Re: Trophy Leaderboards

541
Marty wrote:Sinds wanneer heeft zenpinball2 3 aparte lijsten? Dacht dat het altijd 1 lijst was :think:
Image
Daar zitten veel niet behaalde trophies dan :lol:
124 wtf

545
ShAmPi wrote:- PS3
- PSVita
- PS4

Is normaal dan toch?
Zijn 3 verschillende systemen he.
Veel games hebben gedeelde lijsten: maakt niet uit op welk systeem je speelt, je krijgt er geen extra trophies voor. Genoeg andere games hebben het dan wel weer op deze manier, dus er zit wat dat betreft niet echt een vaste lijn in.
Image

546
Kolm wrote:Oeps... :O

Driveclub heeft er blijkbaar 128 :nerd:
I know... Ik heb de game dit weekend even opgestart voor met0t0 (ook heel even gespeeld natuurlijk) en completion is meteen van +-65% naar 62% gezakt! :O :lol:
Image

547
paveman wrote:
Kolm wrote:Oeps... :O

Driveclub heeft er blijkbaar 128 :nerd:
I know... Ik heb de game dit weekend even opgestart voor met0t0 (ook heel even gespeeld natuurlijk) en completion is meteen van +-65% naar 62% gezakt! :O :lol:
Ach, het zouden normaal gezien allemaal wel haalbare trophies moeten zijn, zeker die van de DLC. Dus ge gaat dan heel veel trophies erbij krijgen :)

Week 33 Update

548
Overall

daviduvel's trophy level stijgt naar 21

Platinums

RoyVdW staat nu alleen op de 5e plaats, NTGSruler zakt

Completion

coolgamer stijgt naar de 14e plaats

Last edited by Tjeefkeuh on 20 Dec 2016 17:31, edited 4 times in total.

Re: Week 33 Update

550
Tjeefkeuh wrote:Speciaal voor Roy last minute nog die platinum aangepast
Oeps ik zie nu net dat ik in het foute topic heb gepost deze hoort bij pronken met uw plats :P
Image

Re: Week 33 Update

551
RoyVdW wrote:Oeps ik zie nu net dat ik in het foute topic heb gepost deze hoort bij pronken met uw plats :P
Fixed ;)
Image

Week 34 Update

552
Overall

een wijziging in de top 3: coolgamer stijgt naar de 2e plaats en krijgt de gouden medaille
coolgamer haalt ook nog 6,000 bronze trophies en Mr.Wolf 4,000 in totaal

Platinums

Sanity penguin haalt zijn 23e platinum en staat nu gedeeld met Elexus en met0t0 12e

Week 35 Update

555
Overall

Kolm haalt na coolgamer ook trophy level 34, en Sanity penguin wordt de 13e deelnemer die level 20 haalt
gamerke1992 haalt exact 3,000 bronze trophies, terwijl Maxidomino een totaal aantal van 2,000 overschrijdt

Platinums

Hybris haalt zijn 70e platinum
Sanity penguin staat al na een week niet meer gedeeld met Elexus en met0t0 en heeft de 12e plaats voor zichzelf