dat vak gekozen omdat het me van onmisbaar belang lijkt te zijn als ik een job in een particulier bedrijf bijvoorbeeld ga nastreven. Een beetje kennis van de BTW lijkt me overal wel handig te zijn. Het kan soms inderdaad best wel ingewikkeld worden in België, zeker als er grensoverschrijdende aspecten meespelen.paveman wrote:Dat je überhaupt de keuze hebt voor een vak in btw wetgeving... Er zijn in NL in ieder geval weinig beroepen die met complexe/diepgaande btw vraagstukken te maken krijgen. En als het niet behoorlijk de diepte in gaat, lijkt me op basis van NLse wetgeving hier geen volledig lesprogramma in te geven...
Maar wat ik van Insanity Penguin soms lees kan ik me voorstellen dat jullie btw compleet anders in elkaar zit.
Het zal altijd van pas komen... Grensoverschrijdende regels kunnen wel wat gecompliceerd liggen idd, maar als je een keer de hoofdregel erachter weet kun je eigenlijk elke situatie wel juist inschatten.Elexus wrote:Gohja, ik heb dat vak gekozen omdat het me van onmisbaar belang lijkt te zijn als ik een job in een particulier bedrijf bijvoorbeeld ga nastreven. Een beetje kennis van de BTW lijkt me overal wel handig te zijn. Het kan soms inderdaad best wel ingewikkeld worden in België, zeker als er grensoverschrijdende aspecten meespelen.paveman wrote:Dat je überhaupt de keuze hebt voor een vak in btw wetgeving... Er zijn in NL in ieder geval weinig beroepen die met complexe/diepgaande btw vraagstukken te maken krijgen. En als het niet behoorlijk de diepte in gaat, lijkt me op basis van NLse wetgeving hier geen volledig lesprogramma in te geven...
Maar wat ik van Insanity Penguin soms lees kan ik me voorstellen dat jullie btw compleet anders in elkaar zit.
helaas, we moeten morgen/vandaag afscheid nemen van haar..... vreselijk, ik ben er kapot van, na 15 mooie jaren.....Mr.Wolf wrote:Veel sterkte Metoto!! En ik hoop mee het beste voor jou Gamefreak
Sterkte! Heel veel sterkte!Gamefreak wrote:helaas, we moeten morgen/vandaag afscheid nemen van haar..... vreselijk, ik ben er kapot van, na 15 mooie jaren.....Mr.Wolf wrote:Veel sterkte Metoto!! En ik hoop mee het beste voor jou Gamefreak