Re: Het afdwaaltopic

541
Gamefreak wrote:
Rushifel wrote:Zijn hier nog mensen die 27 november naar RetroCon gaan in Rotterdam? Ik heb m'n kaart al. Wordt m'n eerste keer dat ik naar zo'n beurs ga. Wordt vast leuk. :cool:
aaah, de stilte... :-"
Tja, blijkbaar ben ik de enige nerd hier... ;)
Image

Re: Het afdwaaltopic

542
Rushifel wrote: . . . .
Tja, blijkbaar ben ik de enige nerd hier... ;)
Dat niet denk ik, maar persoonlijk heb ik een hekel aan beurzen en alles wat erop lijkt. :silly:
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Het afdwaaltopic

543
Sora_Lizard wrote:
Rushifel wrote: . . . .
Tja, blijkbaar ben ik de enige nerd hier... ;)
Dat niet denk ik, maar persoonlijk heb ik een hekel aan beurzen en alles wat erop lijkt. :silly:
Ik ben ook nog nooit naar een beurs geweest. Ik begrijp wat anderen daar leuk aan kunnen vinden, maar het is niets voor mij.
Image

Re: Het afdwaaltopic

547
Rushifel wrote: Zelfs gamebeurzen zoals Gamescom en zo? :P
Elke beurs. Te vaak heb ik als bezoeker of als standhouder op beurzen aanwezig moeten zijn. De drukte, het rumoer, het gezeur . . . nee, laat een ander maar gaan! ;)
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Het afdwaaltopic

548
Sora_Lizard wrote:
Rushifel wrote: Zelfs gamebeurzen zoals Gamescom en zo? :P
Elke beurs. Te vaak heb ik als bezoeker of als standhouder op beurzen aanwezig moeten zijn. De drukte, het rumoer, het gezeur . . . nee, laat een ander maar gaan! ;)
je vergeet de warmte... de keren op FACTS heb ik gezweet als een rund :idea:

Re: Het afdwaaltopic

550
Gamefreak wrote:
Sora_Lizard wrote:
Rushifel wrote: Zelfs gamebeurzen zoals Gamescom en zo? :P
Elke beurs. Te vaak heb ik als bezoeker of als standhouder op beurzen aanwezig moeten zijn. De drukte, het rumoer, het gezeur . . . nee, laat een ander maar gaan! ;)
je vergeet de warmte... de keren op FACTS heb ik gezweet als een rund :idea:
Op FACTS is dat idd niet normaal. Gelukkig is er op Gamescom wat meer plek :p
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Het afdwaaltopic

551
En wat zijn jullie plannen met oudejaarsavond?

Ik heb weer een totale inspiratie Block. We vieren dat elk jaar met een koppel waar we goed mee bevriend zijn. We gaan dan om de beurt bij hun thuis of bij ons thuis.

Nu zou ik eens iets speciaals willen doen, maar ik weet totaal niet wat. Googelen wat er te doen is rond leuven helpt niet veel. Behalve dan op restaurant. Zelf vuurwerk afsteken mag hier niet. Net zoals een wensballon.
Image

Re: Het afdwaaltopic

552
gamerke1992 wrote:En wat zijn jullie plannen met oudejaarsavond?

Ik heb weer een totale inspiratie Block. We vieren dat elk jaar met een koppel waar we goed mee bevriend zijn. We gaan dan om de beurt bij hun thuis of bij ons thuis.

Nu zou ik eens iets speciaals willen doen, maar ik weet totaal niet wat. Googelen wat er te doen is rond leuven helpt niet veel. Behalve dan op restaurant. Zelf vuurwerk afsteken mag hier niet. Net zoals een wensballon.
Een leuke co-op game uitkiezen en die heel de nacht door spelen? :p
Maar aangezien ge ook graag kookt, kunnen jullie misschien allemaal iets kleins en heel speciaal klaarmaken op de avond zelf? Dan wel best iets waar niet al te veel tijd in kruipt.

Re: Het afdwaaltopic

553
Geen idee wat wij gaan doen maar ik weet nu al dat er voor 2u ofzo niet geslapen zal worden wegens echt overdreven veel vuurwerk hier in NL :lol:
Wat vuurwerk betreft zijn Nederlanders echt gek... Kwart na 12 hangt er echt een rookwolk van vuurwerk boven Rotterdam en omgeving :P
Image

Re: Het afdwaaltopic

554
gamerke1992 wrote:En wat zijn jullie plannen met oudejaarsavond?

Ik heb weer een totale inspiratie Block. We vieren dat elk jaar met een koppel waar we goed mee bevriend zijn. We gaan dan om de beurt bij hun thuis of bij ons thuis.

Nu zou ik eens iets speciaals willen doen, maar ik weet totaal niet wat. Googelen wat er te doen is rond leuven helpt niet veel. Behalve dan op restaurant. Zelf vuurwerk afsteken mag hier niet. Net zoals een wensballon.
Zie je dat koppel ook met kerst?
Maak er een heerlijke 5 gangen dinner van, heerlijk een hele dag in de keuken staan.

Wij doen dat namelijk wel elk jaar voor familie rond kerst, elk jaar een ander thema, zo hebben we al een traditionele kersttafel gehad, Kalkoen, Wild, vis.

Maar je kan ook misschien zelf oliebollen gaan bakken, dat smaakt toch mits goed gemaakt het lekkerste,

Of je ga gewoon lui aan de tv hangen en de oudejaars conferentie kijken :q:

Genoeg ideeën nu denk ik zo? Ik verkies de volgorde zoals hier beschreven.
Image
cron