Re: Trophy Leaderboards

454
Eureka!
Toevallig valt me net ineens op dat mijn trophycard 'gewoon' 96 plats weergeeft...! Blijkbaar heeft Sony toch achter de schermen iets gedaan of zo... Resultaat: 0 hidden trophies left! :jip: ^^
Image

455
paveman wrote:Eureka!
Toevallig valt me net ineens op dat mijn trophycard 'gewoon' 96 plats weergeeft...! Blijkbaar heeft Sony toch achter de schermen iets gedaan of zo... Resultaat: 0 hidden trophies left! :jip: ^^
Mooi!

Bij Sanity penguin is het ook opgelost zie ik

456
Tjeefkeuh wrote:
paveman wrote:Eureka!
Mooi!

Bij Sanity penguin is het ook opgelost zie ik
Sweet! Moet dan inderdaad iets bij Sony geweest zijn dat ze gedaan hebben want ik heb er niets speciaal voor ondernomen :)
Image

457
daviduvel wrote:Dat is al de tweede keer dat we een verschil van 0,01% hebben. Hoe doen we het toch :P
Nu staan we gelijk. Dus beide geen trophies meer halen :P
Image

458
Marty wrote:
daviduvel wrote:Dat is al de tweede keer dat we een verschil van 0,01% hebben. Hoe doen we het toch :P
Nu staan we gelijk. Dus beide geen trophies meer halen :P
Hmmm, ik sta nu 0,01% onder u, maar nog niet al mijn trophies zijn gesychroniseerd zie ik. Het zijn drie bronzen trophies, dus wie weet :D
Image

Week 27 Update

459
Iets vroeger deze week

Overall

paveman stijgt in trophy level naar 29, Elexus naar 18
paveman haalt ook meer dan 4,000 bronze trophies

Platinums

Elexus staat deze week niet meer gedeeld 12e
NTGSruler haalt zijn 80e platinum trophy

Completion

RoyVdW komt weer boven de 90% uit

460
Het is al eens gezegd, maar ik wil bij dezen toch nog eens benadrukken dat het werk van Tjeefkeuh zeer hoog gewaardeerd wordt! :Tp:

:jip: :jip: :jip: :jip:
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

461
Sora_Lizard wrote:Het is al eens gezegd, maar ik wil bij dezen toch nog eens benadrukken dat het werk van Tjeefkeuh zeer hoog gewaardeerd wordt! :Tp:
Dat wordt het zeker en vast :D Alleen vanwege dit topic heb ik al meer zin om te gamen.
Image

463
met0t0 wrote:Ik zeg het al zo lang, maar ik moet die platinum van AC: Unity nu toch eindelijk eens gaan halen :p
Ik weet t, ik weet t... Ik zal vandaag of morgen eens proberen Unity via WiFi i.p.v. LAN te spelen. Logisch gedacht zou dat minder goed moeten gaan, maar gezien Kolm haar uitleg van NAT en andere zaken waar ik nihil tot minimaal verstand van heb is het wellicht een poging waard...
Image

Week 28 Update

464
Overall

paveman haalde zijn 6,000e trophy

Platinums

RoyVdW haalt 80 platinums en deelt nu de bronzen medaille voor de 4e plaats met NTGSruler
met0t0 staat opnieuw gedeeld met Elexus op de 11e plaats

Completion

billie91 zakt onder de 40% en staat daarmee zijn 12e plaats af aan Sanity penguin

Rarity

met0t0 stijgt en deelt de 4e plaats met Hybris
Elexus stijgt naar de 19e plaats
NTGSruler zakt als eerste (en waarschijnlijk voor lange tijd enige) onder de 40%

465
Dank je wel Tjeefkeuh. Je hebt het weer keurig geregeld. :cool:
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu