Sta op het moment wel 25ste van nederland (van de mensen die geregistreerd staan op psnprofiles

Moderator: Leaderboard Group

Ik vind nog eigenlijk altijd dat als je geen trophies in een dlc hebt gehaald ze ook niet meegeteld moeten worden. PSN profiles houdt dlc trophies apart bij van de originele lijst dus moet dat toch ook op de zelfde manier kunnen als je 0% in een game hebt. Dan telt het toch ook niet mee?Kolm wrote:Ik ken je gevoel
Ik zit al een tijdje rond de 79% en was van plan om eindelijk naar de 80 te gaan... Had ik plots weer minder dan 79... Ik had ook 200 completed games eindelijk gehaald, nu sta ik weer op 199Uncharted 4 was bij mij de boosdoener...
Uncharted is idd 1 van de meest irritante/frustrerende trophy games, ook voor mij.Kolm wrote:Zo, opnieuw boven de 79% en ook naar plaats 127 op het Belgische leaderboard![]()
126 of 127 was mijn hoogste notering tot nu toe, na afzakken tot ergens 136-137 nu dus terug geklommen.
En die DLC zouden ze van mij ook eruit mogen laten. Als snap ik wel dat het waarschijnlijk vreemd is om iemand te zien met 100% als je daaronder allemaal lijstjes hebt die niet op 100% staan... Ik ben trouwens benieuwd hoeveel DLC ze van plan zijn uit te brengen met Uncharted. Zowel U2 als U3 staat bij mij met platinum maar op een goeie 50% door alle online DLC... Voorlopig nog niet kunnen opbrengen om die online grind aan te gaan!
Ik vermoed dat mensen met zon hoog trophy level als Marty en Kiesmaarwa (geen idee of die hoger was dan het uwe) constant bestookt worden met random friend requests. Misschien is het mogelijk om uw profiel te laten verwijderen? Heb ik nog niet bekeken.Kolm wrote:Ik was net even gaan kijken op het Nederlandse leaderboard, daar zou ik op 93 staan![]()
Viel me ook op dat kiesmaarwa er niet meer op stond en dat zijn profiel niet meer te vinden is. Toen ik een tijdje terug naar zijn profiel keek had hij al 5-6 maanden geen enkele trophy gehaald. Ook na updaten kwam er niks nieuw. Alsof hij van de aardbol verdwenen isIemand die hem in zijn/haar vriendenlijst op PSN heeft en eens kan kijken?
Misschien kunnen we hier een clubje starten om elke dag/week/weekend wat te spelen in die hopeloze U2/U3 MP?
De nieuwe DLC van uncharted is online co-op.
Mijn kaart zojuist geupdate en sta nog gewoon 25ste hoorpaveman wrote:Oh en nog congrats aan Marty!
....wel jammer dat je inmiddels alweer naar 26 gezakt bent....
Op naar 1.500ste van de wereld?
Die Friendrequests krijg ik amper tot niet. En Kiesmaarwa zat nog een stukje hoger dan mij. Dacht dat ie al 200+ platinums hadTjeefkeuh wrote:Ik vermoed dat mensen met zon hoog trophy level als Marty en Kiesmaarwa (geen idee of die hoger was dan het uwe) constant bestookt worden met random friend requests. Misschien is het mogelijk om uw profiel te laten verwijderen? Heb ik nog niet bekeken.Kolm wrote:Ik was net even gaan kijken op het Nederlandse leaderboard, daar zou ik op 93 staan![]()
Viel me ook op dat kiesmaarwa er niet meer op stond en dat zijn profiel niet meer te vinden is. Toen ik een tijdje terug naar zijn profiel keek had hij al 5-6 maanden geen enkele trophy gehaald. Ook na updaten kwam er niks nieuw. Alsof hij van de aardbol verdwenen isIemand die hem in zijn/haar vriendenlijst op PSN heeft en eens kan kijken?
Misschien kunnen we hier een clubje starten om elke dag/week/weekend wat te spelen in die hopeloze U2/U3 MP?
De nieuwe DLC van uncharted is online co-op.

Return to “PlayStation Network Gaming”