met de jonge Andrea Croonenberghs niet ??dividedx11 wrote:Het is ver gekomen, ben nu aan het kijken naar Flikken (eerste seizoen)
Re: Welke serie volg je momenteel?
722Inderdaad hahaGamefreak wrote:met de jonge Andrea Croonenberghs niet ??dividedx11 wrote:Het is ver gekomen, ben nu aan het kijken naar Flikken (eerste seizoen)
723Correctie: binnen 2 weken Brooklyn Nine NineCaptain Witwicky wrote:Vooral wachten op nieuwe seizoenen en wat de zender 6 en CAZ geven in de toekomst want veel van hun reclame hebben ze nog niet waargemaakt...
Maar verder:
Deadliest Catch S12
Running Wild with Bear Grylls S3
Volgende week: Brooklyn nine nine
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2
724Orange Is The New Black season 4 is oko weer uit. 1 van de betere seizoenen dat er tussenzit. Kan nie wachten tot het volgende
Ondertussen begonnen aan Once Upon A Time. Was wel wat doorzetten tot het leuk begon te worden.
EN SCREAM SEASON 3 IS AANGEKONDIGD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ondertussen begonnen aan Once Upon A Time. Was wel wat doorzetten tot het leuk begon te worden.
725Whuuuttttt zalig nieuwsMr.Wolf wrote:Orange Is The New Black season 4 is oko weer uit. 1 van de betere seizoenen dat er tussenzit. Kan nie wachten tot het volgende
726Ik kijk nu The Walking Dead season 6 op Netflix en ook nog How to get away with murder (aanrader trouwens!).
727Staat die er nu toch op? Heeft ook lang genoeg geduurd...Elexus wrote:Ik kijk nu The Walking Dead season 6 op Netflix en ook nog How to get away with murder (aanrader trouwens!).
OT:
Na lange tijd nog eens een nieuw artikel over 'The Night Of', een fantastische serie: https://thesecondparty.wordpress.com/20 ... -night-of/
728Ik heb seizoen 2 niet gezien, maar blijven er überhaupt wel mensen over in dat stadje?dividedx11 wrote:Whuuuttttt zalig nieuwsMr.Wolf wrote:Orange Is The New Black season 4 is oko weer uit. 1 van de betere seizoenen dat er tussenzit. Kan nie wachten tot het volgende
729Er komen er nieuwe bij En hoezo niet gezien????? Shame shame shameminermb wrote:Ik heb seizoen 2 niet gezien, maar blijven er überhaupt wel mensen over in dat stadje?dividedx11 wrote:Whuuuttttt zalig nieuwsMr.Wolf wrote:Orange Is The New Black season 4 is oko weer uit. 1 van de betere seizoenen dat er tussenzit. Kan nie wachten tot het volgende
730Ik vond al niet zo veel aan seizoen 1, dus denk niet dat ik seizoen 2 nog ga kijkenMr.Wolf wrote:Er komen er nieuwe bij En hoezo niet gezien????? Shame shame shameminermb wrote:Ik heb seizoen 2 niet gezien, maar blijven er überhaupt wel mensen over in dat stadje?dividedx11 wrote:Whuuuttttt zalig nieuwsMr.Wolf wrote:Orange Is The New Black season 4 is oko weer uit. 1 van de betere seizoenen dat er tussenzit. Kan nie wachten tot het volgende
731Wanneer komt de Halloween aflevering eigenlijk?Mr.Wolf wrote:Er komen er nieuwe bij En hoezo niet gezien????? Shame shame shameminermb wrote:Ik heb seizoen 2 niet gezien, maar blijven er überhaupt wel mensen over in dat stadje?dividedx11 wrote:Whuuuttttt zalig nieuwsMr.Wolf wrote:Orange Is The New Black season 4 is oko weer uit. 1 van de betere seizoenen dat er tussenzit. Kan nie wachten tot het volgende
732Morgen!!!!!!!dividedx11 wrote:Wanneer komt de Halloween aflevering eigenlijk?Mr.Wolf wrote:Er komen er nieuwe bij En hoezo niet gezien????? Shame shame shameminermb wrote:Ik heb seizoen 2 niet gezien, maar blijven er überhaupt wel mensen over in dat stadje?dividedx11 wrote:Whuuuttttt zalig nieuwsMr.Wolf wrote:Orange Is The New Black season 4 is oko weer uit. 1 van de betere seizoenen dat er tussenzit. Kan nie wachten tot het volgende
734De slimste mens ter wereld als da telt.
En dan onlangs ook begonnen met Mr. Robot. Eerste aflevering vond ik al goed.
En dan onlangs ook begonnen met Mr. Robot. Eerste aflevering vond ik al goed.
735Aan het kijken naar de laatste extra aflevering van Scream, het is wel redelijk interessant maar het word wel wat voorspelbaar en daarom wat van hetzelfde