Re: Trophy Leaderboards

526
Nooooo. mijn completion weer 0.05% gezakt alleen omdat er van 4 games weer dlc trophies zijn uitgekomen (zon 30 trophies) Uncharted, goat simulator, Warframe en Zen Pinball 2

Sta op het moment wel 25ste van nederland (van de mensen die geregistreerd staan op psnprofiles :party:
Image
Last edited by Marty on 15 Dec 2016 21:47, edited 2 times in total.
Image

527
Ik ken je gevoel :D
Ik zit al een tijdje rond de 79% en was van plan om eindelijk naar de 80 te gaan... Had ik plots weer minder dan 79... Ik had ook 200 completed games eindelijk gehaald, nu sta ik weer op 199 :( Uncharted 4 was bij mij de boosdoener... :q:
Image

528
Kolm wrote:Ik ken je gevoel :D
Ik zit al een tijdje rond de 79% en was van plan om eindelijk naar de 80 te gaan... Had ik plots weer minder dan 79... Ik had ook 200 completed games eindelijk gehaald, nu sta ik weer op 199 :( Uncharted 4 was bij mij de boosdoener... :q:
Ik vind nog eigenlijk altijd dat als je geen trophies in een dlc hebt gehaald ze ook niet meegeteld moeten worden. PSN profiles houdt dlc trophies apart bij van de originele lijst dus moet dat toch ook op de zelfde manier kunnen als je 0% in een game hebt. Dan telt het toch ook niet mee?
Image

529
Dekke een medaille kwijt. Ik moet gamen al dikke maand geleden dat ik een trofee heb gehaald.

Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
Image

530
Zo, opnieuw boven de 79% en ook naar plaats 127 op het Belgische leaderboard :D
126 of 127 was mijn hoogste notering tot nu toe, na afzakken tot ergens 136-137 nu dus terug geklommen.

En die DLC zouden ze van mij ook eruit mogen laten. Als snap ik wel dat het waarschijnlijk vreemd is om iemand te zien met 100% als je daaronder allemaal lijstjes hebt die niet op 100% staan... Ik ben trouwens benieuwd hoeveel DLC ze van plan zijn uit te brengen met Uncharted. Zowel U2 als U3 staat bij mij met platinum maar op een goeie 50% door alle online DLC... Voorlopig nog niet kunnen opbrengen om die online grind aan te gaan!
Image

531
Kolm wrote:Zo, opnieuw boven de 79% en ook naar plaats 127 op het Belgische leaderboard :D
126 of 127 was mijn hoogste notering tot nu toe, na afzakken tot ergens 136-137 nu dus terug geklommen.

En die DLC zouden ze van mij ook eruit mogen laten. Als snap ik wel dat het waarschijnlijk vreemd is om iemand te zien met 100% als je daaronder allemaal lijstjes hebt die niet op 100% staan... Ik ben trouwens benieuwd hoeveel DLC ze van plan zijn uit te brengen met Uncharted. Zowel U2 als U3 staat bij mij met platinum maar op een goeie 50% door alle online DLC... Voorlopig nog niet kunnen opbrengen om die online grind aan te gaan!
Uncharted is idd 1 van de meest irritante/frustrerende trophy games, ook voor mij.
Ik heb - zoals bij iedereen inmiddels wel bekend bij iedereen - een bloedhekel aan mp en nog meer aan mp DLC en trophy packs, zeker als je al de platinum voor de main game gehaald hebt.

Ik dacht ook dat ze voor UC4 geen DLC trophies toe zouden gaan voegen... :|
Maar misschien dat dit alleen om mp DLC ging. Wat voor DLC is nu eigenlijk toegevoegd?
Image

533
Ik was net even gaan kijken op het Nederlandse leaderboard, daar zou ik op 93 staan :O

Viel me ook op dat kiesmaarwa er niet meer op stond en dat zijn profiel niet meer te vinden is. Toen ik een tijdje terug naar zijn profiel keek had hij al 5-6 maanden geen enkele trophy gehaald. Ook na updaten kwam er niks nieuw. Alsof hij van de aardbol verdwenen is :? Iemand die hem in zijn/haar vriendenlijst op PSN heeft en eens kan kijken?

Misschien kunnen we hier een clubje starten om elke dag/week/weekend wat te spelen in die hopeloze U2/U3 MP? :p

De nieuwe DLC van uncharted is online co-op.
Image

534
Oh oké, de enige mp die ik nog enigszins kan waarderen dus :D
Elke dag wordt me wat veel, maar regelmatig een paar potjes hopeloze U2/U3 met bekenden vind ik nog niet zo verkeerd. Dat lijkt me dan juist wel weer gezellig. :)

Maar aan de andere kant....: immer groeiende backlog says no ;)

En idd: het is me al eerder opgevallen dat jullie Belgen het veel beter doen dan wij Nederlanders. Gelukkig hebben 'wij' hier op het forum in ieder geval Marty om de Hollandse eer hoog te houden :lol:
Image

535
Kolm wrote:Ik was net even gaan kijken op het Nederlandse leaderboard, daar zou ik op 93 staan :O

Viel me ook op dat kiesmaarwa er niet meer op stond en dat zijn profiel niet meer te vinden is. Toen ik een tijdje terug naar zijn profiel keek had hij al 5-6 maanden geen enkele trophy gehaald. Ook na updaten kwam er niks nieuw. Alsof hij van de aardbol verdwenen is :? Iemand die hem in zijn/haar vriendenlijst op PSN heeft en eens kan kijken?

Misschien kunnen we hier een clubje starten om elke dag/week/weekend wat te spelen in die hopeloze U2/U3 MP? :p

Ik vermoed dat mensen met zon hoog trophy level als Marty en Kiesmaarwa (geen idee of die hoger was dan het uwe) constant bestookt worden met random friend requests. Misschien is het mogelijk om uw profiel te laten verwijderen? Heb ik nog niet bekeken.

Ik wil ook al een tijd eens die Uncharted multiplayer trophies halen trouwens. Dat ik die multiplayer plezant vond is dan mooi meegenomen.
En misschien ook nog eens verder doen aan Dantes Inferno :P

537
Volgens PSNP staan zijn trophies nu op private. Het zou dus kunnen dat hij dat al dan niet bewust heeft gedaan maar dat zou me wel verbazen. Voor de update van PSNP had hij al maanden geen trophies gehaald volgens PSNP.
Als iemand aan PSNP gevraagd heeft om zijn profiel te verwijderen dan krijg je bij het updaten een error die zegt dat de persoon dat gedaan heeft. Die error kreeg ik niet maar hij bleef wel eeuwen bezig met updaten (niet tot einde afgewacht). Geen idee of je op PSN zelf kan vragen om je profiel te verwijderen.
Als ik eraan denk ga ik eens kijken of ik hem op de PS4 kan vinden. Blijf het toch maar iets vreemd vinden...

Net even de trophies van U2 bekeken... Je moet met 10 zijn blijkbaar voor de plunder, elimination en deathmatch trophies :O Toch eens kijken in hoeverre daar nog activiteit valt te vinden. Kunnen dan nog altijd een party vormen ofzo.
Co-op doe je blijkbaar ook beter nadat je de rest hebt gedaan omdat je dan een hoger level bent en vanalles kan kopen dat nuttig is. 3 is hier blijkbaar het ideale aantal spelers, met 2 kan je wel starten weet ik.

Dante's inferno idd ook nog! PM ff wanneer je kan de komende dagen/week.

Heb me in tussentijd nog met Batman origins bezig gehouden omdat de servers op 4 december gingen sluiten. Voor 1 trophy had je 7 mensen nodig... het bleek weer maar eens dat sessies met onbekende mensen altijd een grote chaos zijn...
Image

538
paveman wrote:Oh en nog congrats aan Marty!
....wel jammer dat je inmiddels alweer naar 26 gezakt bent....

Op naar 1.500ste van de wereld? :D
Mijn kaart zojuist geupdate en sta nog gewoon 25ste hoor ;)
Tjeefkeuh wrote:
Kolm wrote:Ik was net even gaan kijken op het Nederlandse leaderboard, daar zou ik op 93 staan :O

Ik vermoed dat mensen met zon hoog trophy level als Marty en Kiesmaarwa (geen idee of die hoger was dan het uwe) constant bestookt worden met random friend requests. Misschien is het mogelijk om uw profiel te laten verwijderen? Heb ik nog niet bekeken.
Die Friendrequests krijg ik amper tot niet. En Kiesmaarwa zat nog een stukje hoger dan mij. Dacht dat ie al 200+ platinums had
Image

539
Die kiesmaarwa had 250 plats ik heb hem in lijst maar heeft trophies hidden staan. Mss is het een cheater en is ie verwijderd of is hij overleden of immobiel na een accident aangezien hij al maanden geen activiteiten vertoont zoals Kolm zegt? Trophies zijn een groot deel van sommigen hun leven precies haha. En is U4 echt zo erg ivm DLC en MP. Ik haat dat ook die grinds. Samenwerken makkers.

Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
Image

540
Sinds wanneer heeft zenpinball2 3 aparte lijsten? Dacht dat het altijd 1 lijst was :think:
Image
Daar zitten veel niet behaalde trophies dan :lol:
Image