Re: Resident Evil 7

61
Captain Witwicky wrote:
Gamefreak wrote:steelbook, niet meer origineel me dunkt :idea:
Maak je maar meer zorgen over de bijhorende DLC die ze daar plaatsen, het zijn louter domme items in de game die je maar 1x kunt gebruiken. Ze hadden al pre-order DLC van dezelfde vorm...voor mij spelt dat niet veel goeds in feite.
m.a.w. mijden als de pest :P

63
Zo te zien is dit de collector's edition:
Image
Lijkt me niet direct iets waar ik geld voor wil neerleggen, liever de PS4 verseis van 4, 5 en 6. Het huis in de CE zou lichtes en muziek spelen en voort moment enkel via de Amerikaanse shop GameStop te verkrijgen zijn...én 180$ zijn.

https://www.gameinformer.com/b/news/arc ... ign=buffer
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

64
Captain Witwicky wrote:Zo te zien is dit de collector's edition:
Image
Lijkt me niet direct iets waar ik geld voor wil neerleggen, liever de PS4 verseis van 4, 5 en 6. Het huis in de CE zou lichtes en muziek spelen en voort moment enkel via de Amerikaanse shop GameStop te verkrijgen zijn...én 180$ zijn.

Wel nice dat huis :o
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

65
Captain Witwicky wrote:Zo te zien is dit de collector's edition:
Image

haal de hamer en je spaarkapitein al maar boven Varken. Euh, je spaarvarken al maar boven Kapitein :silly:

67
Gamefreak wrote:haal de hamer en je spaarkapitein al maar boven Varken. Euh, je spaarvarken al maar boven Kapitein
Ik denk deze keer dat het spaarvarkentje geen geld zal uitgeven...
dividedx11 wrote:Wel nice dat huis
Mja, het ziet er wel wijs uit, maar met wat lichtjes en muziek maakt dit het nog geen must-have...een huis dat je zou kunnen openen en de binnenkant zien, desnoods met kartonnen popjes erin die je zou kunnen verplaatsen, gelijk een Barbie-huis ofzo, dat zou cool zijn geweest :P
met0t0 wrote:Wel eens iets anders qua CE
Al vind ik het ook te duur
Ja, anders, net als het spel, en misschien daarom, voor mij althans, minder interessant...

69
Na de onthulling van de (teleurstellende) CE voor Amerika is er nu ook een (teleurstellende) CE voor Europa onthuld.
Image
https://www.capcom-unity.com/gala_morga ... or-edition

The European Collector’s Edition for Resident Evil 7 biohazard is available to pre-order from today and includes an array of themed items for players to get their fingers on.

Included in the Resident Evil 7 biohazard Collector’s Edition:

Highly detailed 7” tall replica of the Baker Family Mansion
20th Anniversary Resident Evil Artbook
Dummy Finger 16GB USB Drive
5 Lithographs featuring art from Resident Evil 7 biohazard
An alternative inlay for your copy of the game
Survival Pack: Action Set DLC – which includes a number of useful consumable items and an instant unlock of the challenging ‘Madhouse’ difficulty setting
Premium Packaging
The Resident Evil 7 biohazard Collector’s Edition is available to pre-order in the UK at GAME and Amazon.co.uk only, while a Steelbook Edition for the game is also available to pre-order exclusively at GAME. The Survival Pack: Action Set DLC is exclusive to the Collector’s Edition and Steelbook Edition of Resident Evil 7 biohazard.

Ik lees vooral dat het weer exclusief is voor 2 bepaalde winkels...

71
Persoonlijk vindek alle ce's veel geld voor gedetaileerde brol.
En koop ik het dus nooit.
Ons stof mag gerust op andere zaken neerdwarrelen.
Maar vind eigenlijk het huis veel leuker dan die stomme mannekes. Da huis kunde nog zetten bij uw kerstdorp. Hehe.
Image

72
ShAmPi wrote:Persoonlijk vindek alle ce's veel geld voor gedetaileerde brol.
Maar vind eigenlijk het huis veel leuker dan die stomme mannekes. Da huis kunde nog zetten bij uw kerstdorp. Hehe.
Die stomme gedetailleerde mannekes gemaakt van brol kunnen tenminste de Barbie's in het Barbiehuis gezelschap houden :lol:
Toon8 wrote:Het Europese ce huis is groter dan het Amerikaanse? Gaan veel amerikanen niet mee kunnen leven
Groter of kleiner, weet ik niet, maar de Amerikanen hun huisje maakt wel licht en geluid, dus wie jaloers is op wie zal afhangen van wat ze willen: iets groots of iets functioneel :P

Wat de Amerikanen niet hebben is een artbook, wat ik dan wel weer een zeer rare keuze vind om dit wél te bieden aan de Europeanen. Ook raar dat het over het 20-jarig bestaan gaat en niet uitsluitend over RE7.

73
Captain Witwicky wrote:Groter of kleiner, weet ik niet, maar de Amerikanen hun huisje maakt wel licht en geluid, dus wie jaloers is op wie zal afhangen van wat ze willen: iets groots of iets functioneel :P
Dat ze er dan zelf een speaker en ledjes in steken :P
Image

74
ShAmPi wrote:Persoonlijk vindek alle ce's veel geld voor gedetaileerde brol.
en als er gratis alcohol bij te pas komt ??? :?