Tja, blijkbaar ben ik de enige nerd hier...Gamefreak wrote:aaah, de stilte...Rushifel wrote:Zijn hier nog mensen die 27 november naar RetroCon gaan in Rotterdam? Ik heb m'n kaart al. Wordt m'n eerste keer dat ik naar zo'n beurs ga. Wordt vast leuk.
Re: Het afdwaaltopic
542Dat niet denk ik, maar persoonlijk heb ik een hekel aan beurzen en alles wat erop lijkt.Rushifel wrote: . . . .
Tja, blijkbaar ben ik de enige nerd hier...
543Ik ben ook nog nooit naar een beurs geweest. Ik begrijp wat anderen daar leuk aan kunnen vinden, maar het is niets voor mij.Sora_Lizard wrote:Dat niet denk ik, maar persoonlijk heb ik een hekel aan beurzen en alles wat erop lijkt.Rushifel wrote: . . . .
545Zelfs gamebeurzen zoals Gamescom en zo?Sora_Lizard wrote:Dat niet denk ik, maar persoonlijk heb ik een hekel aan beurzen en alles wat erop lijkt.Rushifel wrote: . . . .
546Maakt niet uit, ik moest er sowieso alleen naar toe.Gamefreak wrote:dat wordt dan lekker alleen gaan
547Elke beurs. Te vaak heb ik als bezoeker of als standhouder op beurzen aanwezig moeten zijn. De drukte, het rumoer, het gezeur . . . nee, laat een ander maar gaan!Rushifel wrote: Zelfs gamebeurzen zoals Gamescom en zo?
548je vergeet de warmte... de keren op FACTS heb ik gezweet als een rundSora_Lizard wrote:Elke beurs. Te vaak heb ik als bezoeker of als standhouder op beurzen aanwezig moeten zijn. De drukte, het rumoer, het gezeur . . . nee, laat een ander maar gaan!Rushifel wrote: Zelfs gamebeurzen zoals Gamescom en zo?
550Op FACTS is dat idd niet normaal. Gelukkig is er op Gamescom wat meer plekGamefreak wrote:je vergeet de warmte... de keren op FACTS heb ik gezweet als een rundSora_Lizard wrote:Elke beurs. Te vaak heb ik als bezoeker of als standhouder op beurzen aanwezig moeten zijn. De drukte, het rumoer, het gezeur . . . nee, laat een ander maar gaan!Rushifel wrote: Zelfs gamebeurzen zoals Gamescom en zo?
551En wat zijn jullie plannen met oudejaarsavond?
Ik heb weer een totale inspiratie Block. We vieren dat elk jaar met een koppel waar we goed mee bevriend zijn. We gaan dan om de beurt bij hun thuis of bij ons thuis.
Nu zou ik eens iets speciaals willen doen, maar ik weet totaal niet wat. Googelen wat er te doen is rond leuven helpt niet veel. Behalve dan op restaurant. Zelf vuurwerk afsteken mag hier niet. Net zoals een wensballon.
Ik heb weer een totale inspiratie Block. We vieren dat elk jaar met een koppel waar we goed mee bevriend zijn. We gaan dan om de beurt bij hun thuis of bij ons thuis.
Nu zou ik eens iets speciaals willen doen, maar ik weet totaal niet wat. Googelen wat er te doen is rond leuven helpt niet veel. Behalve dan op restaurant. Zelf vuurwerk afsteken mag hier niet. Net zoals een wensballon.
552Een leuke co-op game uitkiezen en die heel de nacht door spelen?gamerke1992 wrote:En wat zijn jullie plannen met oudejaarsavond?
Maar aangezien ge ook graag kookt, kunnen jullie misschien allemaal iets kleins en heel speciaal klaarmaken op de avond zelf? Dan wel best iets waar niet al te veel tijd in kruipt.
553Geen idee wat wij gaan doen maar ik weet nu al dat er voor 2u ofzo niet geslapen zal worden wegens echt overdreven veel vuurwerk hier in NL
Wat vuurwerk betreft zijn Nederlanders echt gek... Kwart na 12 hangt er echt een rookwolk van vuurwerk boven Rotterdam en omgeving
Wat vuurwerk betreft zijn Nederlanders echt gek... Kwart na 12 hangt er echt een rookwolk van vuurwerk boven Rotterdam en omgeving
554Zie je dat koppel ook met kerst?gamerke1992 wrote:En wat zijn jullie plannen met oudejaarsavond?
Maak er een heerlijke 5 gangen dinner van, heerlijk een hele dag in de keuken staan.
Wij doen dat namelijk wel elk jaar voor familie rond kerst, elk jaar een ander thema, zo hebben we al een traditionele kersttafel gehad, Kalkoen, Wild, vis.
Maar je kan ook misschien zelf oliebollen gaan bakken, dat smaakt toch mits goed gemaakt het lekkerste,
Of je ga gewoon lui aan de tv hangen en de oudejaars conferentie kijken
Genoeg ideeën nu denk ik zo? Ik verkies de volgorde zoals hier beschreven.