Re: Star Wars

136
Colossus wrote:Ik hoop btw dat we niet heel de film hebben gezien nu met het kijken van de trailers...
Kijken van film trailers doe ik al lang niet meer, ze tonen veel te veel. Ik erger me ook vaak in de cinema aan die nieuwe trend om een stuk van 6 tot 7 min van een nieuwe film te tonen, voor wat is dat nodig? Beter vind ik dan hun samenvatting van wat er deze maand van films uitkomt, je ziet dan kleine stukjes van allerlei verschillende films.
Image

137
Nog maar iets minder dan een maand en hij is uit!
Heb nog nergens iets van een première gezien of kan nog niet reserveren voor kaartjes maar ik moet deze zeer snel zien aangezien mijn schoonzus rond de tijd van release uitgerekend is en ik met mijn zwager naar de film wil :P

Wie ga er nog allemaal naar de bios voor deze?
Image

138
Colossus wrote:Nog maar iets minder dan een maand en hij is uit!
Heb nog nergens iets van een première gezien of kan nog niet reserveren voor kaartjes maar ik moet deze zeer snel zien aangezien mijn schoonzus rond de tijd van release uitgerekend is en ik met mijn zwager naar de film wil :P

Ik denk dat ik deze misschien toch maar ga overslaan en naar Arrival ga gaan

139
Colossus wrote:Nog maar iets minder dan een maand en hij is uit!

Ik zal hem zeker met W.O.L.F. gaan kijken. Ik ga zo goed als nooit naar de bioscoop, maar soms wil ik wel eens een film in die setting zien en een Star Wars-film is daar ideaal voor :)

142
daviduvel wrote:Ik vind wel iemand die met mij op 14 december naar de cinema wilt :P
Het is toch 16 december, of ben ik nu verkeerd? :)
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

143
dividedx11 wrote:
daviduvel wrote:Ik vind wel iemand die met mij op 14 december naar de cinema wilt :P
16 in de VS, bij ons komen films op woensdag uit, dus 14 klopt.

Sent from my ONE E1003 using Tapatalk
Image

144
Maxidomino wrote:
dividedx11 wrote:
16 in de VS, bij ons komen films op woensdag uit, dus 14 klopt.

Sent from my ONE E1003 using Tapatalk
Nu je het zegt, was ik helemaal vergeten.
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

146
met0t0 wrote:Al enkele eerste indrukken van Rogue One?
Ik heb twee cinematickets gekregen voor mijn verjaardag dus ga hem ergens volgende week waarschijnlijk met W.O.L.F. gaan kijken :)
Ik ben waarschijnlijk weer te kritisch, maar ik vond hem zeer matig terwijl ik mijn verwachtingen laag had gehouden. Het was geen slechte film, maar ik heb eigenlijk helemaal geen zin om hem nog eens te bekijken, en dat zegt genoeg. Niet slecht, maar zeker niet goed.
Laat u dus niet misleiden door de belachelijk hoge reviewscores. Het is weer hetzelfde verhaal als met The Force Awakens en over een jaar vindt iedereen hem gegarandeerd geen meesterwerk meer.

- Het verhaal is gewoon ok, de afloop is bekend maar dat is geen probleem.
- Het tempo van de film is vreemd. De eerste 20 minuten verandert de locatie waarschijnlijk 10 keer en daarna gaat het maar traag vooruit.
- Ik leefde totaal niet mee met de personages (in tegenstelling tot bvb Guardians of the Galaxy) en dat maakt naar het einde toe echt wel uit.
- Hij is origineler dan The Force Awakens, maar ook hier zit weer een hoop scenes in die puur op nostalgie inspelen, waaronder een paar minder geslaagde / nutteloze cameos.

= 6,5/10

Ik wou liever naar Arrival gaan, maar iemand had die al gezien, dusja.

147
met0t0 wrote:Al enkele eerste indrukken van Rogue One?
Ik heb twee cinematickets gekregen voor mijn verjaardag dus ga hem ergens volgende week waarschijnlijk met W.O.L.F. gaan kijken :)
ik ga de film zaterdag zien met een maat, ik ben curieus :idea:

149
Colossus wrote:Rogue One gezien :smug:

Ik vond hem in ieder geval al beter dan deel 7, want zoals vele misschien nog wel weten was ik daar heel erg kritisch over,

Deze vond ik leuk vermakelijk :cool:
ik heb hem ook gezien, vond het zeker niet slecht, of ik hem beter vind dan 7, geen idee, ik kijk vooral uit naar deel 8 want die gaat denk ik heel goed worden !

150
Ik ga hem deze middag met W.O.L.F. gaan kijken. Ik ben wel benieuwd, maar heb geen specifieke verwachtingen. 'k Heb er ook bewust maar 2 trailers van gezien en da's al een tijdje geleden, dus ik kan nog verrast worden :p