Tjeefkeuh wrote:
Completion
Marty stijgt weer naar de 8e plaats
Re: Trophy Leaderboards
437En ik maar mijn best doen om ultra rare trophies te behalen. Geen effect op de leaderboard zo te zien
438Rarity is maandelijks egamerke1992 wrote:En ik maar mijn best doen om ultra rare trophies te behalen. Geen effect op de leaderboard zo te zien
Misschien zit ge dan ineens onder 50%
439Ahja inderdaadTjeefkeuh wrote:Rarity is maandelijks egamerke1992 wrote:En ik maar mijn best doen om ultra rare trophies te behalen. Geen effect op de leaderboard zo te zien
Misschien zit ge dan ineens onder 50%
440Gisteren systeemupdate van PS4, waarmee ik de hoop had dat het verborgen trophy probleem zou zijn opgelost.... Helaas nog steeds niet dus...
Sony zelf heeft ook geen oplossing kunnen geven: alleen dat ik ze maar even moet bellen... Dus dat moet ik nog maar eens doen.
Sony zelf heeft ook geen oplossing kunnen geven: alleen dat ik ze maar even moet bellen... Dus dat moet ik nog maar eens doen.
441Bel je even mee voor mij dan?paveman wrote:Gisteren systeemupdate van PS4, waarmee ik de hoop had dat het verborgen trophy probleem zou zijn opgelost.... Helaas nog steeds niet dus...
Ik had ook hoop in die update, helaas
Re: Week 25 Update
442TAKE THAT FRANS!Tjeefkeuh wrote:Overall
ShAmPi heeft deze week de 19e plaats voor hem alleen
Completion
445Niet te veel nieuwe spellen opstartendaviduvel wrote:Tjeefkeuh wrote:
Completion
446Alleen Battlefield 1 is nieuw opgestart sinds enkele wekenMarty wrote:Niet te veel nieuwe spellen opstartendaviduvel wrote:Tjeefkeuh wrote:
Completion
447net de Chippendales !!Sora_Lizard wrote:WOW THANX!
Al die knappe kerels voor mij alleen!
448Bij mij battlefield 1 en xenoverse 2. Maar bij mij zal het minder snel zakken omdat ik een paar games meer heb. (Weet niet zeker of dat echt zo werkt.) Straks world of final fantasy erbij. Misschien stijg je wel weerdaviduvel wrote:Alleen Battlefield 1 is nieuw opgestart sinds enkele wekenMarty wrote:Niet te veel nieuwe spellen opstartendaviduvel wrote:Tjeefkeuh wrote:
Completion
Week 26 Update
450We zijn al een half jaar bezig blijkbaar
Met een beetje vertraging deze week ma bon. Het zal al eens vaker maandag worden dan zondag, komt mij soms beter uit.
Overall
gamerke1992 stijgt naar de 11e plaats
fsterchele23 haalt trophy level 25
Completion
Sanity penguin stijgt naar de 12e plaats
P.S.: Nog 1 Roy, haast u voor coolgamer u definitief inhaalt
P.P.S:
Met een beetje vertraging deze week ma bon. Het zal al eens vaker maandag worden dan zondag, komt mij soms beter uit.
Overall
gamerke1992 stijgt naar de 11e plaats
fsterchele23 haalt trophy level 25
Completion
Sanity penguin stijgt naar de 12e plaats
P.S.: Nog 1 Roy, haast u voor coolgamer u definitief inhaalt
P.P.S:
8. Marty - 47.68%
9. daviduvel - 47.67%