+++ Werk voor masterproef valt goed mee
+++ The Last Guardian spelen met met0t0, het is echt een prachtige game!
Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?
5702--- My God, ik raak achterop met alles...
+++ Gravity Rush anime
+++ Zus zien spelen op FFXV
+++ Nog 21 dagen voor Gravity Rush 2
+++ Nog 31 dagen voor KH 2.8 LE
+++ Nog ?? dagen voor South Park TFBH CE (uitgesteld)
+++/--- Nog 72 dagen voor Nier Automata CE
--- Aan het wachten op: PS4 FF Dissidia, nieuwe CE & Guide aankondigingen...
+++ Gravity Rush anime
+++ Zus zien spelen op FFXV
+++ Nog 21 dagen voor Gravity Rush 2
+++ Nog 31 dagen voor KH 2.8 LE
+++/--- Nog 72 dagen voor Nier Automata CE
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2
5703jammer inderdaad, ik dacht dat ze ouder was dan 60. Harrison Ford is 14 jaar ouder, ik dacht dat die twee quasi even oud warendividedx11 wrote:---------- Noooooooooo Carrie Fisher
5704+++ Een week verlof!
+++ Gezellige 1ste en 2de kerstdag gehad, ben ik blij dat er bij ons geen geforceerde familiebezoeken zijn!
+++ Alle online trophies in AC4: Black Flag op PS3 gehaald, ook de sharing is caring trophy (PS4 al 100%)
--- Dante's inferno servers die plots zonder waarschuwing uit zijn, hopelijk gaan ze nog terug aan zoals bij Crysis 2 (duurde wel 9 maanden ofzo). EA maakt er echt een zooitje van soms.
--- Dante stond op zijspoor omdat servers van Batman zouden sluiten op 4 december en servers van batman zijn nog altijd open...
+/- Lui zijn in de vakantie
+++ Gezellige 1ste en 2de kerstdag gehad, ben ik blij dat er bij ons geen geforceerde familiebezoeken zijn!
+++ Alle online trophies in AC4: Black Flag op PS3 gehaald, ook de sharing is caring trophy (PS4 al 100%)
--- Dante's inferno servers die plots zonder waarschuwing uit zijn, hopelijk gaan ze nog terug aan zoals bij Crysis 2 (duurde wel 9 maanden ofzo). EA maakt er echt een zooitje van soms.
--- Dante stond op zijspoor omdat servers van Batman zouden sluiten op 4 december en servers van batman zijn nog altijd open...
+/- Lui zijn in de vakantie
5705---- aaah I need a break so badly
-- Ark voorlopig niet echt meer speelbaar door te volle servers
++ normaal gezien deze week nieuwe servers
++ Beyond: Two Souls nog eens aan het spelen tussendoor
++ rust in huis
++ pizzaburgers
++ mss vanavond eens een filmpje kijken op het gemak en eens compleet ontspannen
-- Ark voorlopig niet echt meer speelbaar door te volle servers
++ normaal gezien deze week nieuwe servers
++ Beyond: Two Souls nog eens aan het spelen tussendoor
++ rust in huis
++ pizzaburgers
++ mss vanavond eens een filmpje kijken op het gemak en eens compleet ontspannen
5706---- aaaargghh die bussen ook altijd, niets dan problemen...
5707--- Arrgh, pffff, die ouders ook altijd. Altijd zagen wanneer er iemand op de PlayStation speelt en dat ze niet naar tv kunnen kijken. En dat terwijl ze slapen in de zetel voor de hele middag. Maar o wee als ze net wakker worden, want dan is het op een of andere manier onze schuld dat wij zitten te gamen en niet zitten te kijken naar iets wat ze graag zouden zien terwijl ze liggen te slapen. En in de plaats van naar iets te kijken waarnaar ze zouden moeten kijken, zitten ze liever te kijken naar hoe chips worden gemaakt. En voor dat stoppen wij met gamen?
+++ PS+ vernieuwd
+++ Nog 20 dagen voor Gravity Rush 2
+++ Nog 30 dagen voor KH 2.8 LE
+++/--- Nog 71 dagen voor Nier Automata CE
+++ PS+ vernieuwd
Zeurpiet van het jaar 2014
5708Voor zulke problemen is remote play zeer handig, kan je gewoon voortspelen op je PCCaptain Witwicky wrote:--- Arrgh, pffff, die ouders ook altijd. Altijd zagen wanneer er iemand op de PlayStation speelt en dat ze niet naar tv kunnen kijken. En dat terwijl ze slapen in de zetel voor de hele middag. Maar o wee als ze net wakker worden, want dan is het op een of andere manier onze schuld dat wij zitten te gamen en niet zitten te kijken naar iets wat ze graag zouden zien terwijl ze liggen te slapen. En in de plaats van naar iets te kijken waarnaar ze zouden moeten kijken, zitten ze liever te kijken naar hoe chips worden gemaakt. En voor dat stoppen wij met gamen?
+++ PS+ vernieuwd
5709+ - + - Hard werken geblazen in de vakantie. Awards, awards, awards . . . .
+++ JA, ze komen er weer aan!
+++ JA, ze komen er weer aan!
5710--- vandaag bloed in mijn ogen gekregen van een patiënt
--- binnen een week bloed laten nemen
+++ ik heb de dokter verplicht om mij een bloedbon te geven, zodat ik de patiënt kon laten testen op ziektes
+++ bleek dat de patiënt geen erge infecties zoals HIV en hepatitis had
+++ 5 dagen vakantie nu
--- binnen een week bloed laten nemen
+++ ik heb de dokter verplicht om mij een bloedbon te geven, zodat ik de patiënt kon laten testen op ziektes
+++ bleek dat de patiënt geen erge infecties zoals HIV en hepatitis had
+++ 5 dagen vakantie nu
5711Pfoeh! Hele opluchting Gamerke!
+++ JA, we are ready for them oh great chief Sora!
+++ JA, we are ready for them oh great chief Sora!
5712- - -
- - - Grijs, grijs, grijs . . . als ik naar buiten kijk . . . grijs, grijzer, grijst
++ Héél vaag meen ik toch nog ergens een lichtje te ontdekken in de verte . . . zou dat betekenen dat er toch nog ergens leven is?
- - - Grijs, grijs, grijs . . . als ik naar buiten kijk . . . grijs, grijzer, grijst
++ Héél vaag meen ik toch nog ergens een lichtje te ontdekken in de verte . . . zou dat betekenen dat er toch nog ergens leven is?
5713Ik wet dat het hier al tevergeefs is gezegd, maar je bent niet verplicht om met hen samen te wonen eh...Captain Witwicky wrote:--- Arrgh, pffff, die ouders ook altijd. Altijd zagen wanneer er iemand op de PlayStation speelt en dat ze niet naar tv kunnen kijken. En dat terwijl ze slapen in de zetel voor de hele middag. Maar o wee als ze net wakker worden, want dan is het op een of andere manier onze schuld dat wij zitten te gamen en niet zitten te kijken naar iets wat ze graag zouden zien terwijl ze liggen te slapen. En in de plaats van naar iets te kijken waarnaar ze zouden moeten kijken, zitten ze liever te kijken naar hoe chips worden gemaakt. En voor dat stoppen wij met gamen?
*wacht op een uitleg over hoe het toch allemaal zo erg nu ook weer niet is*
+++ Gisteren samen met met0t0 naar aquatopia (Antwerpen) geweest, echt super! Het gaat bijna sluiten, dus wie nog snel wil gaan, het is aan aanrader. Voor iedereen buiten Antwerpen, een B-dagtrip treinticket is het goedkoopst
+++ Daarna nog even de chinese straat gedaan, leuke dingen gevonden
5714Meh, ben twee jaar geleden met de dochter naar Aquatopia gegaan; ik vond het toch niet zooo fantastisch (eigenlijk zelfs beetje teleurgesteld ).W.O.L.F. wrote:Ik wet dat het hier al tevergeefs is gezegd, maar je bent niet verplicht om met hen samen te wonen eh...Captain Witwicky wrote:--- Arrgh, pffff, die ouders ook altijd. Altijd zagen wanneer er iemand op de PlayStation speelt en dat ze niet naar tv kunnen kijken. En dat terwijl ze slapen in de zetel voor de hele middag. Maar o wee als ze net wakker worden, want dan is het op een of andere manier onze schuld dat wij zitten te gamen en niet zitten te kijken naar iets wat ze graag zouden zien terwijl ze liggen te slapen. En in de plaats van naar iets te kijken waarnaar ze zouden moeten kijken, zitten ze liever te kijken naar hoe chips worden gemaakt. En voor dat stoppen wij met gamen?
*wacht op een uitleg over hoe het toch allemaal zo erg nu ook weer niet is*
+++ Gisteren samen met met0t0 naar aquatopia (Antwerpen) geweest, echt super! Het gaat bijna sluiten, dus wie nog snel wil gaan, het is aan aanrader. Voor iedereen buiten Antwerpen, een B-dagtrip treinticket is het goedkoopst
+++ Daarna nog even de chinese straat gedaan, leuke dingen gevonden
Vorig jaar naar de Burger's Zoo in Nederland geweest, dat was wel andere koek. Meest immense aquarium dat ik ooit al gezien heb daar
5715+++ zalig om vrij te hebben
+++ met oudejaarsmenu bezig en dan straks naar de winkel
+++ Vandaag al een deel van het eten voor morgen klaarmaken, zodat ik morgen minder werk heb
+++ Zooo veel zin om terug far cry primal te spelen
+++ heel mooi weer buiten
+++ met oudejaarsmenu bezig en dan straks naar de winkel
+++ Vandaag al een deel van het eten voor morgen klaarmaken, zodat ik morgen minder werk heb
+++ Zooo veel zin om terug far cry primal te spelen
+++ heel mooi weer buiten