Re: Trophy Leaderboards
466Ik blijf goed gemotiveerd door dit topic Ik heb deze week 5 dagen vrij, dus hopelijk kan ik wat trophies halen
Moderator: Leaderboard Group
dying light is awesome game om te platten btw... age bikke geduld hebt. kheb voor da spel voor 1 trophy een stuk of 6 uur zitn rondcrossen voor een laatste specifiek random event :pgamerke1992 wrote:Ik blijf goed gemotiveerd door dit topic Ik heb deze week 5 dagen vrij, dus hopelijk kan ik wat trophies halen
Ik had er ook al aan gedacht, maar het lijkt mij een moeilijke plat :o Misschien als ik het uitgespeeld heb dat ik het probeer. We'll see hoe dan ook, het is echt een zalige game. Veel beter dan ik verwacht had.fsterchele23 wrote:dying light is awesome game om te platten btw... age bikke geduld hebt. kheb voor da spel voor 1 trophy een stuk of 6 uur zitn rondcrossen voor een laatste specifiek random event :pgamerke1992 wrote:Ik blijf goed gemotiveerd door dit topic Ik heb deze week 5 dagen vrij, dus hopelijk kan ik wat trophies halen
ikzelf ook in een ferme gamezone geraakt, ik wil niks anders doen. de trophies ben ik een beetje int snot aan het houden maar nie perce daarvoor dat ik wil gamen
Oh yeahTjeefkeuh wrote:Overall
coolgamer haalt 8,000 trophies in totaal
Platinums
Kolm haalt haar 120e platinum
Completion
billie91 stijgt boven de 40% terwijl Sanity penguin er terug onder zakt, en dus wisselen ze weer van plaats
Tja, een beetje mijn backlog aan het afwerken. Nu nog Fallout 4 en Dragon Age: Inquisition.Sanity penguin wrote:aaargh Billie!!!
Ach ja, eigen schuld om zoveel verschillende spellen op te starten
Tot binnen een half jaar ofzo danbillie91 wrote:Tja, een beetje mijn backlog aan het afwerken. Nu nog Fallout 4 en Dragon Age: Inquisition.Sanity penguin wrote:aaargh Billie!!!
Ach ja, eigen schuld om zoveel verschillende spellen op te starten
Ik denk dat het iets te maken heeft met mijn privacyinstellingen op de PlayStation. Straks of morgen eens bekijken wat ik aangeduid heb. Want ik weet dat ik recent nog instellingen heb aangepast.Kolm wrote:Heb je je trophies gesynchroniseerd en daarna je profiel op PSNProfiles geüpdatet? Ik wacht na synchroniseren meestal een paar minuten voordat ik PSNProfiles update. Heb als is gehad dat als ik het te snel deed, de nieuw gesynchroniseerde trophies er niet door kwamen.
Oh... trophies moeten inderdaad op public staan want anders kan PSNProfiles ze niet ophalen... Wel vreemd dat er dan toch een deel van je trophies zichtbaar zijn, normaal staat er dan iets van 'Aww, no trophies found' als dat het probleem is.daviduvel wrote:Ik denk dat het iets te maken heeft met mijn privacyinstellingen op de PlayStation. Straks of morgen eens bekijken wat ik aangeduid heb. Want ik weet dat ik recent nog instellingen heb aangepast.Kolm wrote:Heb je je trophies gesynchroniseerd en daarna je profiel op PSNProfiles geüpdatet? Ik wacht na synchroniseren meestal een paar minuten voordat ik PSNProfiles update. Heb als is gehad dat als ik het te snel deed, de nieuw gesynchroniseerde trophies er niet door kwamen.
Return to “PlayStation Network Gaming”