Re: Trophy Leaderboards

467
gamerke1992 wrote:Ik blijf goed gemotiveerd door dit topic :p Ik heb deze week 5 dagen vrij, dus hopelijk kan ik wat trophies halen :D
dying light is awesome game om te platten btw... age bikke geduld hebt. kheb voor da spel voor 1 trophy een stuk of 6 uur zitn rondcrossen voor een laatste specifiek random event :p:p

ikzelf ook in een ferme gamezone geraakt, ik wil niks anders doen. de trophies ben ik een beetje int snot aan het houden maar nie perce daarvoor dat ik wil gamen :p
Image

468
fsterchele23 wrote:
gamerke1992 wrote:Ik blijf goed gemotiveerd door dit topic :p Ik heb deze week 5 dagen vrij, dus hopelijk kan ik wat trophies halen :D
dying light is awesome game om te platten btw... age bikke geduld hebt. kheb voor da spel voor 1 trophy een stuk of 6 uur zitn rondcrossen voor een laatste specifiek random event :p:p

ikzelf ook in een ferme gamezone geraakt, ik wil niks anders doen. de trophies ben ik een beetje int snot aan het houden maar nie perce daarvoor dat ik wil gamen :p
Ik had er ook al aan gedacht, maar het lijkt mij een moeilijke plat :o Misschien als ik het uitgespeeld heb dat ik het probeer. We'll see :) hoe dan ook, het is echt een zalige game. Veel beter dan ik verwacht had.
Image

470
de website heeft wat kuren bij mij denk ik. Ik heb in Battlefield al bijna de helft van de trophies terwijl PSN profiles nog altijd 17% aangeeft :P
Image

471
Heb je je trophies gesynchroniseerd en daarna je profiel op PSNProfiles geüpdatet? Ik wacht na synchroniseren meestal een paar minuten voordat ik PSNProfiles update. Heb als is gehad dat als ik het te snel deed, de nieuw gesynchroniseerde trophies er niet door kwamen.
Image

Week 29 Update

472
Overall

coolgamer haalt 8,000 trophies in totaal

Platinums

Kolm haalt haar 120e platinum

Completion

billie91 stijgt boven de 40% terwijl Sanity penguin er terug onder zakt, en dus wisselen ze weer van plaats

Re: Week 29 Update

473
Tjeefkeuh wrote:Overall

coolgamer haalt 8,000 trophies in totaal

Platinums

Kolm haalt haar 120e platinum

Completion

billie91 stijgt boven de 40% terwijl Sanity penguin er terug onder zakt, en dus wisselen ze weer van plaats
Oh yeah :D
Image

475
Sanity penguin wrote:aaargh Billie!!!
Ach ja, eigen schuld om zoveel verschillende spellen op te starten :p
Tja, een beetje mijn backlog aan het afwerken. Nu nog Fallout 4 en Dragon Age: Inquisition. :O
Image

476
billie91 wrote:
Sanity penguin wrote:aaargh Billie!!!
Ach ja, eigen schuld om zoveel verschillende spellen op te starten :p
Tja, een beetje mijn backlog aan het afwerken. Nu nog Fallout 4 en Dragon Age: Inquisition. :O
Tot binnen een half jaar ofzo dan :p
Image

477
Kolm wrote:Heb je je trophies gesynchroniseerd en daarna je profiel op PSNProfiles geüpdatet? Ik wacht na synchroniseren meestal een paar minuten voordat ik PSNProfiles update. Heb als is gehad dat als ik het te snel deed, de nieuw gesynchroniseerde trophies er niet door kwamen.
Ik denk dat het iets te maken heeft met mijn privacyinstellingen op de PlayStation. Straks of morgen eens bekijken wat ik aangeduid heb. Want ik weet dat ik recent nog instellingen heb aangepast.
Image

478
daviduvel wrote:
Kolm wrote:Heb je je trophies gesynchroniseerd en daarna je profiel op PSNProfiles geüpdatet? Ik wacht na synchroniseren meestal een paar minuten voordat ik PSNProfiles update. Heb als is gehad dat als ik het te snel deed, de nieuw gesynchroniseerde trophies er niet door kwamen.
Ik denk dat het iets te maken heeft met mijn privacyinstellingen op de PlayStation. Straks of morgen eens bekijken wat ik aangeduid heb. Want ik weet dat ik recent nog instellingen heb aangepast.
Oh... trophies moeten inderdaad op public staan want anders kan PSNProfiles ze niet ophalen... Wel vreemd dat er dan toch een deel van je trophies zichtbaar zijn, normaal staat er dan iets van 'Aww, no trophies found' als dat het probleem is.
Image

Week 30 Update

479
Overall

coolgamer stijgt naar trophy level 33

Platinums

coolgamer haalt zijn 80e platinum trophy en staat daardoor op een gedeelde 4e plaats met NTGSruler en RoyVdW. Iets zegt mij dat dit niet lang zo zal blijven

Completion

Wie had dit zien aankomen? In een slechts enkele malen eerder geziene twist wisselen daviduvel en Marty nogmaals van plek en ditmaal neemt daviduvel de leiding
Bij Sanity penguin en billie91 zien we een gelijkaardige situatie; billie91 zakt weer onder 40%, terwijl Sanity penguin er net boven stijgt