Episode Duscae zat bij Type-0. Heb je die platinum demo gespeeld? Daar zit er een klein stukje combat in, dat toch iets losser zou moeten aanvoelen. Ik heb Type-0 nog niet (uit)gespeeld maar de combat ligt misschien aan het feit dat het een PSVita game is? Althans daar zou ik het op steken als ik het stroef zou vindenpaveman wrote:Ik denk Episode Duscae ja: in ieder geval de demo die bij Type-0 HD zat. De combat was daarin erg stroef en houterig, eigenlijk net zoals de waardeloze combat in Type-0 (al was dat nog niet zo erg als het barslechte, oninteressante verhaal).
Maar goed: ik wacht de eerste reviews wel even af en hoop met heel mijn hart dat het reuze mee valt.
Ik ga alleszins de eerste paar dagen eventjes proeven van FFXV (heel diep in het verhaal gaan zal ik nog niet doen), dus dan kan ik mijn eerste indruk hier ook even neerzetten
Mijne was gisteren verzonden, maar het is die Ultimate CE, dus dat zal ongeveer 3 tot 7 dagen duren volgens de verzending. En ik kreeg zelfs geen mail ter bevestiging van de verzending, en dus ook geen tracking nummer. Na contact met support van Squenix heb ik wel mijn tracking nummer gekregen.Marty wrote:Yeahhhh mijn game is zojuist verzonden. Als post meewerkt heb ik hem morgen