Als jij dan eens eindelijk onze namen goed schrijf praten we verderGamefreak wrote:het is wordtColossus wrote:Ik wist dat jij zoiets ging typen,Gamefreak wrote:vaarwel !!!Colossus wrote:Skyrim, voor de komende jaren
Alleen daarom typte ik dit ook al hier
Ge word voorspelbaar freakmans
Re: Wat speel je op dit moment?
1082Gamefreak wrote:het is wordtColossus wrote:Ik wist dat jij zoiets ging typen,Gamefreak wrote:vaarwel !!!Colossus wrote:Skyrim, voor de komende jaren
Alleen daarom typte ik dit ook al hier
Ge word voorspelbaar freakmans
1084Dying light. Deze lag al lange tijd in de kast. Ik had die al veel eerder moeten spelen. Zo spannend en leuk Zeker als je ingame 's nachts speelt.
1085Nieuwe update voor Besiege met nieuwe levels die ik aan het uitproberen ben.
1087En wat is je eerst indruk? Een verbetering tov de eerste?ShAmPi wrote:Watch_Dogs 2
1088Vond de eerste al best goed, maar ook benieuwdgamerke1992 wrote:En wat is je eerst indruk? Een verbetering tov de eerste?ShAmPi wrote:Watch_Dogs 2
1090Bwoh ik vond de eerste ook wel leuk
I'm no graphicswhore dus die downgrade kon me gestolen worden
Anyway
Voor ik een nieuwe broek gaan kopen was (eerste missie) was ik al 4 x dood gegaan en pakweg 7 achtervolgingen overleefd.
Ik moet eventjes de controls wel weer gewoon worden.
Zelfs het hacken lukt me niet 100% altijd
korte L1 of lange L1 en een andere button. Pfffff
Nontheless vermaak ik er mij wel mee.
I'm no graphicswhore dus die downgrade kon me gestolen worden
Anyway
Voor ik een nieuwe broek gaan kopen was (eerste missie) was ik al 4 x dood gegaan en pakweg 7 achtervolgingen overleefd.
Ik moet eventjes de controls wel weer gewoon worden.
Zelfs het hacken lukt me niet 100% altijd
korte L1 of lange L1 en een andere button. Pfffff
Nontheless vermaak ik er mij wel mee.
1091Ik vond het eerste deel zalig om even duidelijk te maken
Het 2 de deel leek mij ook wel interessant, omdat het wat luchtiger en grappiger zou zijn.
Het 2 de deel leek mij ook wel interessant, omdat het wat luchtiger en grappiger zou zijn.
1092Skyrim en Hitman,
Hitman is zo moeilijk om alles te behalen, hele dagen gaan hierin zitten en veel frustratie!
Hitman is zo moeilijk om alles te behalen, hele dagen gaan hierin zitten en veel frustratie!
1093Extra voldoening als het dan wel luktColossus wrote:Hitman is zo moeilijk om alles te behalen, hele dagen gaan hierin zitten en veel frustratie!
Ik ben gisteren eens even begonnen met Entwined. Redelijk trippy en qua gameplay wel ok. Ik ga denk ik niet aan die challenge mode beginnen, want dat zou voor teveel frustraties kunnen zorgen
1094Gisteren zowel Everybody's Gone to the Rapture en Journey uitgespeeld. Everybody's Gone to the Rapture zag er prachtig uit, maar was veels te traag. Ik had echt meer van die game verwacht, maar uiteindelijk was het verhaal wel mooi. Journey had ik al eerder op de PS3 gespeeld en nu op de PS4. Het is en blijft een prachtige game. Ben nu bezig met Valiant Hearts: The Great War. Die game is qua stijl ontzettend leuk, maar ook leerzaam. Ik zou deze game wel kunnen aanraden voor het onderwijs omdat het veel feiten geeft, maar ook niet direct te heftig is voor kinderen.