124 wtfMarty wrote:Sinds wanneer heeft zenpinball2 3 aparte lijsten? Dacht dat het altijd 1 lijst was
Daar zitten veel niet behaalde trophies dan
Re: Trophy Leaderboards
544- PS3
- PSVita
- PS4
Is normaal dan toch?
Zijn 3 verschillende systemen he.
- PSVita
- PS4
Is normaal dan toch?
545Veel games hebben gedeelde lijsten: maakt niet uit op welk systeem je speelt, je krijgt er geen extra trophies voor. Genoeg andere games hebben het dan wel weer op deze manier, dus er zit wat dat betreft niet echt een vaste lijn in.ShAmPi wrote:- PS3
- PSVita
- PS4
Is normaal dan toch?
546I know... Ik heb de game dit weekend even opgestart voor met0t0 (ook heel even gespeeld natuurlijk) en completion is meteen van +-65% naar 62% gezakt!Kolm wrote:Oeps...
Driveclub heeft er blijkbaar 128
547Ach, het zouden normaal gezien allemaal wel haalbare trophies moeten zijn, zeker die van de DLC. Dus ge gaat dan heel veel trophies erbij krijgenpaveman wrote:I know... Ik heb de game dit weekend even opgestart voor met0t0 (ook heel even gespeeld natuurlijk) en completion is meteen van +-65% naar 62% gezakt!Kolm wrote:Oeps...
Driveclub heeft er blijkbaar 128
Week 33 Update
548Overall
daviduvel's trophy level stijgt naar 21
Platinums
RoyVdW staat nu alleen op de 5e plaats, NTGSruler zakt
Completion
coolgamer stijgt naar de 14e plaats
daviduvel's trophy level stijgt naar 21
Platinums
RoyVdW staat nu alleen op de 5e plaats, NTGSruler zakt
Completion
coolgamer stijgt naar de 14e plaats
Last edited by Tjeefkeuh on 20 Dec 2016 17:31, edited 4 times in total.
Re: Week 33 Update
550Oeps ik zie nu net dat ik in het foute topic heb gepost deze hoort bij pronken met uw platsTjeefkeuh wrote:Speciaal voor Roy last minute nog die platinum aangepast
Re: Week 33 Update
551FixedRoyVdW wrote:Oeps ik zie nu net dat ik in het foute topic heb gepost deze hoort bij pronken met uw plats
Week 34 Update
552Overall
een wijziging in de top 3: coolgamer stijgt naar de 2e plaats en krijgt de gouden medaille
coolgamer haalt ook nog 6,000 bronze trophies en Mr.Wolf 4,000 in totaal
Platinums
Sanity penguin haalt zijn 23e platinum en staat nu gedeeld met Elexus en met0t0 12e
een wijziging in de top 3: coolgamer stijgt naar de 2e plaats en krijgt de gouden medaille
coolgamer haalt ook nog 6,000 bronze trophies en Mr.Wolf 4,000 in totaal
Platinums
Sanity penguin haalt zijn 23e platinum en staat nu gedeeld met Elexus en met0t0 12e
Week 35 Update
555Overall
Kolm haalt na coolgamer ook trophy level 34, en Sanity penguin wordt de 13e deelnemer die level 20 haalt
gamerke1992 haalt exact 3,000 bronze trophies, terwijl Maxidomino een totaal aantal van 2,000 overschrijdt
Platinums
Hybris haalt zijn 70e platinum
Sanity penguin staat al na een week niet meer gedeeld met Elexus en met0t0 en heeft de 12e plaats voor zichzelf
Kolm haalt na coolgamer ook trophy level 34, en Sanity penguin wordt de 13e deelnemer die level 20 haalt
gamerke1992 haalt exact 3,000 bronze trophies, terwijl Maxidomino een totaal aantal van 2,000 overschrijdt
Platinums
Hybris haalt zijn 70e platinum
Sanity penguin staat al na een week niet meer gedeeld met Elexus en met0t0 en heeft de 12e plaats voor zichzelf